Evet arkadaşlar 66. Golden Globe ödülleri geçtiğimiz günlerde verildi. Benim için en anlamlı olan Best motion picture dalında Barselona filmine verilen ödül oldu harbiden güzel film.Aslında ben Burn After reading 'e bekliyordum. Ã?ünkü kadro çok iyiydi ama konu dandikti. Ne tekim film hiç ödül almadı bildiğim kadarıyla.
Ã?te yandan Kate Winslet olayı varki, teşekkür konuşmasını izlemediyseniz özellikle izleyin rol mü yaptı yoksa gerçekten mi ağladı ve Angelina'ya geçirdi ben onu anlamadım biri bana anlatsın lütfen Angelina bozuldu ama üzüldüm.
ve en anlamlı olay Heath Ledger'a verilen en iyi yardımcı oyuncu ödülü oldu. Buruk bi sahneydi ama çok anlamlı bir ödüldü.
Starfell wrote:ve en anlamlı olay Heath Ledger'a verilen en iyi yardımcı oyuncu ödülü oldu. Buruk bi sahneydi ama çok anlamlı bir ödüldü.
Ben bir parçasına bakmıştım, izledim sayılmaz yani. Senin bunu demenle anında açtım internetten o bölümü izledim... İyi ki bu başlığı açtın, onun ödül aldığından haberim yoktu. Heath Ledger sonuna kadar hak ediyor bütün ödülleri. Kesinlikle oskar ona gitmeli! Ölümü beni korkunç üzmüştü, dünya sineması çok sağlam bir oyuncuyu kaybetti...
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..