Dwarf vs Ejderha

Her tür taktik, zırh, silah ve savaşçıları ilgilendiren konular için...
Post Reply
Lostad
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 49
Joined: Tue Dec 07, 2004 10:00 am
Location: Sivas
Contact:

Dwarf vs Ejderha

Post by Lostad »

Arkadaşlar nereye soracağımı bilemedim ve usta savaşçı olan dwarfları savaşçılara sorayım dedim.Hatam varsa affola.

Dün newerwinter nights 2 oynuyordum grubum ejderha ile karşılaştı.Toplam 3 tun sonunda dwarf arkadaş dışında hepimiz yattık.ben paladindim bir büyücü ve warlock vardı grupta. Hepimizin yatmasına rağmen dwarf arkadaşın canı nerdeyse hiç azalmamıştı.şimdi bu oyundan bir bug mu yoksa dwarfların derisi eşek derisi gibi olduğundan mı ejderha alevi işlemiyor ?
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Muhtemelen durum Cücenin üzerindeki ekipmanlarla ilgili bi durum ekipmanları incelemeyi tavsiye ederim özellikle ateşe karşı dayanıklılık sağlayacak bişey olması muhtemel.

Constitution'un yüksek olması dolayısıyla yaşam puanının fazla olması da etkilidir muhtemelen ama neredeyse hiç gitmedi diyorsun.

Tabi Ejderhanın nasıl saldırdığı da önemli büyü yapıyorsa spell resistance Pataküte dalıyorsa da zırh epey etkili olur.

Büyücü ve Warlock arkadaşın iyi bir hazırlığı ve işbirliğiyle işiniz daha kolaylaşabilir. Ben neverwinter1de ejderhalara karşı koruma büyülerini çok kullanıyordum. Eğer yenemiyosanız da savaşmanız gerektiğne emin olun :)
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
dfunk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 504
Joined: Tue Dec 21, 2004 10:00 am

Post by dfunk »

Muhtemelen yaay zekanın en yüksek zarar veren kişiye yönelmesidir ilk turn wizard ve warlockun yüksek zararları sebebi ile ejderha ilk olarak onları berteraf etmiştir.Benim tahminim bu yönde eflanın dediği gibi karakterler üzerindeki itemlarda fark yaratır.
AnARcHisT
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 160
Joined: Thu Sep 07, 2006 10:00 am
Location: Nine Hells of Baator

Post by AnARcHisT »

Belkide cücenin adı Bruneor Battlehammer'dır ve farketmemiş olsada belindeki Icingdeath onu bu aleve karşı korumuştur beyler ne dersiniz? Olmamış şey değil yani :D
Lostad
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 49
Joined: Tue Dec 07, 2004 10:00 am
Location: Sivas
Contact:

Post by Lostad »

Yaw adamdaki Dwarwen axe +2 silah , fullplate +2 , Tower Shield +3 , takılar dandik +str falan veriyor

5-10 dakka ejderhayla vs yaptı ne ejder öldü ne dwarf bizde çıktık :D
burock
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2000
Joined: Thu Feb 12, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by burock »

Lostad wrote:Yaw adamdaki Dwarwen axe +2 silah , fullplate +2 , Tower Shield +3 , takılar dandik +str falan veriyor

5-10 dakka ejderhayla vs yaptı ne ejder öldü ne dwarf bizde çıktık :D
dandik denilen eşya gözlerimi yaşarttı.
War, war never changes...
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Ejderhanın hiç canı gitmiyor diyorsan ya gerçekten bug olmuş ya da ejderha salakmış.

Bu arada neverwinter standartlarını bilemicem ama o aletler normal bi D6D oyununa göre eşşek gibi sayılabilir :D
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Lostad
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 49
Joined: Tue Dec 07, 2004 10:00 am
Location: Sivas
Contact:

Post by Lostad »

Galiba neverwinter'a göre normal eşyalar çünkü satıcıdan aldım :D Ejderin canı biraz azalıyor ama geri dolmaya başlıyordu.Bu arada dwarfın kolyesi +3 CON veriyordu
AnARcHisT
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 160
Joined: Thu Sep 07, 2006 10:00 am
Location: Nine Hells of Baator

Post by AnARcHisT »

Arkadaşlar ben bilgisayarımdan dolayı NWN2 oynama şerefine nail olamadım.. Çok az izledim ama yetmez tabi.. Ama Neverwinter Nights'ın ek paketlerini oynadım ve biri hala yüklü bilgisayarımda.. Neverwinter Nights : Hordes of the Underdark.. Oyuna zaten 15 level başlıosunuz ve benim adamım şu anda Dwarf Male Cleric 24 / Ftr 1 :D Ftr da Intelligent Item Longsword war onu kullanabilmek için wericek feat bulamadıımdan dolayı two weapon fighting war elemanda :D Eşyalarını ve invetorysini ne benim yazmaya ne de sizin okumaya akıllarımız dayanmaz :D Ama bi baloru iki roundda alıorum çünkü NWN Edition olarak 3.0 kullanıo ve bir balora Harm attığınızda canı 1d4'e inior (kafasının üstünde 574 falan yazıo yani adama 574 wurmuş oluorum :D ) ve sonrasındada bi Fire Storm(!) işi bitirior :D
dfunk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 504
Joined: Tue Dec 21, 2004 10:00 am

Post by dfunk »

anarchist balora fire stormmu atıyorsun?Balorların ateşe bağışıklığı yokmu nasıl yiyor o zararı?
AnARcHisT
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 160
Joined: Thu Sep 07, 2006 10:00 am
Location: Nine Hells of Baator

Post by AnARcHisT »

Walla normalde öyle ama NWNde deil işte.. Hem 1d4 canı kaldıktan sonra yumrukta atsan ölüo zaten :D ona bakarsan balorlar ölürken patlıo 100 wuruo etraftaki herkese o da yok.. Bi combatta 6-7 balor kestiimi bilirim.. Benim cleric eleman bi de yanımda en eski NWNden hatırlayacaınız Paladin Aribeth var ki onunda lvl'ı benle aynı.. Paladin/Blackguard toplamda 25 lvl sonra düzelio ama Blackguard olayı..
Post Reply