WoW Orjinal Server Ödeme!!??

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

WoW Orjinal Server Ödeme!!??

Post by Aredheliquas »

ve... bir rüyam gercek oluyor ve wow a baslıyorum fakat parayı enreye nasıl ödeyeceğim hakkında bir bilgim yok...
yani oyunu kaydetmeden öndemi sonramı ödiyim??
oyuna ödeme yapmak için hesap numarası vesaire ne gerekiyor?=??
delirecem bilenler nolur cvp yazsın daha fazla bekliyemem hemen girişmem lazım!!! :|
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Oyunu satın almak için herhangi bi DnR mağzasını tavsiye edebiirim. Türkiyedeki fiyat internetten iyi :)

Alıp yükledik güncellemeleri de yaptık. şimdi oynamak için süre satın almamız gerek 2 method var ilki kredi kartı ikincisi pre-paid card. Pre paid kartları saydım ama yurtdışından gelecek arkadaşınız yoksa pek de uygun olmaz fiyatı da daha pahalı sanırım.
Kredi kartı en uygunu sanırım. Güvenlik açısından çoğu kişinin kafasıdna soru işareti bırakabilir. Faakat sanal kart gibi uygulamalar yardımcı olabilir. Alışverişe özel kredi kartı numarası oluşturabiliyorlar. Çalınma derdi yok çalınsa da bi işe yaramıyor gerçek numaranızı vermiyorsunuz...

Umarım yardımcı olur.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

ya evet ama yani mesela hangi hesap numarasına ödeme yapcam yada esela ben dirak o numaraya 50$ yollasam o kafasına göre 3 aylıkmı diyo cooook acık bi bilgi verebilirsen coook sevinirim :)
bide babamın bi kartı varmıs mesela içine 100ytl yüklüosun adam daha fazla cekemio..
öyle bir kartlada ödeme yapılabilinirmi??
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Kredi kartı uygulaması biraz daha farklı.

Para yatırılmıyor. Numara girilir. Hesaba yazılır bir sonraki ay extre gelir. Ve toplam borç bir kerende ödenir. Yani o kendisi fiyatı kadar para alacaktır. para yatırmalı (havale) bir sistem yok ne yazıkki.

Fiyatı söyler, kart numarası girilir. Kendisi fiyat kadar alır. Blizzard gibi büyük bir firma kazık atamaz merak etmeyin. tazminatla firmayı yıkarlar walla :) ^. şahısların eline geçmesinden sakının yeter...
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

çooook tesekkürler :D
daha herhangi + bir bilgisi olan varsa nolur yazsın hertürlü bilgiye muhtacım...
ayrıca efla, seni hiç unutmuycam :D :D :D :D
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

haa bide benim net 3gb kotalı...
ilk patchler ascak kotayı orası alaan emri ama, bir sonraki aya oyunu oynamak kotayı asarmı acep bi bilgisi olan varmı??
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
Par-Salian
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 184
Joined: Tue May 04, 2004 10:00 am
Location: Sanane taniyorsan beni zaten biliyorsundur...

Post by Par-Salian »

Valla gelirsen Dunemaul server bekleriz seni Hammerheart full turk guild olarak iyi işlere imza atıyoruz. :)

şimdi gelelim kota meselesine valla biz evde 2 kişi netten oyun oynuyoruz abim CoD oynuyor herzaman bende WoW oynuyorum 2 kişi anca 5gb yapıyoruz kotayı anca.

Sen tek kişi oynaman ile zannetmiyorum kotayı geçiceğini. İlk ay dene birşey yükleme oyuna bırak sadece sonra kotayı ölç ona göre davran derim en güzeli böyle.
<div>In a time of crisis a hero must rise...from his sofa.</div><br>
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

ya dunemaul sever status te high gösteriyo böyle takılma flm olmuyo dmi??
bide o olmassa baska önerebileceğiniz serverı olan varmı??
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
Par-Salian
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 184
Joined: Tue May 04, 2004 10:00 am
Location: Sanane taniyorsan beni zaten biliyorsundur...

Post by Par-Salian »

Valla Dunemaul high gösterebilir ama gidiceğin diğer serverlar 2 aya kalmaz dolup taşıyor bunun bilincinde ol. Benim öyle gittiğim bir server LvL60 Paladin yaptım hiçbir tane türk bulamadım server'da ayrıyetten server Rus'lar basmıştı iğrençti.

Genede istemiyorum diyorsun low server arıyorsun oradaki Recom.... statu bak onlara gir.

Dunemaul gelirsende Horde ol :)
<div>In a time of crisis a hero must rise...from his sofa.</div><br>
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

ya nie herkesler kötülerden yana yaw :D
ben nightler rouge olcam... kescem hepinizi...
bu arada dunemaul serverı işte lagsız flm temiz bi server dmi bide alliancede türk varmı :roll:
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
Par-Salian
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 184
Joined: Tue May 04, 2004 10:00 am
Location: Sanane taniyorsan beni zaten biliyorsundur...

