
Bir efsanenin sonu 'MU acaba?
Bir efsanenin sonu 'MU acaba?
It's always darken as before the dawn;If Its not meant to be Its not meant to be www.bizkackisiyiz.com
-
WizardOfQuarks
- Kullanıcı

- Posts: 757
- Joined: Sun Nov 28, 2004 10:00 am
- Location: Ankara
Sanırım Evrim teorisi de bunu destekliyor. Ã?ünkü kuşların evrimi taaa dinozorlara kadar gidiyor. Yani bir şekilde o canlılardan oluşan yumurta başkalaşım geçirerek tavuk embriyosuna sahip olmuş olabilir. Bana göre bu gayet mantıklı bir açıklama.
"Ã?n yargıları yıkmak, atomu parçalamaktan daha zordur..." Einstein
şimdiii deeee, sırada 100 yıl uğraşıp bunları araştırmak ve kanıtlamak vaaarr:
1 )Dünya bir öküzün boynuzlarında dönüyor mu, dönmüyor muuu?

2 )Aslında gökyüzü dediğimiz şey üstümüzde asılı su tabakasından mı oluşuyoor ??
3 ) Yıldızlar yoksa bir hint tanrısının bin tane olan gözlerimi!
4 ) Ay tutulmasında ayı yiyen ejderha tuvaletini nereye yapıyoor?
5 ) Dünyanın sonuna kadar gidersek aşağı düşer miyiiz? ( bunu yazmadan önce karayip korsanları geldi aklına)
Allahım yaa, insanlar nelerle uğraşıyorlar

1 )Dünya bir öküzün boynuzlarında dönüyor mu, dönmüyor muuu?
2 )Aslında gökyüzü dediğimiz şey üstümüzde asılı su tabakasından mı oluşuyoor ??
3 ) Yıldızlar yoksa bir hint tanrısının bin tane olan gözlerimi!
4 ) Ay tutulmasında ayı yiyen ejderha tuvaletini nereye yapıyoor?
5 ) Dünyanın sonuna kadar gidersek aşağı düşer miyiiz? ( bunu yazmadan önce karayip korsanları geldi aklına)
Allahım yaa, insanlar nelerle uğraşıyorlar
''Nindyn vel'uss kyorl ninta ratha, thalra elghinn dal l' alust...''
Kimler ki arkasını kollar, ölüm onları önden bulur...
drow atasözü
Kimler ki arkasını kollar, ölüm onları önden bulur...
drow atasözü
Ã?yle neler ile uğraşıyor adamlar demeyin arkadaşlar.Kendi çerçevesi içinde bence yeterince önemli bir konu.
şu konu üzerine 100 kişi sadece 5 dakika ayırıp düşünse içlerinden sadece 1 tanesi ''belki hiç'' aynı çemberin üzerinde yürümekten kurtulamayacaktır.
Bak elin Japonu suya yazmayıda başarmış en sonunda,bu adamlar zort diye teknolojide lider olmadılar.Bunlar süper zeki insanlar da değiller.
Sadece en ufak konu üzerine bile akıl yürütmek sizin rakiplerinize bir adım yaklaşmanızı sağlayacaktır.
Açık söyleyeyim ki;bu haber sırtımdan çok büyük bir yük attı nedense?
şu konu üzerine 100 kişi sadece 5 dakika ayırıp düşünse içlerinden sadece 1 tanesi ''belki hiç'' aynı çemberin üzerinde yürümekten kurtulamayacaktır.
Bak elin Japonu suya yazmayıda başarmış en sonunda,bu adamlar zort diye teknolojide lider olmadılar.Bunlar süper zeki insanlar da değiller.
Sadece en ufak konu üzerine bile akıl yürütmek sizin rakiplerinize bir adım yaklaşmanızı sağlayacaktır.
Açık söyleyeyim ki;bu haber sırtımdan çok büyük bir yük attı nedense?
It's always darken as before the dawn;If Its not meant to be Its not meant to be www.bizkackisiyiz.com

