bana bi konu lazım

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Ya da bildiğin şeyleri başka bir bakış açısından gösteren bir şeyler sunabilir. Seyyar satıcılar öğrenciler polisler garsonların öyle fotoğraflarını çekersin ki bir garson polis öğrenci ve satıcı bile kendilerinde var olduğunu hiç bilmediği bir yönü keşfedebilir fotoğrafa bakarken.. Sanırım bu fotoğrafın sanatsal olan yönü.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
barabus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 400
Joined: Tue Oct 18, 2005 10:00 am
Location: istanbul

Post by barabus »

bu arada fark ettim ki iki tane serbest kürsü varmış ve ben konuyu yanlış kürsüde değerlendirmeye açmışım bunun için özür dilemekle birlikte buranın modarator ı Shevarash a bi gönderme yapayım ;

dostum değiştir şuranın adını yahu kafa iyiyken hangisi hangisi anlayamıyorum :D :D :D :lol:
mefistofeles
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 481
Joined: Thu May 12, 2005 10:00 am

Post by mefistofeles »

yani bravo barbarus o kadar laf ettim insan bir görüş bildirir tamam peki nasıl istersen çekme sen fotoğraf bu sondur bir daha buraya mesaj atmayacağım
Beckett
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 523
Joined: Wed Oct 19, 2005 10:00 am
Location: underworld

Post by Beckett »

Buranın moderatörü benim Barabus.Shevarash diğer Serbest Kürsünün modu.
Başlığın ismi ben sen ve çoğu arkadaş olmadan öncede böyleymiş.Bu isteği ben değil adminler değerlendirmeye alır ancak.
Bu İsaret Kaos Tanrısının
Bu,Kılıcların Tanrısının
Bu,hayatın
Bu da olumun
..... Bilmen gereken bunlar.....
Geliyor zamanı Tanrıların;
Hayatın ve Olumun...
barabus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 400
Joined: Tue Oct 18, 2005 10:00 am
Location: istanbul

Post by barabus »

ah be dostum mefistofeles çok teşekür ederim dedim hatta yardım da istedim msn ini vermişsin ekledim seni listeme ama ya sen beni listene almadın yada henüz açmadın msn ini ama bende görüşmek isterim seninle

barabus1903@hotmail.com da benim msn bu konuda fikri olanlarla burdan da görüşebiliriz çok teşekkür ederim

bu arada kimse kusura bakmasın özelliklede sen Beckett benim kafa yine iyiydi herhalde bunları yazarken ama hakkatten de karışıklık olmuş neyse değerlendirmesi gerekenler gözden kaçırmaz umarım teşekkürler herkeze

aslında bu konuyla ilgili net fikirler bi oluşsa bide anket yapabilrdik ama pek net yorum gelmiyo ney se yine de teşekkürler
barabus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 400
Joined: Tue Oct 18, 2005 10:00 am
Location: istanbul

Post by barabus »

arkadaşlar konuya karar verdim

amatör olarak yazılan şiirlerden yararlanarak bi sergi hazırlayacağım

son olarak bu konuda yetenekli olan arkadaşların şiirlerini bekliyorum bana mail olarak şiir gönerin ; yalnız başkasının şiirleri olmasın problem yaşamayalım sonra

teşekkürler
Beckett
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 523
Joined: Wed Oct 19, 2005 10:00 am
Location: underworld

Post by Beckett »

Konu açıklığa kavuştuğu için başlığı kilitliyorum.Barabus adlı arkadaşa yardım etmek isteyenler özel mesaj sistemi ile ulaşsın.
Bu İsaret Kaos Tanrısının
Bu,Kılıcların Tanrısının
Bu,hayatın
Bu da olumun
..... Bilmen gereken bunlar.....
Geliyor zamanı Tanrıların;
Hayatın ve Olumun...
Locked