şiiri okudum baya beğendim hemen birşeyler yazyım dedim
Sevgi göğsüne saplanmış bir hançer,
Bağrına bassan daha da deler,
Her hareketinde iyice içine girer,
Orda bırakırsan hançeri eğer,
Aldığın her nefes çiğerini birdaha deler...
Sonra bi baktım mesele hallolmuş. Benim melankolik havam da uçtu gitti.
Birdaha böyle birşey olursa eğer,
Ã?nce dur düşün, sonra karar ver,
Aldırma dostum sıkıntılar geçer,
Efla size mutluluklar diler
Ben de böyle geyik devam ediyim dedim. Sevindim meselenin hallolduğuna.
Bi arada çocuktan özür dil bence. Zaten girek adam gibi olayı anlatırsan çok bişey de demicektir sanırım. potansiyel bi sorunu engellemiş olursun hem
Haa bi de şiiri artık okutabilirsin
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.