OKS...

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Argay
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 191
Joined: Tue Feb 21, 2006 10:00 am

Post by Argay »

işte keşke dershanede öğrettiklerini okullarda da aynı verimde öğretebilseler
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Argay sana katılıyorum ya.Ayrıca okul 8. sınıf öğrencisi için, sadece eğlence yeri.Bu durum değişmeli bence.En azından, 8'lerin ders saati artabilir, ya da dershanelerle okullar, rekabet etmek yerine, anlaşabilir.Okullar, etüt merkezi haline gelebilir vs.

şu anda çözümü söylemek kolay, ancak BURASI TÃ?RKİYE
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
aransayes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1861
Joined: Fri Oct 08, 2004 10:00 am
Location: aksaray-izmir

Post by aransayes »

Dünyada dersane sistemi sadece Türkiye de var diye biliyorum.
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
ulfgar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 612
Joined: Sat Mar 06, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by ulfgar »

Okul sadece 8. sınıflar için değil komple bir eğelnce yeri halinde.. Özellikle de Lise.. Peki bu okulun devletin ailelerin suçu mu ? Yoo değil. Bu öğrencinin suçu. Bu sizin bizim suçumuz. Türkiyeyi biz bu hale getirdik. Asın bizi.. Daha neler di mi.. Bence de
Hani eski bir resme bakarken hani yılları sayar da insan hani gözleri dolar ya birden.. İşte öyle bir şey..
aransayes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1861
Joined: Fri Oct 08, 2004 10:00 am
Location: aksaray-izmir

Post by aransayes »

Sadece öğrencinin suçu değil bu. Liselerde karnede 6 tane sıfır getirsende sınıfı geçersen elbette öğrencide yatar, ders çalışmaz. Kalma derdi olmazsa niye çalışsın ki. Zaten o yaşlarda ders çalışmak yerine gezmek dolaşmak isterler.
Ben lisede hiç çalışmadan yüksek notlarla geçtim. Ama eğitim tek kelimeyle berbattı. Zar zor öss yi kazandım Ege ye geldim. Ã?ni. de hala lise mantığı ile derslere çalıştım ( yani hiç ) ve 1 sene kaldım. şimdi aklım başıma geldi. ADam akıllı çalışıyorum. Lisede de böyle bir sistem olsa öğrencide yatacak cesareti bulamaz çalışır.
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
aransayes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1861
Joined: Fri Oct 08, 2004 10:00 am
Location: aksaray-izmir

Post by aransayes »

Gece gece bana ciddi şeyler yazdırdın Ulfgar alacağın olsun. :D Ya bırakın gezsin dolaşsın öğrenciler. O yaşların tadını çıkarsınlar. 8)
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
ulfgar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 612
Joined: Sat Mar 06, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by ulfgar »

Abi, bıraksana ne olucak? Adam sen misin ben miyim yapacak. Yapılmadı mı olmadı mı ? Hepsi yaşandı bunların.. Böle filmlerde görünce yüzümüzü gülümseten eşşek kadar adam olmuş herifin hala lisede okuduğu tipler gerçekte de vardı. O adam napıyo itlik yapıyo serserilik yapıyo.. Bırakmak bişeye çözüm değil ki.. Tabi bu dediğinin temelleri 80 li yıllarda atıldı o da var. Yani bi yöntem bulundu e baktılar kimsenin başı yanmıyo öğrenci haketmeden geçti diye eh o da öyle devam etti..

Ama ben hala kabahati öğrenci de buluyorum. Biraz da öğrencinin çoğunluk konumunda bulunması yüzünden bunu diyorum. Ama suçlu okullar falan derseniz siz de haklısınız, lise çağındaki bi insan ne kadar sorumluluk sahibi olabilr bu konuda hepimiz de tecrübe ile sabit. e bi dakka ama o zaman suç kim de ? Ã?ğrenci de değil daha aklı başına gelmemiş. Ã?ğretmen de değil, kıllık yaptı mı arabasını çiziyolar lastiğini patlatıyorlar hatta arabayı kurşunluyolar. Evet kurşunluyolar, benim okula tayin edilen müdür Ahmet Rasim Lisesi'nde arabasını kurşunladıkları için tayin edildi.. Eeee sen ağa ben ağa bu inekleri kim sağa üstad ? :P
Hani eski bir resme bakarken hani yılları sayar da insan hani gözleri dolar ya birden.. İşte öyle bir şey..
Post Reply