Polisle Türk Genci Arasında GEçen Konuşmalar

Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

İşte bende onu diyorum ya.Sizce o adam polisliği hakediyor mu?Kız nasıl o durumu haketmiyorsa o adamda insanlığı haketmiyor
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Ama şöyle ded birşey var kendinde söylüyorsun o adam insanlığı hakketmiyor.Sonuçta direk insan değil.Polis olsa da olmasa da yardım istese yine aynı olaylar olacaktı ..
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Ama kadın belli ki adamın polisliğine üvenmiş.Yani polis olmasa yine yardım isteyecekti.Ama bu sefer polisin değil herifin namusu kirlencekti
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
User avatar
C_Deschain
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 291
Joined: Thu Jun 01, 2006 10:00 am
Location: ankara

Post by C_Deschain »

Bu dialogda bizimle polis arasında geçti.Bizim arkadaş arabayı kaçırmıştı.Her türlü polisten kaçtıktan sonra şehrin girişinde çevirmeye yakalandık.Hoca bağırdı camı açın gençler diye.Neyse biz yusuf yusuf bi şekilde camı açtık:D Ehliyet var mı diye sordu.Biz yani şöle böyle dedik üfle flm dedi bizim arkadaş üfledi.Neyse gençler hem alkol var hemde ehliyet yok nabcas sizinle dedi.Biz hocam oluru yokmu bu işin dedi.VAlla Bilmemki sen ceplerini bi karıştır bakalım oluru varmıymış dedi.Neyse 10 milyon attık. En son 25 e anlaştık ve öylece yırtmıştık.
Ama bu olaylar geçtikten sonra çok düşündüm de keşke orda cezayı yeseymişizde o polise rüşvet vermeseymişiz çünkü o gibi polisler mesleği beş paralık ediyolar.CEza ödemeye razıyım şimdi.Ama küçüktük o zamanlar işte... :|
<div>Tári Nénharma....</div><br>
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Açıkçası gerçekten cezayı hakediyorsun.Arabayı kaçır.Rakıyı iç.Ona bişey diyemem.Ama Rüşvet başka şey
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
User avatar
C_Deschain
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 291
Joined: Thu Jun 01, 2006 10:00 am
Location: ankara

Post by C_Deschain »

Dostum o yaşlarda başka yapabilceğimiz bir şey yoktu.Eğer polis cezayı kesseydi hem ceza bize kapak olacaktı hemde karakolda arkadaşın babası bizi bir güzel .... yapacaktı.Yani o akıllarla bu kadar şeyi kaldırmazdık.Ama şimdi cezayı yerdim yani.çünkü kurallara uyan bir vatandaım ve pişmanlığımıda belirttim.Eğer 16-17 yaşında bizim gibi yapan arkadaşlarımız varsa sakın ha yapmasınlar.Beklesinler zamanı gelince istedikleri kadar gezeceklerinden emin olabilirler.Rüşvet konusunda da kimseye rüşvet yedirmeyin ben bi kere yaptım ve pişmanım dediğim gibi...
<div>Tári Nénharma....</div><br>
Post Reply