LOST

Buyrun huzurumuza ey güzide müdavimler. Eşsiz ve sonsuz dehlizlerinde savrulurken, bırakalım ruhumuzu dinginliğinin tadını çıkarsın...
Lugtarias
Forum Yöneticisi
Posts: 726
Joined: Wed Jun 13, 2007 10:00 am
Location: izmir

LOST

Post by Lugtarias »

Arkadaşlar bilmeyenler için söyliyim Lost yabancı bir dizidir ve izleyenler üzerinde bağımlılık yaratır.şu an yanlış bilmiyorsam yurt dışında 4. sezonu yayınlanan dizi ne yazık ki Türkiye'de gösterilmemekte.Lost izlemiş olan arkadaşlar sorularını ya da yorumlarını buraya yazarsa sevinirim..
Ve sonbahar gelmeden toprağa düştü yeşil renkli yaprak, geceyi beklemeden ortaya çıkan ayla birlikte.
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

Ben Lost dizisinin devamlı izleyicisiyim. Yanlış :ayyyy!:

Kaçırmışsın, Digitürk, DiziMax da, Lost'u , Her Salı oynatıyor.

şu anda Gruptaki kadınların hamile sonuçlarını çalıyor, "other"lardan bir kadın.

neyse, dicem şu ki, onlarla aynı sezondayız. :evillaugh:
Lugtarias
Forum Yöneticisi
Posts: 726
Joined: Wed Jun 13, 2007 10:00 am
Location: izmir

Post by Lugtarias »

Ya dıgıturk te yayınlandığını fuymuştum mama Dıgıturk olmadığı için bilmiyodum.Aslında CNBCE de falan yayınlansa hiç fena olmaz .Ben şu ana kadar DVD kiralayıp izledim 3. sezonun 10. bölümündeyim.Ya birşey sorcam sen benden daha çok izlediğine göre bilirsin belki blacksmoke neyin nesi fazla deşmeden anlatırsan sevinirim.
Ve sonbahar gelmeden toprağa düştü yeşil renkli yaprak, geceyi beklemeden ortaya çıkan ayla birlikte.
darkelven
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 229
Joined: Fri Dec 29, 2006 10:00 am
Location: khalkedon

Post by darkelven »

LOST`a rakip bir dizi biliyorum, hem de Cnbc-e de oynatıyolar her pazar akşamı.HEROES :D

çok iyi dizi bence, gerek kurgusu, gerek diyaloglar; plastik bir süper güçlü adam yada X-men deki gibi Mutantlar ve İnsanlar izlenimi vermeden süper güçlere sahip, ama bunların farkında olmayan ya da farkına varıp bunları saklamaya çalışan, kendilerine verilen ''hediyeden'' korkan new york cityli basit şehirlilerin hikayesi.

tabi bunu niye buraya yazdın diyebilirsiniz, kardeş dizi sayılırlar, yeni başlık açmaya gerek duymadım. :D
''Nindyn vel'uss kyorl ninta ratha, thalra elghinn dal l' alust...''

Kimler ki arkasını kollar, ölüm onları önden bulur...

drow atasözü
Mustiman
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 55
Joined: Thu Jul 27, 2006 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Mustiman »

Ã?yle ancak Lost şu anda daha karmaşıklaşmış durumda ve bu yüzden hem seyirci kaybedip hem de seyirci kazanmakta. Aradaki rekabet gitgide artsa da farklı kulvarlarda koşuyorlar. Bu arada balcksmoke adanın savunma mekanizması. 2. sezon bilmem kaçıncı bölümde diyordu Rosesau. :D
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

O karaduman hakkında değil de, other lar hakkında bilgilerimiz artıyor, bu sezon.
diğerlerinin yerleri vs. kim oldukları ve BEn denilen adam...

Heroes izliyorum. Sonunda ne tür kişilerin , nasıl güçlere sahip olabiliceğini anlatıcaklarmış , çok süper olucak .
Dreamscape
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun May 07, 2006 10:00 am
Location: Kuzeyden Nordland'den...

Post by Dreamscape »

Konuyla alakası yok ama biri Heroes demiş.

Söylemek istediğim kesinlikle izlenilmesi gereken bir dizi.CNBC-E pazar akşamı saat 21:00 de. :D
<div>Kuzey'de yazın sonu gelmez...</div><br>
Daeya
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2183
Joined: Tue Apr 13, 2004 10:00 am
Location: Karşıyaka

Post by Daeya »

Bu başlığı da Çalgı, Parşömen bölümüne taşıyorum.

Heroes bitti artıkın çok geç takip ediyorsunuz arkadaşlar :D Lost da gerçekten çok güzel bir dizi. Zaten Cnbc-e, e2 kanallarının dizi kalitesi oldukça iyi. Hemen hemen her diziyi takip ediyorum.
Do you know the terror of he falls asleep? To the very tors he is terrified. Because the ground gives way under him, And the dream begins...
galadlirim
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 975
Joined: Tue Mar 23, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by galadlirim »

Bizde Digiturk var ama ben internetten çekip izledim Lostu-Heroesu da öyle.şu an iki dizi de ara verdi
-SPOILER-

lost tvyle eşzamanlı gitmiyor şuan bitti şubatta başlıcak tekrar,izleyenler bilir.Jack in Katee son sözleri"We must go back"di ki beni sinir etmişti bişey açıklanmadı hala daha 2 sezonluk malzeme olsun diye...

