Dwarf vs Ejderha
Dwarf vs Ejderha
Arkadaşlar nereye soracağımı bilemedim ve usta savaşçı olan dwarfları savaşçılara sorayım dedim.Hatam varsa affola.
Dün newerwinter nights 2 oynuyordum grubum ejderha ile karşılaştı.Toplam 3 tun sonunda dwarf arkadaş dışında hepimiz yattık.ben paladindim bir büyücü ve warlock vardı grupta. Hepimizin yatmasına rağmen dwarf arkadaşın canı nerdeyse hiç azalmamıştı.şimdi bu oyundan bir bug mu yoksa dwarfların derisi eşek derisi gibi olduğundan mı ejderha alevi işlemiyor ?
Dün newerwinter nights 2 oynuyordum grubum ejderha ile karşılaştı.Toplam 3 tun sonunda dwarf arkadaş dışında hepimiz yattık.ben paladindim bir büyücü ve warlock vardı grupta. Hepimizin yatmasına rağmen dwarf arkadaşın canı nerdeyse hiç azalmamıştı.şimdi bu oyundan bir bug mu yoksa dwarfların derisi eşek derisi gibi olduğundan mı ejderha alevi işlemiyor ?
Muhtemelen durum Cücenin üzerindeki ekipmanlarla ilgili bi durum ekipmanları incelemeyi tavsiye ederim özellikle ateşe karşı dayanıklılık sağlayacak bişey olması muhtemel.
Constitution'un yüksek olması dolayısıyla yaşam puanının fazla olması da etkilidir muhtemelen ama neredeyse hiç gitmedi diyorsun.
Tabi Ejderhanın nasıl saldırdığı da önemli büyü yapıyorsa spell resistance Pataküte dalıyorsa da zırh epey etkili olur.
Büyücü ve Warlock arkadaşın iyi bir hazırlığı ve işbirliğiyle işiniz daha kolaylaşabilir. Ben neverwinter1de ejderhalara karşı koruma büyülerini çok kullanıyordum. Eğer yenemiyosanız da savaşmanız gerektiğne emin olun
Constitution'un yüksek olması dolayısıyla yaşam puanının fazla olması da etkilidir muhtemelen ama neredeyse hiç gitmedi diyorsun.
Tabi Ejderhanın nasıl saldırdığı da önemli büyü yapıyorsa spell resistance Pataküte dalıyorsa da zırh epey etkili olur.
Büyücü ve Warlock arkadaşın iyi bir hazırlığı ve işbirliğiyle işiniz daha kolaylaşabilir. Ben neverwinter1de ejderhalara karşı koruma büyülerini çok kullanıyordum. Eğer yenemiyosanız da savaşmanız gerektiğne emin olun
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
Arkadaşlar ben bilgisayarımdan dolayı NWN2 oynama şerefine nail olamadım.. Çok az izledim ama yetmez tabi.. Ama Neverwinter Nights'ın ek paketlerini oynadım ve biri hala yüklü bilgisayarımda.. Neverwinter Nights : Hordes of the Underdark.. Oyuna zaten 15 level başlıosunuz ve benim adamım şu anda Dwarf Male Cleric 24 / Ftr 1
Ftr da Intelligent Item Longsword war onu kullanabilmek için wericek feat bulamadıımdan dolayı two weapon fighting war elemanda
Eşyalarını ve invetorysini ne benim yazmaya ne de sizin okumaya akıllarımız dayanmaz
Ama bi baloru iki roundda alıorum çünkü NWN Edition olarak 3.0 kullanıo ve bir balora Harm attığınızda canı 1d4'e inior (kafasının üstünde 574 falan yazıo yani adama 574 wurmuş oluorum
) ve sonrasındada bi Fire Storm(!) işi bitirior 
Walla normalde öyle ama NWNde deil işte.. Hem 1d4 canı kaldıktan sonra yumrukta atsan ölüo zaten
ona bakarsan balorlar ölürken patlıo 100 wuruo etraftaki herkese o da yok.. Bi combatta 6-7 balor kestiimi bilirim.. Benim cleric eleman bi de yanımda en eski NWNden hatırlayacaınız Paladin Aribeth var ki onunda lvl'ı benle aynı.. Paladin/Blackguard toplamda 25 lvl sonra düzelio ama Blackguard olayı..

