Arkadaşlar, saygıdeğer Star Wars manyakları, tebamıza duyrulur ki; George Lucas'ın nefret ederek bütün kopyalarını toplattırıp, ücra bi gezegene yollayıp gezegeni de Death Star'la patlatmasına neden olan Holiday Special'i Lucas'ın gazabından kurtarabilmiş bir grup yiğit cengaver internet üzerinden paylaşım programları vasıtasıyla bu güzide filmi indirebilmemize olanak sağlamış.
Film 1978'de, yani ilk filmden hemen bir sene sonra şıftırılmıştır. Aslında bakılırsa iğrenç bişiydir. Lucas'ın nefret etmesi boşuna diyldir. Ancak filmin biz Star Wars manyakları açısından değeri büyüktür, çünki; orjinal trilogy'deki oyuncuları, Harrison Ford'tan tutun Carrie Fisher'a, Mark Hammill'den R2D2 & C3PO ikilisine bunları bir arada görebileceğimz -orjinal trilogy dışında tabi- yegane şeydir! Onları tekrardan o kıyafetler içinde görmenin keyfi dışında rezalet bi filmdir malesef. Tam bi film de diyldir zaten, tek bölümlük bi dizi gibi.. Chewbacca'nın ailesiyle tanışırız filmde, Kashyyyk'te geleneksel olan bi bayramın arefesinde Chewie'nin eve dönüş macerasını fln anlatır. Imperial'ler başlarına bela olur. Film komik olsun eğlenceli olsun diye yapılmıştır ama malesef 1,5 saat boyunca wookie gürültüsü yüzünden boğazınız düğümlenir kusçak gibi olursunuz.
Olayın güzel tarafları dediğim gibi orjinal kadroyu tekrardan görerek nostalji yaşatması, Prenses Leia'nın şarkı söylemesi, bide Holiday Special'ın bünyesinde barındırdığı kısa bi çizgi film. Bu çizgi filmin önemi büyüktür aslında, çünkü hepimizin sevdiği Boba Fett ilk defa bu çizgi filmde görünür.
Kısacası, Star Wars fanıysanız mutlaka bulun izleyin yok eğer diylseniz SW'yi azcık fln seviyosanız kesinlikle uzak durun çünkü nefret edebilirsiniz Lucas gibi ; )
Star Wars Holiday Special
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
Hiç duymamıştım bunu, soyledigin için saol, salak bi seye benziyo gerci de
ben orjinal trilogy hastasıyım, yeniler de iyi de eskilerin baska bi tadı vardır. Eger filmi bulabilirsen buraya yazabilir misin linkini torrentini vs?
ben de bakacagım buna
ben de bakacagım buna
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
-
ElvenBard
- Kullanıcı

- Posts: 360
- Joined: Wed Jun 30, 2004 10:00 am
- Location: Forgotten Realms
- Contact:
Orjinal üçlemenin yerini hiç bişey tutamaz kesinlikle, aynen. Hala da yeniler yerine eskileri açar izlerim, bu bahsettiğim Holiday Special da o eskilerin havasında ama kesinlikle salak bişey evet.. keşke yapılmasaymış dior insan ne yazık ki
Link veremiycem malesef, zaten o şekilde bulmak imkansız gibi.. ben emüle'den indirmiştim, orda bulunabilir hala kanımca. Çok bişey beklemeyin yannız ; )
Link veremiycem malesef, zaten o şekilde bulmak imkansız gibi.. ben emüle'den indirmiştim, orda bulunabilir hala kanımca. Çok bişey beklemeyin yannız ; )
<em>Grave digger, when you dig my grave.. could you make it shallow? So that i can feel the rain..</em>
-
Lord_Feanor
- Kullanıcı

- Posts: 628
- Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
- Location: Miklagaard
Allah belanı versin, niye link veriyorsun! Merakıma dayanamayıp izledim, işkence! Başladım şimdi bitirmek zorundayım, oof ofLord_Feanor wrote:http://video.google.com/videoplay?docid ... 753051544#
link verdim ama izlemeyin, işkence gibi
Neyse bunu yazdım daha çok kişi merak etsin izleyip işkence çeksin :schemes:

