en müthiş rouge (tüm prestige classları dahil)

Gölgelerdeki yaşamı bilenler için...
User avatar
darkflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 551
Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
Location: heryerde olabilirim kafama bağlı

en müthiş rouge (tüm prestige classları dahil)

Post by darkflarer »

evet arkadaşlar en iyi rougeu seçiyoruz aklıma gelenlerin hepsini yazdım. sadece forgotten realms ha
<div>artık lightflarer'ım</div><br>
User avatar
mikael
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 692
Joined: Fri Apr 07, 2006 10:00 am

Post by mikael »

Kafamdaki rogue tanımına en iyi uyan kişi olan Morik'i seçiyorum :)
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss

Post by Dragonfire »

Gareth diyorum ben thief 3 teki karakterimiz :D İmzamdaki cümle sanırım herşeyi açıklıyor bu noktada ama illa FR den olacaksa Artemis oldukça yetenekli ama jaraxle daha iyi.
Cyric i untmamak lazım birde Talen var tabi :D
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
User avatar
darkflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 551
Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
Location: heryerde olabilirim kafama bağlı

Post by darkflarer »

Gareth diyorum ben thief 3 teki karakterimiz İmzamdaki cümle sanırım herşeyi açıklıyor bu noktada ama illa FR den olacaksa Artemis oldukça yetenekli ama jaraxle daha iyi.
Cyric i untmamak lazım birde Talen var tabi

ayy unuttum onları nasıl yaptım bu hıyarlığı neyse bence jarlaxle yani adam acayip bişey ya büyülü eşya sandığı resmen kılıça dönüşen ançermi ararsın, zihin kontrolünü engelleyen gözbandımı ararsın, bitmek tükenmek bilmeyen hileli fırlatma hançerimi ararsın summon yapabilen onca eşya, 7renkli güç pelerini, swashbuckling dövüş stilini çok iyi uygulaması bi ara crenshinibonda vardı bu şelerin arasında ama artemis entreri en iyisini yaptı bence jarlaxle ı kristal konusunda uyararak ayrıca drow dünyasında ezik muamelesi gören erkeklerden oluşan Bregan D'aerthe var ayrıca aykırı bir drow ve müthiş bi şey hastası olduğum swashbuckling dövüş stilini çok iyi biliyor ve benim kendi karakterim dahil swashbuckler olan az sayıdaki kişiden biri (korsanları saymıyorum angut gibi dövüşüyorlar). Yani bir sitede lawful evil olarak yazmışlar alingmentini ama onlar bu alingmentlerdeki lawful olayını falan yanlış anlamışlar çünkü Jarlaxle asla kurallara uyan biri değil benim favori alingmentim olan chaotic netural bence. Çok iyi bir karakter
<div>artık lightflarer'ım</div><br>
siliterin
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 393
Joined: Sun Jul 30, 2006 10:00 am
Location: akçay

Post by siliterin »

artemis entreri'den vazgeçmem
Dünyada imkânsız olan tek şey, imkânsız olanı bulmaktır.
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

sanırm artemis entreri.
adam dehset bişiy yaw :-o
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
User avatar
darkflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 551
Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
Location: heryerde olabilirim kafama bağlı

Post by darkflarer »

bilemiyorum artemis entreri yani nasıl desem bööle acayip bişey ama ne biliyim adam duygusuz öküzün teki oh be açıkladım. Ama Jarlaxle ile çok iyi takım oluşturdular o ayrı mesele önlerine ordu çıksa yenemez. Yani Jarlaxle da daha bi rouge tipi var ne biliyim mesela Artemis Entreri yamuk yapanı direkt kesio Jarlaxle keyfini çıkara çıkara dolandıra dolandıra herifin donuna kadar herşeyi alıp sefil şekilde bırakıyo kumarbaz gibi zaten tipi ama entreride iyi. Abi aslında Abdel Bodhi'yi öldürmeseydi şu an yaşayan en tehlikelisi o olurdu. Direkt vampir ve Irenicus'un kardeşi ayrıca bayağı güçlü ne biliyim büyüleriyle olsun çevikliğiyle olsun. Jan Jansen'da iyi bir ilisyonist hırsız ve icat konusunda aşmış. Montaron angut biraz ama ne biliyim zaten ölüyo sonunda. Regis tam taksim meydanındaki yankesiciler gibi minyatür versiyonu sadece.
<div>artık lightflarer'ım</div><br>
haldor_goraxe
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 275
Joined: Wed Oct 26, 2005 10:00 am
Location: İstanbul, sen??

