Avrupa Yakası 5. sezon
Avrupa Yakası 5. sezon
Hiç bu diziden bahsedildi mi bilmiyorum. Bahsi geçtiyse de yine geçsin beni kırmazsanız can dostlarım benim. Buraya dizinin yeni sezonu ve diziye katılan yeni karakterler (şahika özellikle) hakkında yorumda bulunursanız sevinirim. Tabi sevdiğiniz diğer karakterler de olabilir. Misal ben Burhan'ın kişiliğini çok seviyorum. (kişiliksiz de ondan
)
şuanda diziyi götüren tek kişi olarak "Burhan" kaldı. Cidden o adam olmasa o dizi izlenmez artık, zaten yapımcılarda bunun farkında bu yüzden o adamı bırakmak istemiyolar oda giderse dizinin biteceğini biliyorlar.
Ben yeni katılan oyunculardan pek ümitli değilim, hatta "şahika" karakterinin salak saçma bağırışlarını her duyuşumda kanal değiştiriyorum, o tip karakterler bence hiç bir diziye gitmiyor, çok yapmacık oluyor. Gerçi geçen sezonda "Gaffur" karakteri diziye katıldığı zaman da ilk başlarda beyenmemiştim hele "sacit" karakteri çok yapmacık durmuştu ama ilerleyen bölümlerde oturdular diziye. Hatta burhanın ilk diziye katıldığı bölümleri bir izleyin ve şimdiki hali ile arasında ki dağlar kadar farkı görün. Belki yeni gelenlerde zamanla daha iyi otururlar diziye.
Bu arada belirtmek isterim; Avrupa yakası televizyonda izlediğim terk Türk dizisi (zaten izlenmeye layık başka Türk dizisi yok), hakkaten güzel komik eğlenceli bir dizi 3 senedir izliyorum.
Ben yeni katılan oyunculardan pek ümitli değilim, hatta "şahika" karakterinin salak saçma bağırışlarını her duyuşumda kanal değiştiriyorum, o tip karakterler bence hiç bir diziye gitmiyor, çok yapmacık oluyor. Gerçi geçen sezonda "Gaffur" karakteri diziye katıldığı zaman da ilk başlarda beyenmemiştim hele "sacit" karakteri çok yapmacık durmuştu ama ilerleyen bölümlerde oturdular diziye. Hatta burhanın ilk diziye katıldığı bölümleri bir izleyin ve şimdiki hali ile arasında ki dağlar kadar farkı görün. Belki yeni gelenlerde zamanla daha iyi otururlar diziye.
Bu arada belirtmek isterim; Avrupa yakası televizyonda izlediğim terk Türk dizisi (zaten izlenmeye layık başka Türk dizisi yok), hakkaten güzel komik eğlenceli bir dizi 3 senedir izliyorum.
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
Benim özellikle son yayınlanan bölümü çok hoşuma gitti. şu "iyi bayramlar" bölümü. Tekrarı da ertesi gece yine verdiler hatta. Hani şu indirim kargaşası ile baya dalga geçmişler. şahika karakterini ilk bölümlerde sevmemiştim ama son bölüm neredeyse onun üzerine kuruluydu. Ama hala Gürgen Öz'ün oynadığı karakter Cesur da pek iş yok. Nazar olayı da baydı artık.

