Bir efsanenin sonu 'MU acaba?

Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
Post Reply
Narq
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 290
Joined: Mon Jan 10, 2005 10:00 am
Location: Istanbul

Bir efsanenin sonu 'MU acaba?

Post by Narq »

Bitti mi bitmedi mi?

Image
It's always darken as before the dawn;If Its not meant to be Its not meant to be www.bizkackisiyiz.com
Bogus
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 864
Joined: Wed Nov 29, 2006 10:00 am
Location: Istanbul
Contact:

Post by Bogus »

Oh be... içim rahatladı. Bu gece rahat bir uyku uyurum artık. Bence de tavuk yumurtadan çıktı bu arada.
<div><strong>Çığlıkta henüz umut vardır, çığlık atmak güç ister. Tehlike, fısıltıdadır. Çünkü fısıltı bir tükenişin ifadesidir.</strong></div>
Phantom
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 323
Joined: Wed Jul 26, 2006 10:00 am
Location: Rpcraft
Contact:

Post by Phantom »

Bunu millete kabul ettirmekte bir 100 yıl sürer artıkın. :D
Image
-------------------------------------------------------------

UNOFFİCİAL SİTE PSİKOPATI.
dfunk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 504
Joined: Tue Dec 21, 2004 10:00 am

Post by dfunk »

horoz pek umarsamamıştır bunu (bilen billiyor hikayeyi)
Lugtarias
Forum Yöneticisi
Posts: 726
Joined: Wed Jun 13, 2007 10:00 am
Location: izmir

Post by Lugtarias »

Ya ben Mu ile ilgili birşeyler yazıyorsunuz sandım ama horoz civciv muhabbeti var burda ben mi kaçırdım bişeyleri ?
Ve sonbahar gelmeden toprağa düştü yeşil renkli yaprak, geceyi beklemeden ortaya çıkan ayla birlikte.
Lugtarias
Forum Yöneticisi
Posts: 726
Joined: Wed Jun 13, 2007 10:00 am
Location: izmir

Post by Lugtarias »

yoksa sadece bir kelime oyunu Muydu bu ? :roll:
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Ben de "MU" ile ilgili sandım da girdim :D
Bu tartısma da ilk duydugumdan beri hep komik gelmistir, yeri geldiginde kullanırım bu ornegi :)
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Lugtarias
Forum Yöneticisi
Posts: 726
Joined: Wed Jun 13, 2007 10:00 am
Location: izmir

Post by Lugtarias »

Batık kıta Mu hakkında bir başlık acıorum arkadaslar ilgisi olanları beklerim.
Ve sonbahar gelmeden toprağa düştü yeşil renkli yaprak, geceyi beklemeden ortaya çıkan ayla birlikte.
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Yumurtadan çıktığını ne biliyorki, belki organizmalar tavuğu oluşturdu sonra yumurta çıktı ortaya, öff çok saçma bir haber...
And i still wonder if you ever wonder the same!...
WizardOfQuarks
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 757
Joined: Sun Nov 28, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by WizardOfQuarks »

Sanırım Evrim teorisi de bunu destekliyor. Ã?ünkü kuşların evrimi taaa dinozorlara kadar gidiyor. Yani bir şekilde o canlılardan oluşan yumurta başkalaşım geçirerek tavuk embriyosuna sahip olmuş olabilir. Bana göre bu gayet mantıklı bir açıklama.
"Ã?n yargıları yıkmak, atomu parçalamaktan daha zordur..."  Einstein
Daeya
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2183
Joined: Tue Apr 13, 2004 10:00 am
Location: Karşıyaka

Post by Daeya »

Bu açıklama için bu kadar yıl mı düşünmüşler haha...Garip valla ne diyeyimn, insanların işi gücü kalmamış.
Do you know the terror of he falls asleep? To the very tors he is terrified. Because the ground gives way under him, And the dream begins...
darkelven
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 229
Joined: Fri Dec 29, 2006 10:00 am
Location: khalkedon

Post by darkelven »

şimdiii deeee, sırada 100 yıl uğraşıp bunları araştırmak ve kanıtlamak vaaarr:

1 )Dünya bir öküzün boynuzlarında dönüyor mu, dönmüyor muuu? :D :D :D

2 )Aslında gökyüzü dediğimiz şey üstümüzde asılı su tabakasından mı oluşuyoor ??

3 ) Yıldızlar yoksa bir hint tanrısının bin tane olan gözlerimi!

4 ) Ay tutulmasında ayı yiyen ejderha tuvaletini nereye yapıyoor?

5 ) Dünyanın sonuna kadar gidersek aşağı düşer miyiiz? ( bunu yazmadan önce karayip korsanları geldi aklına)


Allahım yaa, insanlar nelerle uğraşıyorlar :D :D :D
''Nindyn vel'uss kyorl ninta ratha, thalra elghinn dal l' alust...''

Kimler ki arkasını kollar, ölüm onları önden bulur...

drow atasözü
Narq
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 290
Joined: Mon Jan 10, 2005 10:00 am
Location: Istanbul

Post by Narq »

Ã?yle neler ile uğraşıyor adamlar demeyin arkadaşlar.Kendi çerçevesi içinde bence yeterince önemli bir konu.

şu konu üzerine 100 kişi sadece 5 dakika ayırıp düşünse içlerinden sadece 1 tanesi ''belki hiç'' aynı çemberin üzerinde yürümekten kurtulamayacaktır.

Bak elin Japonu suya yazmayıda başarmış en sonunda,bu adamlar zort diye teknolojide lider olmadılar.Bunlar süper zeki insanlar da değiller.

Sadece en ufak konu üzerine bile akıl yürütmek sizin rakiplerinize bir adım yaklaşmanızı sağlayacaktır.

Açık söyleyeyim ki;bu haber sırtımdan çok büyük bir yük attı nedense? :)
It's always darken as before the dawn;If Its not meant to be Its not meant to be www.bizkackisiyiz.com
celephael
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 150
Joined: Mon Jul 30, 2007 10:00 am
Location: Silivri/ISTANBUL

Post by celephael »

Aylak bilimadamları boş durmuyor.
Nothing Can Be Explained.
celephael
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 150
Joined: Mon Jul 30, 2007 10:00 am
Location: Silivri/ISTANBUL

Post by celephael »

Bu arada "MU" ile ilgili bir konu sandım bir çok kişi gibi .Ã?ıka çıka yumurtadan tavuk çıktı :)
Nothing Can Be Explained.
Post Reply