en müthiş rouge (tüm prestige classları dahil)
- darkflarer
- Kullanıcı

- Posts: 551
- Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
- Location: heryerde olabilirim kafama bağlı
en müthiş rouge (tüm prestige classları dahil)
evet arkadaşlar en iyi rougeu seçiyoruz aklıma gelenlerin hepsini yazdım. sadece forgotten realms ha
<div>artık lightflarer'ım</div><br>
-
Dragonfire
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 2005
- Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
- Location: Abyss
Gareth diyorum ben thief 3 teki karakterimiz
İmzamdaki cümle sanırım herşeyi açıklıyor bu noktada ama illa FR den olacaksa Artemis oldukça yetenekli ama jaraxle daha iyi.
Cyric i untmamak lazım birde Talen var tabi
Cyric i untmamak lazım birde Talen var tabi
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
- darkflarer
- Kullanıcı

- Posts: 551
- Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
- Location: heryerde olabilirim kafama bağlı
Gareth diyorum ben thief 3 teki karakterimiz İmzamdaki cümle sanırım herşeyi açıklıyor bu noktada ama illa FR den olacaksa Artemis oldukça yetenekli ama jaraxle daha iyi.
Cyric i untmamak lazım birde Talen var tabi
ayy unuttum onları nasıl yaptım bu hıyarlığı neyse bence jarlaxle yani adam acayip bişey ya büyülü eşya sandığı resmen kılıça dönüşen ançermi ararsın, zihin kontrolünü engelleyen gözbandımı ararsın, bitmek tükenmek bilmeyen hileli fırlatma hançerimi ararsın summon yapabilen onca eşya, 7renkli güç pelerini, swashbuckling dövüş stilini çok iyi uygulaması bi ara crenshinibonda vardı bu şelerin arasında ama artemis entreri en iyisini yaptı bence jarlaxle ı kristal konusunda uyararak ayrıca drow dünyasında ezik muamelesi gören erkeklerden oluşan Bregan D'aerthe var ayrıca aykırı bir drow ve müthiş bi şey hastası olduğum swashbuckling dövüş stilini çok iyi biliyor ve benim kendi karakterim dahil swashbuckler olan az sayıdaki kişiden biri (korsanları saymıyorum angut gibi dövüşüyorlar). Yani bir sitede lawful evil olarak yazmışlar alingmentini ama onlar bu alingmentlerdeki lawful olayını falan yanlış anlamışlar çünkü Jarlaxle asla kurallara uyan biri değil benim favori alingmentim olan chaotic netural bence. Çok iyi bir karakter
<div>artık lightflarer'ım</div><br>
-
Aredheliquas
- Kullanıcı

- Posts: 1039
- Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
- Location: Ankara
- darkflarer
- Kullanıcı

- Posts: 551
- Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
- Location: heryerde olabilirim kafama bağlı
bilemiyorum artemis entreri yani nasıl desem bööle acayip bişey ama ne biliyim adam duygusuz öküzün teki oh be açıkladım. Ama Jarlaxle ile çok iyi takım oluşturdular o ayrı mesele önlerine ordu çıksa yenemez. Yani Jarlaxle da daha bi rouge tipi var ne biliyim mesela Artemis Entreri yamuk yapanı direkt kesio Jarlaxle keyfini çıkara çıkara dolandıra dolandıra herifin donuna kadar herşeyi alıp sefil şekilde bırakıyo kumarbaz gibi zaten tipi ama entreride iyi. Abi aslında Abdel Bodhi'yi öldürmeseydi şu an yaşayan en tehlikelisi o olurdu. Direkt vampir ve Irenicus'un kardeşi ayrıca bayağı güçlü ne biliyim büyüleriyle olsun çevikliğiyle olsun. Jan Jansen'da iyi bir ilisyonist hırsız ve icat konusunda aşmış. Montaron angut biraz ama ne biliyim zaten ölüyo sonunda. Regis tam taksim meydanındaki yankesiciler gibi minyatür versiyonu sadece.
<div>artık lightflarer'ım</div><br>
-
haldor_goraxe
- Kullanıcı

- Posts: 275
- Joined: Wed Oct 26, 2005 10:00 am
- Location: İstanbul, sen??
Artemis bir assasin olarak gerçekten çok iyi fakat soru en iyi rouge.. Bu yuzden bence Jarlaxle... Ã?ünkü adam hem yankesici, hem bir nevi assasin... eğer istese butun karanlık altının sahibi olabiecek tek kara elf...
oyum Jarlaxle'dan yana...
oyum Jarlaxle'dan yana...
Rakı ve Balık....İşte Bütün Mesele Bu... By ViceRoy Haldor Goraxe Herkesin şuursuzluğu kendine... By ViceRoy Haldor Goraxe Don't dream of women; cause they'll only bring you down... by Dio
- darkflarer
- Kullanıcı

