Dediğim gibi hikaye benim yarattığım bir dünyada geçiyor. Irklar değişik. Ama okuyucuların çok seveceğini düşünüyorum. Büyü ve kılıçsız bir dünya düşünülemez tabii ki. Farklı büyücü sınıfları, şövalye orderları ve fantastik bir ortaçağ'a dair her şey kitapta mevcut. Kitabın bir çocuk hikayesinden farklı olabilmesi için de uğraştım doğrusu. Felsefe, ikili uzun konuşmalarve kafa yoracak bir kurgu yaratmaya çalıştım. Kısa zamanda o diyarda buluşmak dileğiyle
sitemizde roman yazarları var mı?
Arkadaşlar teker teker hepinize şimdiden teşekkür ediyorum gerçekten. Uzun ve yorucu uğraşlarımın sonucunda ortaya epey keyifli ve sürükleyici bir romanın çıktığına inanıyorum. Eğer Türk yazarlarına ve Türk fantastik edebiyatına önyargı ile yaklaşmayıp, romanı elinize alıp da dünyanın içine göz atarsanız işte o zaman bir şeyler başarmışım demektir.
Dediğim gibi hikaye benim yarattığım bir dünyada geçiyor. Irklar değişik. Ama okuyucuların çok seveceğini düşünüyorum. Büyü ve kılıçsız bir dünya düşünülemez tabii ki. Farklı büyücü sınıfları, şövalye orderları ve fantastik bir ortaçağ'a dair her şey kitapta mevcut. Kitabın bir çocuk hikayesinden farklı olabilmesi için de uğraştım doğrusu. Felsefe, ikili uzun konuşmalarve kafa yoracak bir kurgu yaratmaya çalıştım. Kısa zamanda o diyarda buluşmak dileğiyle
Dediğim gibi hikaye benim yarattığım bir dünyada geçiyor. Irklar değişik. Ama okuyucuların çok seveceğini düşünüyorum. Büyü ve kılıçsız bir dünya düşünülemez tabii ki. Farklı büyücü sınıfları, şövalye orderları ve fantastik bir ortaçağ'a dair her şey kitapta mevcut. Kitabın bir çocuk hikayesinden farklı olabilmesi için de uğraştım doğrusu. Felsefe, ikili uzun konuşmalarve kafa yoracak bir kurgu yaratmaya çalıştım. Kısa zamanda o diyarda buluşmak dileğiyle
Evet bende roman yazmaya başladım.Bilmiyorum uzatmak zor galiba biraz.Ã?ünki daha 3. sayfadan romanı bitirdim ilk seferinde
ancak sonra silip baştan yazmaya başladım 2. sayfadayım ancak güzel gidiyor.Başlangıçta çok uzun bir dönemi kısalttım ancak roman karakteri daa yeni doğdu
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
-
Hakikatli-Torm
- Kullanıcı

- Posts: 100
- Joined: Tue Aug 29, 2006 10:00 am
Ben üç yıldır bir şeyler yazıyorum daha doğrusu aynı şeyi yazıyorum. Üç yılda anca 90 sayfa yazabildim ama arkadaşlarıma okutmuştum hepsi çok dşüncelidir daha bitmeden benden isteyip bi yere bastırıp falan karı aralarında paylaşmayı düşünmüşlerdi. O günden beri devam etmiyorum hala doksan civarında. Bir gün belki ilham gelir devam ederim.
Arenasında kör savaşçı, ellerinde yok silah, siyah karnalık ortasında savaşıyor, zor...
Aslında İyi Yaptın Reklam Yaparak Destek Olmak İçin Birbirimizin Reklamını Yapmamız Hatta Tanımasak Bile Kitapları Almamız Lazım Maksat Teşvik Olsun Yeni Yazarlar Ã?ıksın TÃ?rkiyeden.Ben Açıkçası Aramızdan Yaratıcı İnsanlar Ã?ıkacağına İnanıyorum DM Olup Senaryo Yazan Bir İnsan Uğraşarak Kitapta Yazar 
Evet buna ihtiyacım var. Party de ki herkes dünyanın içini dışını biliyor ben sıfır bilgiyle başladım. Yanlarında idare ediyorum artık.Ama Sende Kitabı Al Gene Campaign Book Olarak Kullanırsın Hiç Yoktan
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...