-SPOILER-

Heroes için de yine amerikada bitmiş halini indirip izleyenler için konuşuyorum cnbcede hayli geride çünkü;

-SPOILER-

Yine biraz hayalkırıklığı dolu son bölümdü.Tamam Hironun eski japonyaya gidişi çok iyiydi ama Sylerın kaçışı neydi ya öyle.Kimse bakmadı adama öldü mü kaldı mı diye bu da kanalizasyondan sıvıştı..Olaya bak ya..şehiri patlatmamak için abisi götürdü hemşireyi(karizma oldu sonraları bıraktı hemşireliği galiba gerçi :P) yani dediki "tüm başkanım evilım ayağına rağmen seviyorum be kardeşimi"Neyse çıksın yeni sezon izlerim yine gerçekten iyi bi dizi çünkü.
Gözlerimi kapadım ve geçmişi hatırladım
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
Lugtarias
Forum Yöneticisi
Posts: 726
Joined: Wed Jun 13, 2007 10:00 am
Location: izmir

Post by Lugtarias »

Galadlirim internetten lostu nasıl çektiğini anlatabilirmisin? eğer herkesin yapabileceği birşeyse tam süper olur bende 1 sn. beklemem walla :D
Ve sonbahar gelmeden toprağa düştü yeşil renkli yaprak, geceyi beklemeden ortaya çıkan ayla birlikte.
galadlirim
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 975
Joined: Tue Mar 23, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by galadlirim »

özel mesajdan yazdım ama buraya da yazayım.
internetten indirmekle kastettiğim paylaşım programları,emule ve torrent gibi.insanlar elinde bulunan dosyayı koyuyor buraya çekiyosun rapitshare gibi diil ama bu program yani önce emule fln çekçeksin netten sonra açılcak yeni emule hesabın ama başlarda düşük id verir bazı sebeplerle kıl eder(torrent da öyle galiba)
torrentı pek beceremedim ama emule hala kullanıyorum bu konuda yardım edebilirim.
Gözlerimi kapadım ve geçmişi hatırladım
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
Yener
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1742
Joined: Wed Jan 12, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Yener »

Emule benimde bir türlü kullanamadığım bir program. Bir kaç defa indirdim ama nasıl çalıştığını anlayamadım. Kullanan arkadaşlar biraz açıklayabilirse gerçekten çok sevinirim.
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
WizardOfQuarks
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 757
Joined: Sun Nov 28, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by WizardOfQuarks »

Emule ve Torrent hakkında her şeyi açıklayabilirim arkadaşlar. Ama burası uygun olur mu bilmiyorum. :|
"Ã?n yargıları yıkmak, atomu parçalamaktan daha zordur..."  Einstein
Drakhan
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 365
Joined: Tue Dec 12, 2006 10:00 am
Location: bulastim bu hayata...

Post by Drakhan »

Hayatımı yedi bitirdi geceler boyu uykusuz kaldım.Bir bakayım,izliyim dedim anam olmaz olsun öyle şey eridim bittim :cry:
Bazen bildiklerimizin ötesindeki arka planda onu bin kez daha iğrenç kılan gerçeğin şeytani imaları görülebilir... Lovecraft <br><br><br><br><br>
celeraen
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1215
Joined: Tue Jul 18, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by celeraen »

malesef ben de çok uzun bir süre direndim inanmak istemedim 'peeek o ne surviver mı ehhehe' dedim ama bir nisan günü cd ye çekilmiş bir şekilde ombuspider tarafından bana verildi ve 4 günde 3 sezonu bitirdim ve ondan snra da her hafta yayınlanır yayınlanmaz anında indirip çeşitli tikler snir krizleri gibi şeylerin etkisiyle izledm ama ne diyim her ne kadar heroes la lostu aynı zamanda izlememe rağmen ve ikisini de gerçekten çok sevmeme rağmen sanki sanki lost biraz daha iyi bir dizi gibi bunun tek nedeni ise heroes un çizgiroman konseptinden çıkmamasının yanında lostta sonsuz seçenek olamsıdır ama 2009 a kadar sürecek nasıl olsa artık o da bir yerlerde salıvericek bir yerlerde bir şeyler kopacak.....şu ana kadar izledikleri yol çok soruyla beynimizi doldurmak ve çok azına cevap vermek daha 1 sezon önceki soruların cevabını alamamışken final bölümüyle kafamızı duvarlarda parçalama isteği uyandırmadı değil hani.... :-o
There'll be war, there'll be peace.
<br>But everything one day will cease.
<br>All the iron turned to rust;
<br>All the proud men turned to dust.
Post Reply