Forumda dolaşırken birden aklıma geldi.Hoşunuza giden her türlü mesajı paylaşmak istemez misiniz ? (Türkçeyi katletmekte gerekse...)
Bana gelen birmesaj açıyorum..
Sensizliğin acısını sen nerden bileceksin..Sen hiç sensiz kalmadın ki..(Aşığınım yanında olamasamda aşığınım sana dokunamasamda..)
[pLaTonik]
Hoşunuza giden mesajlar..
Hoşunuza giden mesajlar..
Ultima bırakılmaz, ara verilir 
Ölüm, ölüm nedir ki gülüm, ben senin için yaşamayı göze almışım
Düşüncelerin en güzeli seni düşünmek ve senin beni düşünüp düşünmediğini düşünmektir
Ben senin için öldüm bir kere bir insan 2 kez ölmez
Hayatımda iki kör tanıyorum, birincisi senden başkasını göremeyen ben ikincisi beni göremeyen sen
Düşüncelerin en güzeli seni düşünmek ve senin beni düşünüp düşünmediğini düşünmektir
Ben senin için öldüm bir kere bir insan 2 kez ölmez
Hayatımda iki kör tanıyorum, birincisi senden başkasını göremeyen ben ikincisi beni göremeyen sen
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
-
Dreamscape
- Kullanıcı

- Posts: 718
- Joined: Sun May 07, 2006 10:00 am
- Location: Kuzeyden Nordland'den...