- Posts: 551
- Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
- Location: heryerde olabilirim kafama bağlı
haldor sen nasıl birisin ya? artemis assasin o yüzden onu seçmiicem çünkü rouge seçiyoruz diyosun. Bu nasıl bir şakadır. Eğer bilmiyorsan diye söylüyorum rouge kiralık katil, ödül avcısı, hırsız, yan kesici, baskıncı, yağmacı, swashbuckler vs. şeyleri içinde barındıran sınıftır. Ben keriz değilimki artemis entreri'yi yaziyim oraya o zaman ?
<div>artık lightflarer'ım</div><br>
En mütiş bulduğum Rogue Galadlirimdir tüm sistemlerde ve tüm kitaplarda... Belki amatörce yaratılması bunun nedeni ama hiçbir hırsız ya da ozanın hikayesi beni onunkisi kadar etkilemiyor.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
-
haldor_goraxe
- Kullanıcı

- Posts: 275
- Joined: Wed Oct 26, 2005 10:00 am
- Location: İstanbul, sen??
1.asabileşmeye gerek yok... burada muhabbet ediyoruz hepimiz...
2.sadece bir assasin dedim... o yuzden onu gectim... jarlaxle coğu classı kendi üzerinde bulundurur... o yuzden oyum jarlaxle dandır... eğer sen en iyi assasin kim diye sorsaydın o zaman cevabım FRde artemis olurdu tabi ki. (genelde Boba Fett)
Söyleyiş tarzın hakkında düşünmelisin biraz...
2.sadece bir assasin dedim... o yuzden onu gectim... jarlaxle coğu classı kendi üzerinde bulundurur... o yuzden oyum jarlaxle dandır... eğer sen en iyi assasin kim diye sorsaydın o zaman cevabım FRde artemis olurdu tabi ki. (genelde Boba Fett)
Söyleyiş tarzın hakkında düşünmelisin biraz...
Rakı ve Balık....İşte Bütün Mesele Bu... By ViceRoy Haldor Goraxe Herkesin şuursuzluğu kendine... By ViceRoy Haldor Goraxe Don't dream of women; cause they'll only bring you down... by Dio
-
haldor_goraxe
- Kullanıcı

- Posts: 275
- Joined: Wed Oct 26, 2005 10:00 am
- Location: İstanbul, sen??
Galadlirim bir frpworld karakteridir inşallah hikayesini aralık ayındaki dergide anlatacağım. Ama burada belki kendisi girer anlatır. : ) Eğer anlatmazsa ben özetle anlatırım. : ) Ben frpworldün orjinal ve çok güzel birçok karakter öyküsü yaratabildiğini düşünüyorum. Galadlrim de bunlardan biri bence...
Bu arada benim bildiğim rogue lere ozanlar da dahil o nedenle bir ozan karakterini yazdım... Eğer sadece hırsız ve ona benzeyen karakteri kapsayacaksa... yine sitedeki karakterlerden Estebin benim epey hoşuma gidiyor.
Bu arada benim bildiğim rogue lere ozanlar da dahil o nedenle bir ozan karakterini yazdım... Eğer sadece hırsız ve ona benzeyen karakteri kapsayacaksa... yine sitedeki karakterlerden Estebin benim epey hoşuma gidiyor.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
- darkflarer
- Kullanıcı

- Posts: 551
- Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
- Location: heryerde olabilirim kafama bağlı
- darkflarer
- Kullanıcı

- Posts: 551
- Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
- Location: heryerde olabilirim kafama bağlı
jarlaxle çoğu yerde yazdığı üzere bir multi class değildir bir swashbucklerdir. Zaten swashbuckler classını bu yüzden seviyorum (her frp oyunumda karakterim swashbuckler)haldor_goraxe wrote:1.asabileşmeye gerek yok... burada muhabbet ediyoruz hepimiz...
2.sadece bir assasin dedim... o yuzden onu gectim... jarlaxle coğu classı kendi üzerinde bulundurur... o yuzden oyum jarlaxle dandır... eğer sen en iyi assasin kim diye sorsaydın o zaman cevabım FRde artemis olurdu tabi ki. (genelde Boba Fett)
Söyleyiş tarzın hakkında düşünmelisin biraz...
<div>artık lightflarer'ım</div><br>
