Star Wars RPG oynayan var mı?

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Post Reply
Barzini
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 317
Joined: Tue May 29, 2007 10:00 am
Location: İzmir

Star Wars RPG oynayan var mı?

Post by Barzini »

Star Wars RPG bilen birileri varsa öğretsin şu oyunu bana acayip battle droid oynayasım var. :-P
-Fac fortia et patere-
Anchorite
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 435
Joined: Mon Dec 22, 2003 10:00 am
Location: İzmir

Post by Anchorite »

- Battle Droid oynanması için sahibinin iyi bir AI kartı alıp takması gerekiyor. Büyük para.. :) Hatta insana da benzeyeceksen o zaman milyon creditler konuşuyor.

- Star Wars RPG 1,5 yıl falan 30-40 oyun civarı oynattım. Özel olarak sormak istediğin var ise elimden geldiği kadar cevaplamaya çalışayım.

- Son bıraktığımda nette harika Star Wars RPG kaynak siteleri vardı.

- Bence Star Wars RPG Kitabı diyorki: "Gezegen gezegen dolaşın, lightsaberlarla garip yaratıklar kesin."
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(='.'=) signature to help him gain world domination.
(")_(")
Barzini
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 317
Joined: Tue May 29, 2007 10:00 am
Location: İzmir

Post by Barzini »

yav battle droid işin geyik tarafı ben oyunu öğrenmek isityorum şayetki öğretirsen hatta oynatırsan çok mes'ut ve bahtiyâr olurum.
-Fac fortia et patere-
Anchorite
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 435
Joined: Mon Dec 22, 2003 10:00 am
Location: İzmir

Post by Anchorite »

Barzini wrote:yav battle droid işin geyik tarafı ben oyunu öğrenmek isityorum şayetki öğretirsen hatta oynatırsan çok mes'ut ve bahtiyâr olurum.
Yav, bu thread'e 5-6 kere bakıp net bir cevap bulamadım. Bana oyun oynayabileceğimiz bir kafe, bar, vs.. (public) önerirsen, campaign olmasa bile 2 gün sürecek toplam 16 saatlik falan oyun(lar) oynatmaktan.. mest olurum.

Not: Keyifli oyuncu bulmakta dert olmaz.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(='.'=) signature to help him gain world domination.
(")_(")
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Star Wars RPG'den bahsediyorsunuz ve bana haber vermiyorsunuz!!!!!
Oynamak icin nelerimi veririm su an. Ama 4-5-6 donemi tercihimdir, stormtrooper olmayı cok istedim her zaman. :)
Ama bir dakika... Izmirlisiniz siz, ben Istanbulluyum :D agustosları Izmirde oluyorum ama bu sene pek zamanım yok... :(
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Ã?yle çok saran bir oyun sistemi değil fakat d&d'nin üzerine eklenebilecek özellikleri var, ama eksik tarafı çok tabii, jedi olmayacaksan zevki yok açıkçası... :???:
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Mostulemo
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 20
Joined: Sun Jul 22, 2007 10:00 am

Post by Mostulemo »

Cemin ( sitedeki adı Lydronk ) bi forumu vardı orda oynuyodk ama çok oynayamadık... :cry:
<div align="left"><em>Amin mela lle...</em></div>
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

SacoKhan wrote:Ã?yle çok saran bir oyun sistemi değil fakat d&d'nin üzerine eklenebilecek özellikleri var, ama eksik tarafı çok tabii, jedi olmayacaksan zevki yok açıkçası... :???:
Yapma yau.. Neyse, Izmire gidip de oynayacagım yoktu zaten :-P
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Barzini
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 317
Joined: Tue May 29, 2007 10:00 am
Location: İzmir

Post by Barzini »

Ben ne zamandır bakmadım bu başlığa arkadaşlar kusura bakmayın ben hala Star Wars RPG oynamak istiyorum tabi ve ilginçtir hala öğrenmedim Anchorite heeeeeeeeeeelllllp :D
-Fac fortia et patere-
Post Reply