Beni yak kendini yak ,her şeyi yak !
Bir kıvılcım yeter ben hazırım bak.
İster öp okşa, istersen öldür,
Aşk için ölmeli aşk o zaman aşk !
Aşk için ölmeli aşk o zaman aşk !
Hehhehehe hadi bakalım sevgi böcekleri buda benden tüm sevenlere
Sevmeye ve sevilmeye zaman ayırmak... İşte burada ironi devreye giriyor. bahsi geçildiği gibi sevmeye ve sevilmeye zaman ayrılıyor artık.esen wrote:hehhehe hadi bakalım yarın büyük günsevgilisi olanlar için tabi
![]()
hem cepleri boşalacak hemde sevgilisiyle güzel bir gün geçirecek, dünyada şiddet ve savaşlar sürerken hiç yoktan kısacık bir günde olsa sevmeye ve sevilmeye zaman ayıranların )

Sana katılmamak elimde değil beckett.Zira bence sevgililer günü diye bir şey yok.Sevgililer günü tüketim günün kamuflaşlı hali.İnsanlar para harcamaktan başka bir şey yapmıyor bence.Beckett wrote:Bana göre sevgililer günü gereksiz bir gün.Yani sadece kapitalist düşüncenin doğurduğu kâr amaçlı bir gün gibi geliyor.Ben tutupta sevgililer gününde birlike olduğum kız arkadaşlarıma bugüne kadar hiç hediye almadım,karışmdakinden de hiç hediye beklemedim.Benle birlikte olacak kız bunlara katlanacak.Zaten katlanan kızları nasıl yaşattığım bilinir![]()
![]()
//mod notu:Bu benim kişisel görüşüm,kimse cevap vermek zorunda değil.Sizin söylemleriniz benim düşüncemi değiştirmeyecek.Onun için bir tartışma havası yaratmak isteyen arkadaşlar akıllarından hemen bu düşünceyi silsinler!
Bende katılıyorum, 3-4 senedir aynı kişi ile beraberim şansıma hep sevgililer gününde memleketine dönmüş bulunuyordu (yarıyıl tatili sağolsun), ondan önceki zamanlarda ise sürekli birileri ile birlikte olsam da özellikle şubatın başına doğru hepsi ile iletişimimi kesmiş bulunurdum.Beckett wrote:Bana göre sevgililer günü gereksiz bir gün.Yani sadece kapitalist düşüncenin doğurduğu kâr amaçlı bir gün gibi geliyor.Ben tutupta sevgililer gününde birlike olduğum kız arkadaşlarıma bugüne kadar hiç hediye almadım,karışmdakinden de hiç hediye beklemedim.Benle birlikte olacak kız bunlara katlanacak.Zaten katlanan kızları nasıl yaşattığım bilinir![]()
![]()
//mod notu:Bu benim kişisel görüşüm,kimse cevap vermek zorunda değil.Sizin söylemleriniz benim düşüncemi değiştirmeyecek.Onun için bir tartışma havası yaratmak isteyen arkadaşlar akıllarından hemen bu düşünceyi silsinler!
Aziz Valentine günü diyede bilinen bir gün. Geçmişe, nasıl ortaya çıktığına dönecek olursak;Beckett wrote:Bana göre sevgililer günü gereksiz bir gün.Yani sadece kapitalist düşüncenin doğurduğu kâr amaçlı bir gün gibi geliyor.Ben tutupta sevgililer gününde birlike olduğum kız arkadaşlarıma bugüne kadar hiç hediye almadım,karışmdakinden de hiç hediye beklemedim.Benle birlikte olacak kız bunlara katlanacak.Zaten katlanan kızları nasıl yaşattığım bilinir![]()
![]()
//mod notu:Bu benim kişisel görüşüm,kimse cevap vermek zorunda değil.Sizin söylemleriniz benim düşüncemi değiştirmeyecek.Onun için bir tartışma havası yaratmak isteyen arkadaşlar akıllarından hemen bu düşünceyi silsinler!
