Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Kaelthas
Kullanıcı
Posts: 626 Joined: Sun Oct 12, 2003 10:00 am
Post
by Kaelthas » Wed Nov 19, 2003 7:52 pm
Hmm normal olabilir cogu serverda uzun surelı sorunlar yasanmıstır.BEnım bıldıyım kadarıyla bole seylerın olması gayet normal.
Ruhunuzun derinlerindeki karanlıkla savaşmayın ona katılın...
Quel-Shin
Kullanıcı
Posts: 2052 Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:
Post
by Quel-Shin » Wed Nov 19, 2003 8:38 pm
Abi şu an o server yeniden kurulum aşamasında.En son hali harikaydı ama şu an sorunları var.Ama eminim üstesinden geleceklerdir.Öünkü aynı kişiler.
Kaelthas
Kullanıcı
Posts: 626 Joined: Sun Oct 12, 2003 10:00 am
Post
by Kaelthas » Wed Nov 19, 2003 10:49 pm
Gayet normal gelısım surecınde olan sıtelerın cogu bozulmusutr ama gorucez.
Ruhunuzun derinlerindeki karanlıkla savaşmayın ona katılın...
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819 Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem
Post
by Raistlin » Sun Dec 07, 2003 1:53 pm
Bir ara herkes server açmıştı 10 server vardı piyasada birinde başlayınca bırakamıodun. Lagdır, bugdır cidden oyunun içine edilmesini sağlayıp beni soğuttu bu oyundan...
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Kaelthas
Kullanıcı
Posts: 626 Joined: Sun Oct 12, 2003 10:00 am
Post
by Kaelthas » Mon Dec 08, 2003 1:01 am
Abi su anda benıum bıle elımde full her seyı duzgun bir server var ama host laszım host bulsam ne olucak sankı tutulsa ne kadar tutulucalk.
Obur server'lar gıbı 2 ay 3 ay durucak snra felç uo dunyası bu doğal olan seyler bunlar.
Ruhunuzun derinlerindeki karanlıkla savaşmayın ona katılın...
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819 Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem
Post
by Raistlin » Mon Dec 08, 2003 7:00 am
Ya zaten sorun burada bence elinde herseyi calisan server olan herkes bir server açmaya kalkıyor
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Kaelthas
Kullanıcı
Posts: 626 Joined: Sun Oct 12, 2003 10:00 am
Post
by Kaelthas » Mon Dec 08, 2003 7:28 pm
Ewt abi haklısın bılen bılemyen sıte acıyor.
Ruhunuzun derinlerindeki karanlıkla savaşmayın ona katılın...