Kalitesiz Kitap Kapakları

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Anchorite
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 435
Joined: Mon Dec 22, 2003 10:00 am
Location: İzmir

Kalitesiz Kitap Kapakları

Post by Anchorite »

Yav sizde aynı şekilde mi düşünüyorsunuz bilmem ama, kitaplara gözüm gibi bakarım... Hatta sanırım en çok önem verdiğim eşyalarım diyebilirim.. Yav bu türkçeye çevirilen kitapların kapakları ne öyle yav.. Hemen kıvrılıyor, iz kalıyor.. Bir sey olacak diye düzgün okuyamıyorum... gene de bir şey oluyor... Orjinallerinden hem pahalılar hem de çok daha kalitesizler.... :mad:

Deliriyorum... Sizde aynı şeyden müzdaripmisiniz?
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(='.'=) signature to help him gain world domination.
(")_(")
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

orijinal kitapların da kenarı eskir, bunun sebebi insanların kitabı 90 derece kuralına bağlı kalamdan 180 derece açarak okumasıdır. Benim birçok kitabım var hiçbirisi dağılmadı, sadece cilt yerleri biraz kırışıyor, ama bu wizardsın kitaplarında da oluyor
Shadowmaster
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 402
Joined: Thu Oct 09, 2003 10:00 am

Post by Shadowmaster »

Kalitesiz kitap kapağı valla hiç görmedim, altı üstü karton zaten; ancak kaliesiz kapak resmi gördüm ki sormayın. Yalnız size söyleyeceğim bu kitap adı antipati uyandırmasın, zira kitabın iyi ya da kötü olmadığını bilmiyorum; çünkü okumadım: Barış Müstepcalıoğlu - Korkak ve Canavar.

Kapak insanın aklına iğrençliğiyle kendini kazıtan türden. :lol:
Hold me near, unravel the stars
As I speed through the heavens
Speed through the night
For you are my blade and my rope
You are my
Lethe
The_Exile
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 393
Joined: Fri Oct 10, 2003 10:00 am

Post by The_Exile »

Doğru orjinal kitaplar çabuk eskiyor.Ancak ben zaten çoğunlukla kitaplarımı birilerinden ödünç aldığım için beni fazla ilgilendirmiyor. :D
Gerçi bir daha başka vermeyebiliyorlar ama bizim diplomacy aşmış olduğu için razı ediyoruz.Olmadı intimidate kullanıyoruz. :D
Ivellius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 360
Joined: Sun Nov 16, 2003 10:00 am
Location: denizli

Post by Ivellius »

Olmadı intimidate kullanıyoruz.
en işlevseli bu... :twisted:
ejderçocuk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 34
Joined: Wed Dec 17, 2003 11:11 pm
Location: Bursa
Contact:

Post by ejderçocuk »

Kitaplarıma gözüm gibi bakarım. Ben de onlara bir şey olursa gidip br daha alırım. Netten aldığım bir kaç kitabın kapağı kıvrık geldi sinir oldum.
Doer ghil dos dosib elg'caress...
doer ulu streea zhah har'oloth
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

Ancak ben zaten çoğunlukla kitaplarımı birilerinden ödünç aldığım için beni fazla ilgilendirmiyor.
Gerçi bir daha başka vermeyebiliyorlar ama bizim diplomacy aşmış olduğu için razı ediyoruz.

işte hayat felsefesinin güzel bir örneği daha :D
ama belli bir zamandan sonra artık taktikleri değiştirmek gerekiyor ama yinede güzel bir felsefe :D
Kitaplarıma gözüm gibi bakarım. Ben de onlara bir şey olursa gidip br daha alırım. Netten aldığım bir kaç kitabın kapağı kıvrık geldi sinir oldum.
netten mümkün oldukca uzak duruyorum bu konuda,özellikle yerli sitelerden asla yapmayı düşünmüyorum.çünkü kesin altından bir bit yeniği çıkıyor.sonuçta milletimizin insanlarının kafasının en çok neye çalışıtığını hepimiz tahmin edebiliyoruz sanırım :wink: gerçi bu oturup ağlanılacak bir durum ama biz yinede gülüyoruz....
kitap kapağı konusunda ise şunu belirtmekte fayda görüyorum,sonuçta çoğumuz kitaplara nasıl davranacağımızıda bilmiyoruz.Ben birkaç milyon kitabı parçaladıktan sonra nasıl davranacağımı öğrendim :D
Molydeus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 317
Joined: Fri Mar 05, 2004 10:00 am

