Raistlin Crysania'yı öpseydi...

Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
DrizztT
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 17
Joined: Tue May 02, 2006 10:00 am

Post by DrizztT »

şu truvanın çorum versiyonu war yaa onun gibi süper yawf walla raiste kılıbıklık yakışıyo yanii :D :D
emerus
Site Çizeri
Posts: 361
Joined: Sun Aug 13, 2006 10:00 am
Location: dark city arcadia bazen istanbul..

Post by emerus »

artık raistlinide yalan rüzgarına çevirdiler ya pes doğrusu!!
bu şekilde bir on senelik pembe brezilya dizisi yaparlar artık
:evil: :|
emerus "druid of elderlights"
was here...
siliterin
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 393
Joined: Sun Jul 30, 2006 10:00 am
Location: akçay

Post by siliterin »

valla süper espiriler hiç güleceğim yoktu iyi geldi.
Dünyada imkânsız olan tek şey, imkânsız olanı bulmaktır.
celeraen
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1215
Joined: Tue Jul 18, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by celeraen »

arkadaşlar böyle 3-5 tane daha bişi bulursanız mutlaka yazın buraya 2 gülleim de havamızı bulalım yahu :)
There'll be war, there'll be peace.
<br>But everything one day will cease.
<br>All the iron turned to rust;
<br>All the proud men turned to dust.
Post Reply