Öylesine bir mektup... :'(

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

şiiri okudum baya beğendim hemen birşeyler yazyım dedim

Sevgi göğsüne saplanmış bir hançer,
Bağrına bassan daha da deler,
Her hareketinde iyice içine girer,
Orda bırakırsan hançeri eğer,
Aldığın her nefes çiğerini birdaha deler...


Sonra bi baktım mesele hallolmuş. Benim melankolik havam da uçtu gitti. :)


Birdaha böyle birşey olursa eğer,
Ã?nce dur düşün, sonra karar ver,
Aldırma dostum sıkıntılar geçer,
Efla size mutluluklar diler


Ben de böyle geyik devam ediyim dedim. :D Sevindim meselenin hallolduğuna.

Bi arada çocuktan özür dil bence. Zaten girek adam gibi olayı anlatırsan çok bişey de demicektir sanırım. potansiyel bi sorunu engellemiş olursun hem :)

Haa bi de şiiri artık okutabilirsin ;)
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

tesekkürler...
zamanla her acık yara kapanır bi ara özür dilerim sanırım...
ama şiiri hala okutmıycam... :D :wink:
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
Post Reply