Eyvah 14 şubat sevgililer günüymüş !!

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
esen
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Fri Sep 10, 2004 10:00 am

Eyvah 14 şubat sevgililer günüymüş !!

Post by esen »

hehhehe hadi bakalım yarın büyük gün :P sevgilisi olanlar için tabi :D :D hem cepleri boşalacak hemde sevgilisiyle güzel bir gün geçirecek, dünyada şiddet ve savaşlar sürerken hiç yoktan kısacık bir günde olsa sevmeye ve sevilmeye zaman ayıranların sevgililer gününü kutlarım :wink: vede size hediye olarak


Beni yak kendini yak ,her şeyi yak !
Bir kıvılcım yeter ben hazırım bak.
İster öp okşa, istersen öldür,
Aşk için ölmeli aşk o zaman aşk !
Aşk için ölmeli aşk o zaman aşk !

Hehhehehe hadi bakalım sevgi böcekleri buda benden tüm sevenlere :P 8)
calis
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 738
Joined: Wed Apr 21, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by calis »

mod:başlığın buraya daha çok uycağını düşündüm.
No one hears him cry so he turns to evil...
Dilbao
Başbüyücü
Posts: 818
Joined: Tue May 20, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Dilbao »

Sevgililenebilsem misler gibi kutlicam ama yok ki.
Hadi sevgililenelim* bari...

Elinde fazla sevgili olan var mı?

*: kolay göründüğüne bakmayan, yazması da okuması da çok zor bi kelime aslında. neden sevgili bulamıyorum adeta anlar gibi oldum sanki.
"Lovefull Evil"
uLtior
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 217
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Re: Eyvah 14 şubat sevgililer günüymüş !!

Post by uLtior »

esen wrote:hehhehe hadi bakalım yarın büyük gün :P sevgilisi olanlar için tabi :D :D hem cepleri boşalacak hemde sevgilisiyle güzel bir gün geçirecek, dünyada şiddet ve savaşlar sürerken hiç yoktan kısacık bir günde olsa sevmeye ve sevilmeye zaman ayıranların )
Sevmeye ve sevilmeye zaman ayırmak... İşte burada ironi devreye giriyor. bahsi geçildiği gibi sevmeye ve sevilmeye zaman ayrılıyor artık.

Alakasız birgün ve günler silsilesi, Kar amacı güdülerek bugüne kadar manipule edilmiştir. Herkesin biz sevgiliyiz sevişiyoruz bugünde ahanda buradalardayız alışverişteyiz pembiş pembiş hediyelerle propagandalarıyla süslenmiş tabiri caizse abuk ve sabuk bir oluşumdur. Hele bu oluşum popülist anlayışın orasını burasını mıncıklayarak vıcığını çıkaran türk milleti tarafından ortaya konursa bambaşka manzaralar ortaya çıkıyor.

Yahu bir insanın kalp şeklinde bir balon ile sevgilisiyle sarmaş dolaş orada buradadolaşması nedir?

Olayın *Hürriyet(halkın doğrularını yazan balon gazete) gazetesi tarafından açıklaması linktedir. http://dosya.hurriyetim.com.tr/sevgili ... kayesi.asp


Açıklanamayan ve açıklanmaması gereken bir konuda insanların şartlanışları bir telaş içerisine kendilerini aksettirmeleridir. Aman yarabbi yarın 14 şubat hemen bir şeyler alayım aman efendim bugün sevişelim aman efendim bugün sevgi baloncukları saçalım etrafımıza gibi. Bir durun bir sakin olun sayın milletvekillerim sayın konuklar değerli arkadaşlarım, durun derin bir nefes alın, kendinize gelin.

Demezlermi, bayramda büyüklerinin elini öpmekten sıkılan tatile kaçan çocuğum sevgililer gününde niye azarsın diye...

Saygılarımla.
Logan
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1963
Joined: Thu Apr 29, 2004 10:00 am
Location: Gölgelerin İçinden,Kan Kusturmaya Geldim

Post by Logan »

sesimi duymuyormusun seni seviyorum diyorum
sesimi duymuyormusun sana aşığım diyorum...
sesimi duymuyormusun....

ben hoşlandığım kıza 14 şubat günü açılacam...
odasının balkonuna bir demet çicek atıp...
ardından zilini çalıp kapının önüne bir tane mavi bir tane kırmızı gül...

ardında penceresinde taş atıp cpencereye cıktıktan sonra,
Sana bir dünyanın en kolay sorunusunu soracam,
Kalbinde bana yer açarmısın?
Ã?LÃ?M NEREDEN VE NASİL GELİRSE GELSİN!!! Savas Nağralarmız kulakdan kulaga yayilacaksa ve silahlarimiz elden ele gececekse ve baskalari silah sesleriyle,savas ve zafer narâlariyla cenazelerimize agit yakacaksa Ã?LÃ?M HOS GELDİ SEF
Beckett
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 523
Joined: Wed Oct 19, 2005 10:00 am
Location: underworld

Post by Beckett »

Bana göre sevgililer günü gereksiz bir gün.Yani sadece kapitalist düşüncenin doğurduğu kâr amaçlı bir gün gibi geliyor.Ben tutupta sevgililer gününde birlike olduğum kız arkadaşlarıma bugüne kadar hiç hediye almadım,karışmdakinden de hiç hediye beklemedim.Benle birlikte olacak kız bunlara katlanacak.Zaten katlanan kızları nasıl yaşattığım bilinir 8) :P

//mod notu:Bu benim kişisel görüşüm,kimse cevap vermek zorunda değil.Sizin söylemleriniz benim düşüncemi değiştirmeyecek.Onun için bir tartışma havası yaratmak isteyen arkadaşlar akıllarından hemen bu düşünceyi silsinler!
Bu İsaret Kaos Tanrısının
Bu,Kılıcların Tanrısının
Bu,hayatın
Bu da olumun
..... Bilmen gereken bunlar.....
Geliyor zamanı Tanrıların;
Hayatın ve Olumun...
calis
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 738
Joined: Wed Apr 21, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by calis »

Beckett wrote:Bana göre sevgililer günü gereksiz bir gün.Yani sadece kapitalist düşüncenin doğurduğu kâr amaçlı bir gün gibi geliyor.Ben tutupta sevgililer gününde birlike olduğum kız arkadaşlarıma bugüne kadar hiç hediye almadım,karışmdakinden de hiç hediye beklemedim.Benle birlikte olacak kız bunlara katlanacak.Zaten katlanan kızları nasıl yaşattığım bilinir 8) :P

//mod notu:Bu benim kişisel görüşüm,kimse cevap vermek zorunda değil.Sizin söylemleriniz benim düşüncemi değiştirmeyecek.Onun için bir tartışma havası yaratmak isteyen arkadaşlar akıllarından hemen bu düşünceyi silsinler!
Sana katılmamak elimde değil beckett.Zira bence sevgililer günü diye bir şey yok.Sevgililer günü tüketim günün kamuflaşlı hali.İnsanlar para harcamaktan başka bir şey yapmıyor bence.
No one hears him cry so he turns to evil...
barabus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 400
Joined: Tue Oct 18, 2005 10:00 am
Location: istanbul

Post by barabus »

yaw ne güzel bi gün işte bu 14 şubat yalnız başına da , siz niye kalkıp istemediği anlamlar yüklemeye çalışıyorsunuz yahu,

şaka bi tarafa sevgilisi olanların gününü kutlarım olmayanlarıda nevizadeye içmeye beklerim nerde oolacağım belli olmaz ama siz biyerde bi bira bardağında boğulan iri bi adam görürseniz yaklaşın ve sorun mehmet sen misin diye gülmeye başlarsa oturun o benim :D


kendinize iyi bakın sevgilisi olmayanlar siz daha değerlisiniz çünkü sevgilisi olmayan herkes için potansiyel sevgilsiniz :wink: :wink:
Shevarash
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1310
Joined: Sat Jan 15, 2005 10:00 am
Location: İzmir

Post by Shevarash »

Beckett wrote:Bana göre sevgililer günü gereksiz bir gün.Yani sadece kapitalist düşüncenin doğurduğu kâr amaçlı bir gün gibi geliyor.Ben tutupta sevgililer gününde birlike olduğum kız arkadaşlarıma bugüne kadar hiç hediye almadım,karışmdakinden de hiç hediye beklemedim.Benle birlikte olacak kız bunlara katlanacak.Zaten katlanan kızları nasıl yaşattığım bilinir 8) :P

