LOST
LOST
Arkadaşlar bilmeyenler için söyliyim Lost yabancı bir dizidir ve izleyenler üzerinde bağımlılık yaratır.şu an yanlış bilmiyorsam yurt dışında 4. sezonu yayınlanan dizi ne yazık ki Türkiye'de gösterilmemekte.Lost izlemiş olan arkadaşlar sorularını ya da yorumlarını buraya yazarsa sevinirim..
Ve sonbahar gelmeden toprağa düştü yeşil renkli yaprak, geceyi beklemeden ortaya çıkan ayla birlikte.
Ya dıgıturk te yayınlandığını fuymuştum mama Dıgıturk olmadığı için bilmiyodum.Aslında CNBCE de falan yayınlansa hiç fena olmaz .Ben şu ana kadar DVD kiralayıp izledim 3. sezonun 10. bölümündeyim.Ya birşey sorcam sen benden daha çok izlediğine göre bilirsin belki blacksmoke neyin nesi fazla deşmeden anlatırsan sevinirim.
Ve sonbahar gelmeden toprağa düştü yeşil renkli yaprak, geceyi beklemeden ortaya çıkan ayla birlikte.
LOST`a rakip bir dizi biliyorum, hem de Cnbc-e de oynatıyolar her pazar akşamı.HEROES
çok iyi dizi bence, gerek kurgusu, gerek diyaloglar; plastik bir süper güçlü adam yada X-men deki gibi Mutantlar ve İnsanlar izlenimi vermeden süper güçlere sahip, ama bunların farkında olmayan ya da farkına varıp bunları saklamaya çalışan, kendilerine verilen ''hediyeden'' korkan new york cityli basit şehirlilerin hikayesi.
tabi bunu niye buraya yazdın diyebilirsiniz, kardeş dizi sayılırlar, yeni başlık açmaya gerek duymadım.
çok iyi dizi bence, gerek kurgusu, gerek diyaloglar; plastik bir süper güçlü adam yada X-men deki gibi Mutantlar ve İnsanlar izlenimi vermeden süper güçlere sahip, ama bunların farkında olmayan ya da farkına varıp bunları saklamaya çalışan, kendilerine verilen ''hediyeden'' korkan new york cityli basit şehirlilerin hikayesi.
tabi bunu niye buraya yazdın diyebilirsiniz, kardeş dizi sayılırlar, yeni başlık açmaya gerek duymadım.
''Nindyn vel'uss kyorl ninta ratha, thalra elghinn dal l' alust...''
Kimler ki arkasını kollar, ölüm onları önden bulur...
drow atasözü
Kimler ki arkasını kollar, ölüm onları önden bulur...
drow atasözü
-
Dreamscape
- Kullanıcı

- Posts: 718
- Joined: Sun May 07, 2006 10:00 am
- Location: Kuzeyden Nordland'den...
Bu başlığı da Çalgı, Parşömen bölümüne taşıyorum.
Heroes bitti artıkın çok geç takip ediyorsunuz arkadaşlar
Lost da gerçekten çok güzel bir dizi. Zaten Cnbc-e, e2 kanallarının dizi kalitesi oldukça iyi. Hemen hemen her diziyi takip ediyorum.
Heroes bitti artıkın çok geç takip ediyorsunuz arkadaşlar
Do you know the terror of he falls asleep? To the very tors he is terrified. Because the ground gives way under him, And the dream begins...
-
galadlirim
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 975
- Joined: Tue Mar 23, 2004 10:00 am
- Location: istanbul
Bizde Digiturk var ama ben internetten çekip izledim Lostu-Heroesu da öyle.şu an iki dizi de ara verdi
-SPOILER-
lost tvyle eşzamanlı gitmiyor şuan bitti şubatta başlıcak tekrar,izleyenler bilir.Jack in Katee son sözleri"We must go back"di ki beni sinir etmişti bişey açıklanmadı hala daha 2 sezonluk malzeme olsun diye...
