I OF THE DRAGON
- darkflarer
- Kullanıcı

- Posts: 551
- Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
- Location: heryerde olabilirim kafama bağlı
-
Aredheliquas
- Kullanıcı

- Posts: 1039
- Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
- Location: Ankara
-
Aredheliquas
- Kullanıcı

- Posts: 1039
- Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
- Location: Ankara
biliom farklı olduklarını ama oyun işte hepsi maksat zaman geçirmek.
bi kaliteli oyun oynayıp zamanını geçirmek var bi bi kalitesiz oyunlar. tabe oyunu beğenmiş olan olabilir zevk meselesi ama bence böle oyunlar yerine nwn2 oynamak daha iyi.
yani;
harcanan zamana değerlilik acısından kıyaslayarak nwn2 yi bu oyun yerine tavsiye ettim

bi kaliteli oyun oynayıp zamanını geçirmek var bi bi kalitesiz oyunlar. tabe oyunu beğenmiş olan olabilir zevk meselesi ama bence böle oyunlar yerine nwn2 oynamak daha iyi.
yani;
harcanan zamana değerlilik acısından kıyaslayarak nwn2 yi bu oyun yerine tavsiye ettim
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>