Post by haldor_goraxe »

Artemis bir assasin olarak gerçekten çok iyi fakat soru en iyi rouge.. Bu yuzden bence Jarlaxle... Ã?ünkü adam hem yankesici, hem bir nevi assasin... eğer istese butun karanlık altının sahibi olabiecek tek kara elf...

oyum Jarlaxle'dan yana...
Rakı ve Balık....İşte Bütün Mesele Bu... By ViceRoy Haldor Goraxe Herkesin şuursuzluğu kendine... By ViceRoy Haldor Goraxe Don't dream of women; cause they'll only bring you down... by Dio
User avatar
darkflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 551
Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
Location: heryerde olabilirim kafama bağlı

Post by darkflarer »

haldor sen nasıl birisin ya? artemis assasin o yüzden onu seçmiicem çünkü rouge seçiyoruz diyosun. Bu nasıl bir şakadır. Eğer bilmiyorsan diye söylüyorum rouge kiralık katil, ödül avcısı, hırsız, yan kesici, baskıncı, yağmacı, swashbuckler vs. şeyleri içinde barındıran sınıftır. Ben keriz değilimki artemis entreri'yi yaziyim oraya o zaman ?
<div>artık lightflarer'ım</div><br>
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

En mütiş bulduğum Rogue Galadlirimdir tüm sistemlerde ve tüm kitaplarda... Belki amatörce yaratılması bunun nedeni ama hiçbir hırsız ya da ozanın hikayesi beni onunkisi kadar etkilemiyor.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
haldor_goraxe
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 275
Joined: Wed Oct 26, 2005 10:00 am
Location: İstanbul, sen??

Post by haldor_goraxe »

1.asabileşmeye gerek yok... burada muhabbet ediyoruz hepimiz...
2.sadece bir assasin dedim... o yuzden onu gectim... jarlaxle coğu classı kendi üzerinde bulundurur... o yuzden oyum jarlaxle dandır... eğer sen en iyi assasin kim diye sorsaydın o zaman cevabım FRde artemis olurdu tabi ki. (genelde Boba Fett)

Söyleyiş tarzın hakkında düşünmelisin biraz...
Rakı ve Balık....İşte Bütün Mesele Bu... By ViceRoy Haldor Goraxe Herkesin şuursuzluğu kendine... By ViceRoy Haldor Goraxe Don't dream of women; cause they'll only bring you down... by Dio
haldor_goraxe
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 275
Joined: Wed Oct 26, 2005 10:00 am
Location: İstanbul, sen??

Post by haldor_goraxe »

Firble galadlirim hangi seride var??? ilk defa duydum bi anlatır mısın???
Rakı ve Balık....İşte Bütün Mesele Bu... By ViceRoy Haldor Goraxe Herkesin şuursuzluğu kendine... By ViceRoy Haldor Goraxe Don't dream of women; cause they'll only bring you down... by Dio
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Galadlirim bir frpworld karakteridir inşallah hikayesini aralık ayındaki dergide anlatacağım. Ama burada belki kendisi girer anlatır. : ) Eğer anlatmazsa ben özetle anlatırım. : ) Ben frpworldün orjinal ve çok güzel birçok karakter öyküsü yaratabildiğini düşünüyorum. Galadlrim de bunlardan biri bence...

Bu arada benim bildiğim rogue lere ozanlar da dahil o nedenle bir ozan karakterini yazdım... Eğer sadece hırsız ve ona benzeyen karakteri kapsayacaksa... yine sitedeki karakterlerden Estebin benim epey hoşuma gidiyor.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
User avatar
darkflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 551
Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
Location: heryerde olabilirim kafama bağlı

Post by darkflarer »

tabii ozanlarda rouge oluyo. Sadece farklı bir tür o yüzden ozan diye ayrı bir class var ama sorun değil o da bir çeşit rouge.
<div>artık lightflarer'ım</div><br>
User avatar
darkflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 551
Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
Location: heryerde olabilirim kafama bağlı

Post by darkflarer »

haldor_goraxe wrote:1.asabileşmeye gerek yok... burada muhabbet ediyoruz hepimiz...
2.sadece bir assasin dedim... o yuzden onu gectim... jarlaxle coğu classı kendi üzerinde bulundurur... o yuzden oyum jarlaxle dandır... eğer sen en iyi assasin kim diye sorsaydın o zaman cevabım FRde artemis olurdu tabi ki. (genelde Boba Fett)

Söyleyiş tarzın hakkında düşünmelisin biraz...
jarlaxle çoğu yerde yazdığı üzere bir multi class değildir bir swashbucklerdir. Zaten swashbuckler classını bu yüzden seviyorum (her frp oyunumda karakterim swashbuckler)
<div>artık lightflarer'ım</div><br>
Post Reply