Post by Molydeus »

Shadowmaster wrote:Kalitesiz kitap kapağı valla hiç görmedim, altı üstü karton zaten; ancak kaliesiz kapak resmi gördüm ki sormayın. Yalnız size söyleyeceğim bu kitap adı antipati uyandırmasın, zira kitabın iyi ya da kötü olmadığını bilmiyorum; çünkü okumadım: Barış Müstepcalıoğlu - Korkak ve Canavar.

Kapak insanın aklına iğrençliğiyle kendini kazıtan türden. :lol:
Kitap da pek farklı değil, için rahat olsun...
User avatar
Drizzt_Dourden
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 259
Joined: Tue Feb 10, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Drizzt_Dourden »

walla bende cok özen gösteririm kitaplarıma..
hatta kötü bakan birine kesinlikle ödünc vermem.Ama su ana kadar kapaklarla ilgili bi sıkıntım olmadı benim
sowtim
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 232
Joined: Wed Mar 03, 2004 10:00 am
Location: İst

Post by sowtim »

Bir kitabın kapağına özenmemek kesinlikle "gerizekalılıktır." çünkü insanda ilk etkiyi yaratan görüntüdür, dış görüntüdür. Buradaki kitap kapağı kalitesizliğinden kasıt kitap kapağı malzemesi mi, yoksa kapağın dizaynı mı anlamadım ancak kitap kapağının "biraz daha sert bir kağıt" olmaktan başka bir özelliği yok sanki... Ancak kitap kapağı olayı apayrı bir şey bence... şu ana kadar en çok beğendiğim kitap kapakları da LoTR Return of the King'in ki ve Ölüm Kapısı Serisi: Ejder kanadı oldu. RoTK'in kapağında Gondor muhafızlarının umutsuzluklarını ve oradaki sessiz ortamı tamamiyle hissediyordum. Ejder Kanadı ise kapaktaki ejderin güzelliği ve Ölüm Kapısı Serisi: Ejder kanadı yazılarının kabartmalı olması nedeniyle göze hoş geliyor.
fingolfin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1636
Joined: Thu Jan 08, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by fingolfin »

Nihayet arkadaştan 'Miras' ve 'Yıldızsız Gece'yi aldım. Alır almaz şok oldum. Bir an kitapları okumaktan vazgeçtim... Resimleri iğrenç, tiksinç - ikisi de birbirinden kötü. Çizerlerini yolda görsem ne hale getirdin ulan Drizzt'i diye döverim...
User avatar
Drizzt_Dourden
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 259
Joined: Tue Feb 10, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Drizzt_Dourden »

fingo abi sen biraz sık dişini oku onları karanlığın kuşatmasının kapagı bayaa güzel
Caradoc The DeathKnight
fingolfin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1636
Joined: Thu Jan 08, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by fingolfin »

Miras bir günde bitti zaten. Hasta olmasam bu gece Yıldızsız Gece'yi de bitirirdim muhtemelen ama yarına kalır tahminen bir kısmı...
User avatar
Drizzt_Dourden
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 259
Joined: Tue Feb 10, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Drizzt_Dourden »

ya kapagı cok kötü ama miras müthiş kitap değil mi_?
Caradoc The DeathKnight
majenta
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 633
Joined: Sat Mar 06, 2004 10:00 am

Post by majenta »

Önemli olan dış güzellik değil iç güzelliktir lafına bir kanıt teşkil ediyor...
Sıkıntılarla dolu hayat, yer kalmıyor yaşamaya.
Post Reply