Deliriyorum... Sizde aynı şeyden müzdaripmisiniz?
Kalitesiz Kitap Kapakları
Kalitesiz Kitap Kapakları
Yav sizde aynı şekilde mi düşünüyorsunuz bilmem ama, kitaplara gözüm gibi bakarım... Hatta sanırım en çok önem verdiğim eşyalarım diyebilirim.. Yav bu türkçeye çevirilen kitapların kapakları ne öyle yav.. Hemen kıvrılıyor, iz kalıyor.. Bir sey olacak diye düzgün okuyamıyorum... gene de bir şey oluyor... Orjinallerinden hem pahalılar hem de çok daha kalitesizler....
Deliriyorum... Sizde aynı şeyden müzdaripmisiniz?
Deliriyorum... Sizde aynı şeyden müzdaripmisiniz?
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(='.'=) signature to help him gain world domination.
(")_(")
(='.'=) signature to help him gain world domination.
(")_(")
-
Shadowmaster
- Kullanıcı

- Posts: 402
- Joined: Thu Oct 09, 2003 10:00 am
Kalitesiz kitap kapağı valla hiç görmedim, altı üstü karton zaten; ancak kaliesiz kapak resmi gördüm ki sormayın. Yalnız size söyleyeceğim bu kitap adı antipati uyandırmasın, zira kitabın iyi ya da kötü olmadığını bilmiyorum; çünkü okumadım: Barış Müstepcalıoğlu - Korkak ve Canavar.
Kapak insanın aklına iğrençliğiyle kendini kazıtan türden.
Kapak insanın aklına iğrençliğiyle kendini kazıtan türden.
Hold me near, unravel the stars
As I speed through the heavens
Speed through the night
For you are my blade and my rope
You are my
Lethe
As I speed through the heavens
Speed through the night
For you are my blade and my rope
You are my
Lethe
-
ejderçocuk
- Kullanıcı

- Posts: 34
- Joined: Wed Dec 17, 2003 11:11 pm
- Location: Bursa
- Contact:
Ancak ben zaten çoğunlukla kitaplarımı birilerinden ödünç aldığım için beni fazla ilgilendirmiyor.
Gerçi bir daha başka vermeyebiliyorlar ama bizim diplomacy aşmış olduğu için razı ediyoruz.
işte hayat felsefesinin güzel bir örneği daha
ama belli bir zamandan sonra artık taktikleri değiştirmek gerekiyor ama yinede güzel bir felsefe
netten mümkün oldukca uzak duruyorum bu konuda,özellikle yerli sitelerden asla yapmayı düşünmüyorum.çünkü kesin altından bir bit yeniği çıkıyor.sonuçta milletimizin insanlarının kafasının en çok neye çalışıtığını hepimiz tahmin edebiliyoruz sanırımKitaplarıma gözüm gibi bakarım. Ben de onlara bir şey olursa gidip br daha alırım. Netten aldığım bir kaç kitabın kapağı kıvrık geldi sinir oldum.
kitap kapağı konusunda ise şunu belirtmekte fayda görüyorum,sonuçta çoğumuz kitaplara nasıl davranacağımızıda bilmiyoruz.Ben birkaç milyon kitabı parçaladıktan sonra nasıl davranacağımı öğrendim
Kitap da pek farklı değil, için rahat olsun...Shadowmaster wrote:Kalitesiz kitap kapağı valla hiç görmedim, altı üstü karton zaten; ancak kaliesiz kapak resmi gördüm ki sormayın. Yalnız size söyleyeceğim bu kitap adı antipati uyandırmasın, zira kitabın iyi ya da kötü olmadığını bilmiyorum; çünkü okumadım: Barış Müstepcalıoğlu - Korkak ve Canavar.
Kapak insanın aklına iğrençliğiyle kendini kazıtan türden.
- Drizzt_Dourden
- Kullanıcı

- Posts: 259
- Joined: Tue Feb 10, 2004 10:00 am
- Location: İstanbul
Bir kitabın kapağına özenmemek kesinlikle "gerizekalılıktır." çünkü insanda ilk etkiyi yaratan görüntüdür, dış görüntüdür. Buradaki kitap kapağı kalitesizliğinden kasıt kitap kapağı malzemesi mi, yoksa kapağın dizaynı mı anlamadım ancak kitap kapağının "biraz daha sert bir kağıt" olmaktan başka bir özelliği yok sanki... Ancak kitap kapağı olayı apayrı bir şey bence... şu ana kadar en çok beğendiğim kitap kapakları da LoTR Return of the King'in ki ve Ölüm Kapısı Serisi: Ejder kanadı oldu. RoTK'in kapağında Gondor muhafızlarının umutsuzluklarını ve oradaki sessiz ortamı tamamiyle hissediyordum. Ejder Kanadı ise kapaktaki ejderin güzelliği ve Ölüm Kapısı Serisi: Ejder kanadı yazılarının kabartmalı olması nedeniyle göze hoş geliyor.
- Drizzt_Dourden
- Kullanıcı

- Posts: 259
- Joined: Tue Feb 10, 2004 10:00 am
- Location: İstanbul
- Drizzt_Dourden
- Kullanıcı

- Posts: 259
- Joined: Tue Feb 10, 2004 10:00 am
- Location: İstanbul