Hoşunuza giden mesajlar..

Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
Post Reply
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Hoşunuza giden mesajlar..

Post by Darktimes »

Forumda dolaşırken birden aklıma geldi.Hoşunuza giden her türlü mesajı paylaşmak istemez misiniz ? (Türkçeyi katletmekte gerekse...)

Bana gelen birmesaj açıyorum..

Sensizliğin acısını sen nerden bileceksin..Sen hiç sensiz kalmadın ki..(Aşığınım yanında olamasamda aşığınım sana dokunamasamda..)
[pLaTonik]
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Rhonin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 478
Joined: Mon Dec 27, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Rhonin »

Yağmur yağıyor ve ben seni severken benim göz yaşı yağmurumda kim beni sevecek?

Gibi birşeydi sanırım böyle kalmış aklımda..
 Beni mutlu et tatlı kız..<br> Bana sarıl bu gece.<br> Öp beni yağmurun altında.<br> Sev beni sonsuza dek..<br>
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Ölüm, ölüm nedir ki gülüm, ben senin için yaşamayı göze almışım
Düşüncelerin en güzeli seni düşünmek ve senin beni düşünüp düşünmediğini düşünmektir
Ben senin için öldüm bir kere bir insan 2 kez ölmez
Hayatımda iki kör tanıyorum, birincisi senden başkasını göremeyen ben ikincisi beni göremeyen sen
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Rhonin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 478
Joined: Mon Dec 27, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Rhonin »

Hah hatırlamış bulunmaktayım o mesaj şu olacaktı " Doğa ananın göz yaşları arasında ben seni seviyorum..Peki benim göz yaşlarım arasında kim beni sevecek?"
 Beni mutlu et tatlı kız..<br> Bana sarıl bu gece.<br> Öp beni yağmurun altında.<br> Sev beni sonsuza dek..<br>
Dreamscape
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun May 07, 2006 10:00 am
Location: Kuzeyden Nordland'den...

Post by Dreamscape »

bir sitede görmüştüm;

Modlar mesajımı editleyememiş....
<div>Kuzey'de yazın sonu gelmez...</div><br>
Lixer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 511
Joined: Thu May 04, 2006 10:00 am

Post by Lixer »

Galathiniol wrote:bir sitede görmüştüm;

Modlar mesajımı editleyememiş....
Bu iyiymiş bak :evillaugh:
Yukarıda yazdıklarımı bir daha okursan sen kazanırsın, okumazsan ben!<br>
Post Reply