Ey karanlığın savaşçıları,vakit geldi..

Gölgelerdeki yaşamı bilenler için...
Locked
NightShade
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 40
Joined: Tue Jun 12, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Ey karanlığın savaşçıları,vakit geldi..

Post by NightShade »

Arkadaşlar,bize zayıf diyenler oldu..Ezik diyenler oldu..Hep sabrettik..Sabrettik..Sabrettik..Bence artık onlara günlerini göstermenin vakti geldi..

Eh,tabii..şu anda,ben düşünüyorum ki,15 Haziran 2007 saat 20:00'da bütün savaşçılarımız TAPINAK bölümünü karanlık ve hırsızlar ile ilgili topiclerle doldursun..Evet..AY yeniden çökecek.:

İyi günler..
i wonder do deaf schizophrenic people hear voices..i never asked them..<br>
Slach
Gölge Ustası
Posts: 759
Joined: Sat Nov 13, 2004 10:00 am
Location: Eskişehir
Contact:

Post by Slach »

Cık cık niye böyle bir eylem içindesin ki zaten tapınaktaki iylik ışığı bile siyah parlıyor.Daha fazla kalatmaya ne gereği var.Işık olmazsa gölge de olmaz... Bırak onlar kendi gözkamaştırıcı karanlıkları içinde boğulsunlar, bırak onlar bizi zayıf sansınlar.

Not: Zaten burda doğru düzgün hırsızlıkla ilgili güncel başlık yok ayrıca tapınağa açılmasını beklemek biraz fazla olur. :) :D
Oyunların kralını bozan hep benim, gırgırı şamatayı seven hep benim, bilin bakalım ben kimim?
entreri2
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 156
Joined: Fri Apr 21, 2006 10:00 am

Post by entreri2 »

asıl ezük onlar sallayın yaw..

Karanlık bizi kucaklar ışıkda onlara başka yollara saptırır :evil:
siliterin
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 393
Joined: Sun Jul 30, 2006 10:00 am
Location: akçay

Post by siliterin »

şimdi biz gider tapınağa karanlık başlıklar açarız modlar yerini değiştirir ne gerek var.
bide başlık açmayı bilmeyen üye durumuna düşeriz.
biz zaten en güçlüyüz. burak onlar bizi küçümsesin, ne kadar hafife alırlarsa mağlubiyetleri o kadar büyük olur.
Dünyada imkânsız olan tek şey, imkânsız olanı bulmaktır.
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Bu başlığı kilitliyorum, yakında da silinecektir. Durup dururken kargaşa çıkartmaya çalışmanın ne anlamı var? Ayrıca arada bir rekabet de bulunmamaktadır şu anda. Hem gerçek anlamda hem de rpsel anlamda...

Saygılarımla...
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Locked