Arkadaşlar,bize zayıf diyenler oldu..Ezik diyenler oldu..Hep sabrettik..Sabrettik..Sabrettik..Bence artık onlara günlerini göstermenin vakti geldi..
Eh,tabii..şu anda,ben düşünüyorum ki,15 Haziran 2007 saat 20:00'da bütün savaşçılarımız TAPINAK bölümünü karanlık ve hırsızlar ile ilgili topiclerle doldursun..Evet..AY yeniden çökecek.:
İyi günler..
Ey karanlığın savaşçıları,vakit geldi..
-
NightShade
- Kullanıcı

- Posts: 40
- Joined: Tue Jun 12, 2007 10:00 am
- Location: Izmir
- Contact:
Ey karanlığın savaşçıları,vakit geldi..
i wonder do deaf schizophrenic people hear voices..i never asked them..<br>
Cık cık niye böyle bir eylem içindesin ki zaten tapınaktaki iylik ışığı bile siyah parlıyor.Daha fazla kalatmaya ne gereği var.Işık olmazsa gölge de olmaz... Bırak onlar kendi gözkamaştırıcı karanlıkları içinde boğulsunlar, bırak onlar bizi zayıf sansınlar.
Not: Zaten burda doğru düzgün hırsızlıkla ilgili güncel başlık yok ayrıca tapınağa açılmasını beklemek biraz fazla olur.

Not: Zaten burda doğru düzgün hırsızlıkla ilgili güncel başlık yok ayrıca tapınağa açılmasını beklemek biraz fazla olur.
Oyunların kralını bozan hep benim, gırgırı şamatayı seven hep benim, bilin bakalım ben kimim?
şimdi biz gider tapınağa karanlık başlıklar açarız modlar yerini değiştirir ne gerek var.
bide başlık açmayı bilmeyen üye durumuna düşeriz.
biz zaten en güçlüyüz. burak onlar bizi küçümsesin, ne kadar hafife alırlarsa mağlubiyetleri o kadar büyük olur.
bide başlık açmayı bilmeyen üye durumuna düşeriz.
biz zaten en güçlüyüz. burak onlar bizi küçümsesin, ne kadar hafife alırlarsa mağlubiyetleri o kadar büyük olur.
Dünyada imkânsız olan tek şey, imkânsız olanı bulmaktır.
