And the golden globe goes to...

Buyrun huzurumuza ey güzide müdavimler. Eşsiz ve sonsuz dehlizlerinde savrulurken, bırakalım ruhumuzu dinginliğinin tadını çıkarsın...
Post Reply
Starfell
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 693
Joined: Thu Apr 17, 2008 10:00 am
Location: Istanbul

And the golden globe goes to...

Post by Starfell »

Evet arkadaşlar 66. Golden Globe ödülleri geçtiğimiz günlerde verildi. Benim için en anlamlı olan Best motion picture dalında Barselona filmine verilen ödül oldu harbiden güzel film.Aslında ben Burn After reading 'e bekliyordum. Ã?ünkü kadro çok iyiydi ama konu dandikti. Ne tekim film hiç ödül almadı bildiğim kadarıyla.

Ã?te yandan Kate Winslet olayı varki, teşekkür konuşmasını izlemediyseniz özellikle izleyin rol mü yaptı yoksa gerçekten mi ağladı ve Angelina'ya geçirdi ben onu anlamadım biri bana anlatsın lütfen :D Angelina bozuldu ama üzüldüm.

ve en anlamlı olay Heath Ledger'a verilen en iyi yardımcı oyuncu ödülü oldu. Buruk bi sahneydi ama çok anlamlı bir ödüldü.
Starfell
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 693
Joined: Thu Apr 17, 2008 10:00 am
Location: Istanbul

Post by Starfell »

İstermisiniz adamın biri sahneye çıkıp o bilindik zarfı açıyor ve mikrofana doğru :

And the oscar goes tooooooooooooooooooooooooo Heath Ledgerrrrrrrrr !!!!! diye bağırsın ne güzel olurdu demi :)
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Re: And the golden globe goes to...

Post by Possessed »

Starfell wrote:ve en anlamlı olay Heath Ledger'a verilen en iyi yardımcı oyuncu ödülü oldu. Buruk bi sahneydi ama çok anlamlı bir ödüldü.
Ben bir parçasına bakmıştım, izledim sayılmaz yani. Senin bunu demenle anında açtım internetten o bölümü izledim... İyi ki bu başlığı açtın, onun ödül aldığından haberim yoktu. Heath Ledger sonuna kadar hak ediyor bütün ödülleri. Kesinlikle oskar ona gitmeli! Ölümü beni korkunç üzmüştü, dünya sineması çok sağlam bir oyuncuyu kaybetti...
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Starfell
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 693
Joined: Thu Apr 17, 2008 10:00 am
Location: Istanbul

Post by Starfell »

İlerde çok işler yapabilcek bi aktördü. Malesef çok erken gitti.
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Aynen..
Oskar ne zaman oluyordu yau, bu yakınlarda mıydı? Adaylar kimler, hiç ilgilenmedim bu yıl :D
Ledger oskar alsın gerisi önemli değil :-P
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Starfell
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 693
Joined: Thu Apr 17, 2008 10:00 am
Location: Istanbul

Post by Starfell »

dur abi oscarlara daha var. Nuri bilge ceylanın 3maymunu da ön elemelerden geçti bakalım. Yabancı film dalında osacar alabilecek mi :plotting:
Post Reply