bana bi konu lazım
Ya da bildiğin şeyleri başka bir bakış açısından gösteren bir şeyler sunabilir. Seyyar satıcılar öğrenciler polisler garsonların öyle fotoğraflarını çekersin ki bir garson polis öğrenci ve satıcı bile kendilerinde var olduğunu hiç bilmediği bir yönü keşfedebilir fotoğrafa bakarken.. Sanırım bu fotoğrafın sanatsal olan yönü.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
-
mefistofeles
- Kullanıcı

- Posts: 481
- Joined: Thu May 12, 2005 10:00 am
Buranın moderatörü benim Barabus.Shevarash diğer Serbest Kürsünün modu.
Başlığın ismi ben sen ve çoğu arkadaş olmadan öncede böyleymiş.Bu isteği ben değil adminler değerlendirmeye alır ancak.
Başlığın ismi ben sen ve çoğu arkadaş olmadan öncede böyleymiş.Bu isteği ben değil adminler değerlendirmeye alır ancak.
Bu İsaret Kaos Tanrısının
Bu,Kılıcların Tanrısının
Bu,hayatın
Bu da olumun
..... Bilmen gereken bunlar.....
Geliyor zamanı Tanrıların;
Hayatın ve Olumun...
Bu,Kılıcların Tanrısının
Bu,hayatın
Bu da olumun
..... Bilmen gereken bunlar.....
Geliyor zamanı Tanrıların;
Hayatın ve Olumun...
ah be dostum mefistofeles çok teşekür ederim dedim hatta yardım da istedim msn ini vermişsin ekledim seni listeme ama ya sen beni listene almadın yada henüz açmadın msn ini ama bende görüşmek isterim seninle
barabus1903@hotmail.com da benim msn bu konuda fikri olanlarla burdan da görüşebiliriz çok teşekkür ederim
bu arada kimse kusura bakmasın özelliklede sen Beckett benim kafa yine iyiydi herhalde bunları yazarken ama hakkatten de karışıklık olmuş neyse değerlendirmesi gerekenler gözden kaçırmaz umarım teşekkürler herkeze
aslında bu konuyla ilgili net fikirler bi oluşsa bide anket yapabilrdik ama pek net yorum gelmiyo ney se yine de teşekkürler
barabus1903@hotmail.com da benim msn bu konuda fikri olanlarla burdan da görüşebiliriz çok teşekkür ederim
bu arada kimse kusura bakmasın özelliklede sen Beckett benim kafa yine iyiydi herhalde bunları yazarken ama hakkatten de karışıklık olmuş neyse değerlendirmesi gerekenler gözden kaçırmaz umarım teşekkürler herkeze
aslında bu konuyla ilgili net fikirler bi oluşsa bide anket yapabilrdik ama pek net yorum gelmiyo ney se yine de teşekkürler