Far Cry 2

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Post Reply
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Far Cry 2

Post by Edmond »

Ã?mrümde ilk defa hem FPS, hem RPG olan bir oyunu oynamış olmanın verdiği mutluluk var üzerimde :D Gerçi her ne kadar şu an bilgisayarımdan ve oynumdan ayrı olsam da bu oyunu yüreğimde taşıyorum :D Ve deli gibi heyecanla bekliyorum geri dönmesini oyunun.

Neyse, oyunda başlarken bize karakter seçme hakkı tanınmış, değişik bir olay, uluslara göre karakterler var, çin karakter seçebiliyorsunuz, ama sadece elinizdeki sınırlara göre seçebiliyorsunuz.Tabiî bu seçim oyun içinde çok etkili.

Oyun sırasında bir elemanı hapisten kurtardım dost olduk, sonra oyun sırasında İsrail'lilerle iş birliği yaptım.Adam beni öldürüyordu az kalsın :D

Ã?yle bir oyun yani :)

Ayrıca grafikler de mükemmel :) Ama onlar çok da önemli değil oynanış yanında :)

Bir de uyuşturucu bağımlısı olmamız mükemmel :D Savaşın ortasında krize girdim :D Üstelik yanımda hap da yoktu ve öldüm :D Hapları Kiliseden (!) düzenli olarak almak gerekiyor.Tabiî para karşılığı.Parayı görevler karşılığı (işte en güzel yanı, görev seçebilmek) alabilirken, değişik yerlerde elinizdeki tarayıcıyla (azar azar da olsa) bulabilirsiniz.

Ve tarayıcı olayı, hem harita hem tarayıcı :D Garip bir şey :)
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Bu RPG-FPS olayı S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl oyununda vardı. Hatta ölülerin üzerinden binlerce eşyayı alabiliyordun falan filan. Cephane toplama işi çok uzun ve bayık olduğu için (yok efendim adamın üzerinden cephaneyi al, sonra elindeki silahı al içini boşalt sonra yere at bla bla) sıkılıp bıraktım. Yıllarca aramıştım "ulan şöyle bi RPG-FPS tarzı bi oyun olsa ne güzel olur" diye ama benim için öyle olmuyormuş demek. FPS oynarken sırf öldürme kısmına bakıyorum ben, seçim yapmak eşya toplamak bilmemne yapmak falan uzun iş ya kim uğraşıcak.

He, Farcry'ın birinci oyunu hikaye, seçim ve grafik yönünden (tamam grafikleri eklemesek de olur, eski oyun sonuçta) çok zayıf bir oyundu. şimdi bu ikinci oyunda herşey güzel tamamda eğer S.T....(üff) Stalker gibiyse hiç almayayım :)
Image
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

AlenthasLeasess wrote:Bu RPG-FPS olayı S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl oyununda vardı. Hatta ölülerin üzerinden binlerce eşyayı alabiliyordun falan filan. Cephane toplama işi çok uzun ve bayık olduğu için (yok efendim adamın üzerinden cephaneyi al, sonra elindeki silahı al içini boşalt sonra yere at bla bla) sıkılıp bıraktım. Yıllarca aramıştım "ulan şöyle bi RPG-FPS tarzı bi oyun olsa ne güzel olur" diye ama benim için öyle olmuyormuş demek. FPS oynarken sırf öldürme kısmına bakıyorum ben, seçim yapmak eşya toplamak bilmemne yapmak falan uzun iş ya kim uğraşıcak.

He, Farcry'ın birinci oyunu hikaye, seçim ve grafik yönünden (tamam grafikleri eklemesek de olur, eski oyun sonuçta) çok zayıf bir oyundu. şimdi bu ikinci oyunda herşey güzel tamamda eğer S.T....(üff) Stalker gibiyse hiç almayayım :)
Eğer silah elinde bulunan bir silahsa otomatik olarak şarjörüne ekleniyor :) Grafik olarak zaten uçuk, hikaye basit : Kill! (Bir adamın adı vardı da unuttum :D )
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Evet şimdi aldım ve yüklüyorum. WoW dururken FarCry 2 oynamak ne kadar mantıklı bir harekettir bilemeyeceğim ama (WoW eski bile olsa bana göre çok yeni :D ) bir bakalım güzele benziyor. Aslında Mercenaries 2 World In Flames ya da Spider-man Web of Shadows arasında kararsız kaldım ama Mercenaries'in demosunu oynayıp kontrolleriyle ilgili sorunla karşılaşınca ve Spider-man'in önceki oyunlarındaki zayıf senaryoyu anımsayınca FarCry 2'yi almaya karar kıldım.

not: hoş tabii, Spider-man'in oyunlarının senaryosunu FarCry'ın ilk oyununun senaryosuna tercih ederim. O neydi öyle :-o Ne olduğunu bile anlamıyorsun yav, kadın jet-skiye binip gidiyor, herifin teki havantopuyla gemiyi indiriyor falan. Saçma sapan bişeylerdi.
Image
Post Reply