Oyuncular Balık Oynasa Nasıl Bir Senaryo Olurdu?!
Oy bende kopuyorum bu başlığa ya amma şeyler yazmışım öyle ben
Başka hikayelerde yazmak istiyorumda İlhami (Benim ilham meleğim) şu sıralar annesinin vefatı nedeniyle izinli o yüzden yazamıyorum.Yakınlarına baş sağlığı diliyorum.
En kısa zamanda yeni hikayelerle dönmeyi planlıyorum...
En kısa zamanda yeni hikayelerle dönmeyi planlıyorum...
(<>_<>) -V ----- - ------I .....l l .J..( ) '''...J L Ben dostum. Ne kadar inandırıcı geldiyse!
murdoc bekliyoruz, senden ii oluyo ztn su balik hikayeleri, hatta bak sana bi fikir vereyim affina siginarak, hani bi korku filmi vardi, yasanmis korku hikayeleri die saniirim , sende yasanmis balik hikayeleri yazabilirsin
mesela bir grup balik batik bi gemiye girerler ama oda nedir ? hepsi tek tek ortadan kaybolmakdadirlar, iclerinde bir hainmi vardir, yoksa onlari izleyen birilerimi ? (jaws in hayaleti mesela:P) nasil fikri super demi ? gerisini senden bekleriz artik
mesela bir grup balik batik bi gemiye girerler ama oda nedir ? hepsi tek tek ortadan kaybolmakdadirlar, iclerinde bir hainmi vardir, yoksa onlari izleyen birilerimi ? (jaws in hayaleti mesela:P) nasil fikri super demi ? gerisini senden bekleriz artik
Harika bir fikir ya çok sağol calida
Bunun için hemen araştırmalara giriyorum.Ne kadar gerilim filmi varsa seyretmeye başlıyayım.Hatta bak ufkumu genişlettin bir kaç şey daha geldi aklıma; Balıkların Sessizliği, Balık Ã?iftliğinde Dehşet, Martılar(Kuşlar filminden esinlendim anlamışsınızdır zaten
) Chucky, Elm Gemisi ve daha niceleri...
Evet ben çalışacağım sektörü buldum balık filmleri yazacağım
şimdi bu forumdan gidiyorum ama dönüşüm muhteşem olacak :schemes:
Evet ben çalışacağım sektörü buldum balık filmleri yazacağım
şimdi bu forumdan gidiyorum ama dönüşüm muhteşem olacak :schemes:
(<>_<>) -V ----- - ------I .....l l .J..( ) '''...J L Ben dostum. Ne kadar inandırıcı geldiyse!
