Ã?mrümde ilk defa hem FPS, hem RPG olan bir oyunu oynamış olmanın verdiği mutluluk var üzerimde

Gerçi her ne kadar şu an bilgisayarımdan ve oynumdan ayrı olsam da bu oyunu yüreğimde taşıyorum

Ve deli gibi heyecanla bekliyorum geri dönmesini oyunun.
Neyse, oyunda başlarken bize karakter seçme hakkı tanınmış, değişik bir olay, uluslara göre karakterler var, çin karakter seçebiliyorsunuz, ama sadece elinizdeki sınırlara göre seçebiliyorsunuz.Tabiî bu seçim oyun içinde çok etkili.
Oyun sırasında bir elemanı hapisten kurtardım dost olduk, sonra oyun sırasında İsrail'lilerle iş birliği yaptım.Adam beni öldürüyordu az kalsın
Ã?yle bir oyun yani
Ayrıca grafikler de mükemmel

Ama onlar çok da önemli değil oynanış yanında
Bir de uyuşturucu bağımlısı olmamız mükemmel

Savaşın ortasında krize girdim

Üstelik yanımda hap da yoktu ve öldüm

Hapları Kiliseden (!) düzenli olarak almak gerekiyor.Tabiî para karşılığı.Parayı görevler karşılığı (işte en güzel yanı, görev seçebilmek) alabilirken, değişik yerlerde elinizdeki tarayıcıyla (azar azar da olsa) bulabilirsiniz.
Ve tarayıcı olayı, hem harita hem tarayıcı

Garip bir şey

I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury