11-11 PES

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Post Reply
Starfell
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 693
Joined: Thu Apr 17, 2008 10:00 am
Location: Istanbul

11-11 PES

Post by Starfell »

Yanılmıyorsam geçen haftalarda sony kurcaktı sistemi kantinin önüne ama izin çıkmadı galiba.11'e 11. Tam 22 kişi. Bu tam bir devrim değilmidir ya oynamadım oynayanlardan duygularını almak isterim eğer varsa oynayan
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

11'e 11 çok fena oluyor, biz bir kere ps2 bir kere ps3'te denedik (nasıl yaptınız diye sormayın ben kumandalarımı getirmekten başka bir iş yapmadım) çok keşmekeş oluyor, küfürler havada uçuyor, yani pes oynayanlar bilir, iki kişi oynanırken bile edilen küfürlerin haddi hesabı yoktur, 11'e 11'de kaos çıkıyor öyle diyim. 2 kişilik takımlı turnuva daha iyi, iyi koordine olmak çok zevkli oluyor o zaman, 11'e 11'i bırakın denemeyin bile yani. Kumandalar karışıyor bir de çok sinir bir durum tabii, neyse ben kumandalarımı kurtardım ama ps3 kumandası pahalı yani :D :D
Starfell
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 693
Joined: Thu Apr 17, 2008 10:00 am
Location: Istanbul

Post by Starfell »

O ortamda küfürün olmaması imkansız zaten tahminim halı saha maçı yapmış kadar efor harcanıyordur. Dediğin gibi 4 kişi oynarken bile sıkıntı :D
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

cidden alın 11'e 11 beşiktaş çilekliyi kiralayıp maç yapın 90 dakika daha zevkli :)
Post Reply