Star Wars RPG oynayan var mı?
Star Wars RPG oynayan var mı?
Star Wars RPG bilen birileri varsa öğretsin şu oyunu bana acayip battle droid oynayasım var. 
-Fac fortia et patere-
- Battle Droid oynanması için sahibinin iyi bir AI kartı alıp takması gerekiyor. Büyük para..
Hatta insana da benzeyeceksen o zaman milyon creditler konuşuyor.
- Star Wars RPG 1,5 yıl falan 30-40 oyun civarı oynattım. Özel olarak sormak istediğin var ise elimden geldiği kadar cevaplamaya çalışayım.
- Son bıraktığımda nette harika Star Wars RPG kaynak siteleri vardı.
- Bence Star Wars RPG Kitabı diyorki: "Gezegen gezegen dolaşın, lightsaberlarla garip yaratıklar kesin."
- Star Wars RPG 1,5 yıl falan 30-40 oyun civarı oynattım. Özel olarak sormak istediğin var ise elimden geldiği kadar cevaplamaya çalışayım.
- Son bıraktığımda nette harika Star Wars RPG kaynak siteleri vardı.
- Bence Star Wars RPG Kitabı diyorki: "Gezegen gezegen dolaşın, lightsaberlarla garip yaratıklar kesin."
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(='.'=) signature to help him gain world domination.
(")_(")
(='.'=) signature to help him gain world domination.
(")_(")
Yav, bu thread'e 5-6 kere bakıp net bir cevap bulamadım. Bana oyun oynayabileceğimiz bir kafe, bar, vs.. (public) önerirsen, campaign olmasa bile 2 gün sürecek toplam 16 saatlik falan oyun(lar) oynatmaktan.. mest olurum.Barzini wrote:yav battle droid işin geyik tarafı ben oyunu öğrenmek isityorum şayetki öğretirsen hatta oynatırsan çok mes'ut ve bahtiyâr olurum.
Not: Keyifli oyuncu bulmakta dert olmaz.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(='.'=) signature to help him gain world domination.
(")_(")
(='.'=) signature to help him gain world domination.
(")_(")
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
Star Wars RPG'den bahsediyorsunuz ve bana haber vermiyorsunuz!!!!!
Oynamak icin nelerimi veririm su an. Ama 4-5-6 donemi tercihimdir, stormtrooper olmayı cok istedim her zaman.
Ama bir dakika... Izmirlisiniz siz, ben Istanbulluyum
agustosları Izmirde oluyorum ama bu sene pek zamanım yok... 
Oynamak icin nelerimi veririm su an. Ama 4-5-6 donemi tercihimdir, stormtrooper olmayı cok istedim her zaman.
Ama bir dakika... Izmirlisiniz siz, ben Istanbulluyum
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