Post by Par-Salian »

Horde mu kötü cıks cıks cıks yanlış bir tanım. :)

horde'ların en uyuz olduğu şeyler başında
1.Paladin
2.Nightelf gelir söyleyim :D

Gebertince bağırmaları güzel oluyor çünkü. :evil:

Allience guild var Guardian of the Realm galiba, ama bu üyeler bizden çok çekiyor ona göre söyleyim baştan :) biraz savaş halindeyiz de onlarla :angel:

bu arada Undead 60LvL rogue'um dikkat et o zaman denk gelme bana 8)
<div>In a time of crisis a hero must rise...from his sofa.</div><br>
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

peki burninglegion serverı hakıkda ne düşünuosun...
bide huntermiii, rouge'mi???
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
Par-Salian
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 184
Joined: Tue May 04, 2004 10:00 am
Location: Sanane taniyorsan beni zaten biliyorsundur...

Post by Par-Salian »

Dunemaul laf söylüyorsun BL soruyorsun. :)

Burning Legion tamamiyle bir leş server olmuştur Goldshire ortasında Shout'dan ana avrat düz giden adamlar felan var. Yani biraz KO dönmüş orası pek tavsiye etmem açıkcası.

Hunter/Rogue ikilemsine gelirsek.

Kesinlikle Hunter derim sebebi daha fazla dmg ve hiçbirşeye karışmadan savaşlarda uzaktan herkesi gebertmesi olarak diyebilirim.

Genellikle Bg'lerde ya Warrior'lar yada Hunter'lar birinci oluyor.

Bir Rogue - Hunter zor yener duel'de tabi Hunter Noob değilse.

Rogue karakterim olarak söylüyorum sakın Rogue açma ilerde çok çekersin. Sebebi bizim türkiye bağlantılarının ne kadar olduğu ortada sen adama stun atıyorsun o sırada vuruyorsun herif hareket etmeye başlıyor tam bir tane daha stun atıcan ama olmuyor neden acaba aaaaaaa.

Sen halbuki adamı önünde görüyorsun direk ağzında yani Kidney Shot atılacak mesafede ama yok işlemiyor bunun sebebi aslında o adam tam ağzının mesafesinde değil biraz daha önde hareket etmesinden dolayı olan bir dava, ama onu hala önünde görüryorsun. Bunada Late işte diğer bir adla Lag diyoruz.

Bundan çok yakınırsın ilerde söyleyim baştan birde her ne kadar Stealth zevkli gözüksede aaaa beni kimse görmüyor oleyyy arkasından yaklaşıyorum felan yalan artık bu olay.

Blizzard ne yapsakta bu Rogue'ların Stealth form'da görünmeye açık yapsak diye uğraşıyor herhalde, herhangi bir Warlock seni kabak gibi görüyor hele birde üstüne Human Warlock ise tamamen yandın.

Rogue başlarda zevkli bir char gibi görünebilir ama bir zaman sonra can sıkmaya başlıyor ben şu anda mutsuzum karakterimden yani ama genede sen bilirsin.
<div>In a time of crisis a hero must rise...from his sofa.</div><br>
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

hmmm teşekkrler anladım...
bide shaman ccoook ii diolar onada bi yorum getirirsen cok evinirm.. :roll:
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
Par-Salian
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 184
Joined: Tue May 04, 2004 10:00 am
Location: Sanane taniyorsan beni zaten biliyorsundur...

Post by Par-Salian »

Shammy sahiden oyundaki en güzel class'lardan birisi sebebi ise;

1. Extreme düzeyde dmg verebilme karşıya = Gözümün önünde 3.4k atan bir shammy vardı.

2. Ölmemeleri = Bir Shammy gerekli talent'ları verdiği zaman tamamiyle Heal Monster haline dönüyor, ayrıyetten Reancarnation yapabilme özelliği. Bunu özetlemek gerekirse Warcraft3'te Tauren Hero ölünce tekrar gelmesi o skill sayesinde diyebilirim.

3. Destek birim = Shammy totemleri sayesinde bir paladan daha çok işinize yarıyacak bonus statlar verebiliyor olması.

Yani kısaca Shammy oyundaki en güzel class'tır tamamiyle Mage Killer'dır hatta sadece Fire Totem ile hiçbirşey yapmadan Mage döven Torgant diye bir arkadaşım var guild'de.

Ayrıyetten Mail giymeleri ve Shield kullanabilmeleri sayesinde Druid'in Bear Form'dan sonra 3. Tank olarak iş yapabilirler.

Yani böyle çok fonksiyonlar bir class kullan kullan dur. :)
<div>In a time of crisis a hero must rise...from his sofa.</div><br>
Post Reply