//mod notu:Bu benim kişisel görüşüm,kimse cevap vermek zorunda değil.Sizin söylemleriniz benim düşüncemi değiştirmeyecek.Onun için bir tartışma havası yaratmak isteyen arkadaşlar akıllarından hemen bu düşünceyi silsinler!
Bende katılıyorum, 3-4 senedir aynı kişi ile beraberim şansıma hep sevgililer gününde memleketine dönmüş bulunuyordu (yarıyıl tatili sağolsun), ondan önceki zamanlarda ise sürekli birileri ile birlikte olsam da özellikle şubatın başına doğru hepsi ile iletişimimi kesmiş bulunurdum.

Anarşist düşünce yapısını desteklediğimden değil ancak kapitalizmin diretmelerine uyamayan isanlar yüzünden 1 gün için dahi canımı sıkmak istemediğimden olsa gerek...
chosen
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1299
Joined: Fri May 07, 2004 10:00 am
Location: yollar...
Contact:

Post by chosen »

ben de şansıma (yada şansızlığıma) hep bu günü sevgilisiyle geçirenlerdenim. bugünde klasik buluştuk dolaştık farklı bir şey yapmadık yani. evet katılıyorum çok özel bir gün değil lakin yine de kız arkadaşlarımıza bunu anlatmak biraz zor. şimdi ben bu dayatmalara boyun eğmeyelim kutlamayalım desem sevgilime, aman yarabbim neler duyarım kim bilir :roll: onu çekmek yerine ufak bir hediye ile bugünü atlatmak daha mantıklı benim açımdan :D

fikir ve saygılarımla...
Ozan gülüyordu olanlara. Kahkahası karanlığı deliyordu. Durdu bir an sonra yine kahkahası duyuldu. Bu seferki olacak olanlara atıftı...
Gorath
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2057
Joined: Mon Mar 22, 2004 10:00 am
Location: Meleran

Post by Gorath »

Beckett wrote:Bana göre sevgililer günü gereksiz bir gün.Yani sadece kapitalist düşüncenin doğurduğu kâr amaçlı bir gün gibi geliyor.Ben tutupta sevgililer gününde birlike olduğum kız arkadaşlarıma bugüne kadar hiç hediye almadım,karışmdakinden de hiç hediye beklemedim.Benle birlikte olacak kız bunlara katlanacak.Zaten katlanan kızları nasıl yaşattığım bilinir 8) :P

//mod notu:Bu benim kişisel görüşüm,kimse cevap vermek zorunda değil.Sizin söylemleriniz benim düşüncemi değiştirmeyecek.Onun için bir tartışma havası yaratmak isteyen arkadaşlar akıllarından hemen bu düşünceyi silsinler!
Aziz Valentine günü diyede bilinen bir gün. Geçmişe, nasıl ortaya çıktığına dönecek olursak;

şu anda hatırlayamadığım bir ülkede vatani görevini yapmakta olan askerler bir zamanlar çok sık evlenir olmuşlar. Evlendiklerinde ise evlerini daha çok hasretle arar olmuşlar ve bu yüzden görevinden kaçanlar bile olmuş. Derken bu olayın farkına varan büyükler askerlerin evlenmesini yasaklamışlar. Ardından Askerleri bir dert almış yürümüş. Eh askerler öyle yanlızmışlar ki onlara bir kurtarıcı gerekliymiş. İşte bu kötü anda Aziz Valentine yumurtadan fırlamış ve askerleri gizli gizli evlendirmeye başlamış. Onlara sevginin değerini anlatmış. Bu gizli evlenmeler ile mutlu olan askerler görevlerini daha iyi yapmaya başlamışlar ve derken yine devlet büyükleri bu olay karşısında duramayacaklarını anlayarak yasayı iptal etmişler. İşte yasanın iptal edildiği o günü de Aziz Valentine günü ilan etmişler. Yani bir çok ülkenin sevgililer günü için kullandığı gerçek isim. Ayrıca bu gün sadece eşlerin birleşmesini değil, herkesin sevdiklerine seni seviyorum demesini gerektirir olmuş.

Sanırım bu şekildeydi hikayesi. Oldukça eleştirisel bir hikaye. Ama gerçek olduğunu duymuştum. En azından şu noktada hemfikir olmalıyız;

Sevgililer günü dediğimiz olay gerçekten de amacından sapmış durumda...

şimdi ne demeliyim?

Hepinizi seviyorum arkadaşlar :wink:
Logan
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1963
Joined: Thu Apr 29, 2004 10:00 am
Location: Gölgelerin İçinden,Kan Kusturmaya Geldim

Post by Logan »

konu sapacak ama...bu gün bence ... normal bir gün değil yılbaşı yada doğum günü gibi o zaman yıl başında da eylenme içme...

eki tarihlerde halk karnavalar yaparmış bu karnavalara adlar konmuş... tabi bu karnavalar büyümüş ... ve bu günü gelen bir kaçtesi gün olarak geçiyor..
sevgililer günü,cadılar bayramı gibi..
Ã?LÃ?M NEREDEN VE NASİL GELİRSE GELSİN!!! Savas Nağralarmız kulakdan kulaga yayilacaksa ve silahlarimiz elden ele gececekse ve baskalari silah sesleriyle,savas ve zafer narâlariyla cenazelerimize agit yakacaksa Ã?LÃ?M HOS GELDİ SEF
esen
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Fri Sep 10, 2004 10:00 am

Post by esen »

valla ne derseniz deyin bir bayan olarak böyle bir günde çiçek almak beni inanın mutlu etti hatta bir değil iki çiçek almak ise göklere çıkardı hehehheheh :P :D üstelik bunlar iş yerime gönderilmişti ve benden başka kimsede hediye almadı dip not diyim dedim :wink: hehheheheeh seviyom bu sevgililer gününü :P :twisted:
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Ya ben sevgiliimi yaklaşık 4 aydır görem,iyordum ve aramızda 653 km yol vardı. Dün gece tam yatacakken o msn'de belirdi ve sabah 4'e kadar konuştuk. Hatta birde sevgililer günü diye webcam almış onu gördüm çok duygulandım. Çok duygusalımdır, gözümden yaş gelmiş bile olabilir. Bende sevmem bu sevgililer gününü ama o konuşma boyunca iyiki varsın sevgililer günü dedim. Hatta hala demekteyim.

Ayrıca benim gibi "seni seviyorum" cimrilerinin "seni seviyorum"larını harcaması için güzel bir gün.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Anchorite
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 435
Joined: Mon Dec 22, 2003 10:00 am
Location: İzmir

Post by Anchorite »

-Sevgililer gününü aslında çok severim, hoş bir şey. Dünya üzerinden bir sürü insan sevdiği kişiye bir şeyler alıyor falan, aşk sözleri mırıldanıyor, ne bileyim.. hani seni seviyorum diyemeyen insanlar bile bir şeyler söylüyor..

-Diğer bir taraftan, eğer sevgililer gününde kız arkadaşım varsa hiç memnun olmuyorum. Sorumlulukları hiç sevmem, bir tarihin bana sorumluluk verip, hediye almayı zorunlu kılması beni gıcık ediyor. Çok huysuz oluyorum, hatta günü yanımdaki hanımada zehir ediyorum.

-Anarşist bakarsak olaya biraz. Tabi bu olay tamamen daha tüketici toplum olsun diye ABD'ce uydurulmuş bir şey (Hallowen, Paskalya ve Thanksgiving day'le aynı zamanlarda). Ama, hani anarşist bakamıyorum olaya, çünkü daha öyle bakan insan görmedim diyebilirim. Siz gördünüz mü, toplum ne düşünürse düşünsün kendi düşünceleri peşinden giden, inancı, namusu, gururu kendi tanımlamış insanların oluşturduğu topluluk. Heh.. Neyse, alakasız oldu bu yazı birazda, Serbest Kürsü'de olmasına sığınıyorum.

İyi Sevgileler günü! Umarım iyi geçmiştir ve hala iyi geçiyordur!
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(='.'=) signature to help him gain world domination.
(")_(")
Post Reply