-SPOILER-
Heroes için de yine amerikada bitmiş halini indirip izleyenler için konuşuyorum cnbcede hayli geride çünkü;
-SPOILER-
Yine biraz hayalkırıklığı dolu son bölümdü.Tamam Hironun eski japonyaya gidişi çok iyiydi ama Sylerın kaçışı neydi ya öyle.Kimse bakmadı adama öldü mü kaldı mı diye bu da kanalizasyondan sıvıştı..Olaya bak ya..şehiri patlatmamak için abisi götürdü hemşireyi(karizma oldu sonraları bıraktı hemşireliği galiba gerçi
) yani dediki "tüm başkanım evilım ayağına rağmen seviyorum be kardeşimi"Neyse çıksın yeni sezon izlerim yine gerçekten iyi bi dizi çünkü.
-SPOILER-
lost tvyle eşzamanlı gitmiyor şuan bitti şubatta başlıcak tekrar,izleyenler bilir.Jack in Katee son sözleri"We must go back"di ki beni sinir etmişti bişey açıklanmadı hala daha 2 sezonluk malzeme olsun diye...
-SPOILER-
Heroes için de yine amerikada bitmiş halini indirip izleyenler için konuşuyorum cnbcede hayli geride çünkü;
-SPOILER-
Yine biraz hayalkırıklığı dolu son bölümdü.Tamam Hironun eski japonyaya gidişi çok iyiydi ama Sylerın kaçışı neydi ya öyle.Kimse bakmadı adama öldü mü kaldı mı diye bu da kanalizasyondan sıvıştı..Olaya bak ya..şehiri patlatmamak için abisi götürdü hemşireyi(karizma oldu sonraları bıraktı hemşireliği galiba gerçi
Gözlerimi kapadım ve geçmişi hatırladım
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
-
galadlirim
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 975
- Joined: Tue Mar 23, 2004 10:00 am
- Location: istanbul
özel mesajdan yazdım ama buraya da yazayım.
internetten indirmekle kastettiğim paylaşım programları,emule ve torrent gibi.insanlar elinde bulunan dosyayı koyuyor buraya çekiyosun rapitshare gibi diil ama bu program yani önce emule fln çekçeksin netten sonra açılcak yeni emule hesabın ama başlarda düşük id verir bazı sebeplerle kıl eder(torrent da öyle galiba)
torrentı pek beceremedim ama emule hala kullanıyorum bu konuda yardım edebilirim.
internetten indirmekle kastettiğim paylaşım programları,emule ve torrent gibi.insanlar elinde bulunan dosyayı koyuyor buraya çekiyosun rapitshare gibi diil ama bu program yani önce emule fln çekçeksin netten sonra açılcak yeni emule hesabın ama başlarda düşük id verir bazı sebeplerle kıl eder(torrent da öyle galiba)
torrentı pek beceremedim ama emule hala kullanıyorum bu konuda yardım edebilirim.
Gözlerimi kapadım ve geçmişi hatırladım
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
-
WizardOfQuarks
- Kullanıcı

- Posts: 757
- Joined: Sun Nov 28, 2004 10:00 am
- Location: Ankara
malesef ben de çok uzun bir süre direndim inanmak istemedim 'peeek o ne surviver mı ehhehe' dedim ama bir nisan günü cd ye çekilmiş bir şekilde ombuspider tarafından bana verildi ve 4 günde 3 sezonu bitirdim ve ondan snra da her hafta yayınlanır yayınlanmaz anında indirip çeşitli tikler snir krizleri gibi şeylerin etkisiyle izledm ama ne diyim her ne kadar heroes la lostu aynı zamanda izlememe rağmen ve ikisini de gerçekten çok sevmeme rağmen sanki sanki lost biraz daha iyi bir dizi gibi bunun tek nedeni ise heroes un çizgiroman konseptinden çıkmamasının yanında lostta sonsuz seçenek olamsıdır ama 2009 a kadar sürecek nasıl olsa artık o da bir yerlerde salıvericek bir yerlerde bir şeyler kopacak.....şu ana kadar izledikleri yol çok soruyla beynimizi doldurmak ve çok azına cevap vermek daha 1 sezon önceki soruların cevabını alamamışken final bölümüyle kafamızı duvarlarda parçalama isteği uyandırmadı değil hani.... 
There'll be war, there'll be peace.
<br>But everything one day will cease.
<br>All the iron turned to rust;
<br>All the proud men turned to dust.
<br>But everything one day will cease.
<br>All the iron turned to rust;
<br>All the proud men turned to dust.