Dragonlance: Dragons of Autumn Twilight
-
lightflarer
- Kullanıcı

- Posts: 639
- Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am
Ya zaten öncelikle zevk için yapmayı öğrensinler, yani sırf para kazanmak için yapılınca böyle oluyor, severek yapan insan, azcık özen gösterir, catboy'un tavsiyesi üzerine indirmiyoruz 
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
youtube'da Türkler tarafından yapılmış fan filmi var, o bile daha iyidircatboy7402 wrote:üç kitabını okuduktan sonra hevesle internetten bulup filmi indirdim ama indirmez olaydım batırmışlar canım kitabı... Çok üzücü olmuş açıkçası. Hiç yakıştıramadım bunu yapan firmaya.
http://www.hemenindir.org/filmler/drago ... 08-dvdrip/
benim şahsi fikrim zahmet edip indirmeyin parı da çok hem hem de gereksiz bir film olmuş. Bu seriye bence lord of the rings gibi özen gösterilmesi gerekir diye düşünüyorum ama ticari filme kaldık kala kala.
benim şahsi fikrim zahmet edip indirmeyin parı da çok hem hem de gereksiz bir film olmuş. Bu seriye bence lord of the rings gibi özen gösterilmesi gerekir diye düşünüyorum ama ticari filme kaldık kala kala.

