Warcraft (Sorular - Yorumlar)

FRP-RPG ile ilgili her türlü bilgi paylaşımını buradan yapabilirsiniz (Wod, dnd, GURPS, Cthulhu, Fallout ...). Engin bilgilerini paylaşmak ve yeni bilgiler edinmek isteyen herkesi buraya davet ediyoruz.
Post Reply
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Warcraft (Sorular - Yorumlar)

Post by catboy »

Warcraft Tarihçesi başlığında yorumların yer almasını uygun bulmadım, düzenli bir yazı dizisi olsun istedim. Bir de okuduğunuz kısımlarında aklınıza takılan, ya da tam olarak ne zaman geçeceğini bilemediğinizden merak ettiğiniz ve şimdiden sormak istediğiniz şeyler varsa buradan belirtebilirsiniz. Bir de bölümler hakkında görüşlerinizi de bildirirseniz sevinirim... :)

Son olarak bilgi yarışması tarzında bir şey de düzenlemek istiyorum. Katılım az olacak ya da belki de hiç olmayacaktır, ama hani sorununun cevabını merak edip yazı dizime bakabilirsiniz ve warcraft oynayanlar bilgilerini ölçebilirler böylece... :)

1. Soru: Aşağıdaki cümlelerden hangisi doğru bir bilgi içermektedir.?

A- Sargeras Eredar ırkından önce Nathrezim ırkıyla karşılaşmıştır.

B- Azshara, gece elflerinin kralının kızıdır.

C- Elune aslında zamanında gece elflerinin yanında yaşamış bir titandır.

D- Azeroth gezegenini Titanlar şekillendirdiği zaman kara parçalarını tek bir kıta haline getirdiler, kıtaya da Kalimdor dediler.

E- Illidan, Cenarius'un ilk öğrencisidir.


Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Re: Warcraft (Sorular - Yorumlar)

Post by Illyra »

Tabii ki D doğru cevap :)
Image
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Son bölüm biraz eeee "geyik" olmuş =)
Okuyanları yazan her şeyi ciddiye almaması konusunda uyaralım. Mesela zenci nightelf diye bir şey yok :D Aslında hepsi bir nevi zenci sayılır ya neyse...

Eğlenceli bir anlatım olmuş ama asıl yorumu daha önceden tarihi bilmeyen birisinden almak lazım. Ben hangi kısımların espiri olduğunu anlamak konusunda çok zorlanmadım acaba onlar zorlanırlar mı bilemiyorum.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Post Reply