KIYAMETİN AYAK SESLERİ [Yorumlar]
Beni ters köşeye yatırdığını kabul ettim Nergos kutlarım. Ama bir hırsızı lanetin ne olduğunu anlamasa da kendisini bir çeşit deney malzemesi olarak kullanacağına inandırmak ne kadar iyi oldu bilmiyorum. Sanırım bunu zaman gösterecek.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Hakan benimde merak ettiğim birşey var.
1- bu rünler sesi birbirimize iletiyorsa (yani aydaki astronotların telsizi gibi ise) o zaman 2 kişi birbirine fısıldasa bile digerleri duymazlar mı?
2- bu pis bücüyü message büyüsü yaptıgında ben onun büyüsünün spellcraft ile anlamış olabilirmiyim (zaten duymuş olma şansım da var
)
3- birde baya uzun msglar atmışlar birbirlerine esası 25 kelime değilmiydi? yoksa ben mi yanlış büyüyü hatırlıyorum?
1- bu rünler sesi birbirimize iletiyorsa (yani aydaki astronotların telsizi gibi ise) o zaman 2 kişi birbirine fısıldasa bile digerleri duymazlar mı?
2- bu pis bücüyü message büyüsü yaptıgında ben onun büyüsünün spellcraft ile anlamış olabilirmiyim (zaten duymuş olma şansım da var
3- birde baya uzun msglar atmışlar birbirlerine esası 25 kelime değilmiydi? yoksa ben mi yanlış büyüyü hatırlıyorum?
Olsun olsun böyle daha heyecanlı oldu. : ) Gerçi kıyameti önleme şansımız bir parça azalmış da olabilir ama bakacağız artık. : ) Gerçek nalette daha da fazla azalacaktı bu şans.. şimdi en azından Nergos un önünde olası bir düşman olarak sadece bir hobbit hırsızı var. : ) Bir şekilde gerçek ortaya çıksa bile zaten problem çözülür di mi ?
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
DM olmadan oyunu iki sayfa götürerek sanırım ne kadar olgun oyuncular olduğumuzu göserdik : p
Ama sanırım bu noktadan sonra güneşi DM in tasvir etmesi daha doğru olur. Ya da isterseniz O Justorius muydu neyse işte onun kalbini güneşin dibinde bulup kıyameti hemencecik sonlandıra da biliriz.
Ama sanırım bu noktadan sonra güneşi DM in tasvir etmesi daha doğru olur. Ya da isterseniz O Justorius muydu neyse işte onun kalbini güneşin dibinde bulup kıyameti hemencecik sonlandıra da biliriz.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
-
Lord Necros
- Başbüyücü
- Posts: 1916
- Joined: Fri Apr 29, 2005 10:00 am
- Location: Necropolis
Yahu ne zorunuz var? Bıraksaydım da ipliklere mi gitseydi? Aha sayemde fazladan bir sayfa yazmaktan kurtuldunuz
Hayır şimdi salacağım Rivro'yu ortaya, sonra bütün Positive Energy Plane'de buçukluk arayacaksınız.

All power demands sacrifice...and pain. The universe rewards those willing to spill their life's blood for the promise of power.
Power demands sacrifice.
Power demands sacrifice.
Ne var iplikler çok mu kötüydü Nergos ? ? ? Ayrıca Rivro nun damarına basmak daha mı iyi oldu o da tartışılır ? Zaten üç sayfadır tartışıyoruz birbirimizi yiyoruz, her halde bu grup bir hafta daha dayanır DM gelmezse birbirine girişir. İsimsiz oğlan grubu yeterince birbirine bağlamadı. Hepimize sana çok güveniyorum falan dedi. Ama herkes karşıdakine niye güveneceğini bilmiyor.
En azından benim gariban Rivrom bilmiyor. Zaten olayların bıçaklanıp ölümün eşiğindeyken gelişmesi de daha da onu şaşırttı. Bakalım hikayenin sonlarından nerelerde olacak?
En azından benim gariban Rivrom bilmiyor. Zaten olayların bıçaklanıp ölümün eşiğindeyken gelişmesi de daha da onu şaşırttı. Bakalım hikayenin sonlarından nerelerde olacak?
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Fısıldamak ya da bağırmak madde düzleminde olduğundan farklı bir etki sergilemeyecektir. Necros fısıldadığında büyüsel güç onu bi nebze de olsa sizin kulağınıza da iliştirir, eğer listen check i tuttururusanız bu sözlerin bir kısmını ya da hepsini duyarsınız. Yani reel ortamdan bir farkı yok olayın.Shevarash wrote:Hakan benimde merak ettiğim birşey var.
1- bu rünler sesi birbirimize iletiyorsa (yani aydaki astronotların telsizi gibi ise) o zaman 2 kişi birbirine fısıldasa bile digerleri duymazlar mı?
2- bu pis bücüyü message büyüsü yaptıgında ben onun büyüsünün spellcraft ile anlamış olabilirmiyim (zaten duymuş olma şansım da var)
3- birde baya uzun msglar atmışlar birbirlerine esası 25 kelime değilmiydi? yoksa ben mi yanlış büyüyü hatırlıyorum?
Denersin abi. Read lips + Spellcraftı tutturursan daha önce bu tip bir büyüyü algılamışsın demektir.
Yok büyüye baktım demin, kelime kısıtı yok, süre kısıtı var benim gördüğüm kadarıyla.
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülü
-
Dragonfire
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 2005
- Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
- Location: Abyss
Maille atsana daha iyi olur gerçi, her zaman aynı bilgisayardan giremeyebiliyorum, hem save lerde saklanmış oluyor karakter kağıdı da.
Neyse hallederiz işin o kısmı sorun değil. Senin skill check ini de hallettikten sonra dödürelim şu turu...
Neyse hallederiz işin o kısmı sorun değil. Senin skill check ini de hallettikten sonra dödürelim şu turu...
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülü
Tur mu tur diye bir şey mi var.. : ) Vallahi bizim oyunda tur pek hissedilmiyor. Sanki her şey kesintisizce devam ediyormuş gibi. İstersen abi sen şu güneşin de ayrıntılı tasvirini ver biz devam edelim. : )
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Eheh bunların dillerini biraz daha nazik yaptım da direk yansımış sana da ,amacına ulaşmış o zaman, diyebilirim :=). Kültür seviyeleri Almanlar gibi olabilir belki ama dilleri Almanlar gibi kaba olmadı bunların :=).
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülü
