Yoda Hayranları Buraya

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

O zaman senin kardeşinde benimki gibi çizgi film hastası ya sabah saat 8 de bir oturuyor tv nin başına

Yumurcak TV
Trt Ã?ocuk
Cartoon Network

Bu üçünü izliyor bütün gün ve şu anda haft aiçi oynayan çizgi filmlerin hepsini ezbere bilior saatleriylen :D

Code: Select all

Kardeşim 4 yaşında :D
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

yoda büyük ihtimalle Star Wars serisinde Darth Vader'dan sonraki en ilgi çekici karakterdir diye düşünüyorum. Güç'ün Karanlık Tarafı'nı kullanmamasına rağmen Sithlerle bile çok rahat mücadele edebilen biri olarak heralde çoğu kişiyi oldukça etkilemiştir zaten. Ayrıca Star Wars'un Darth Vader ile birlikte kullandığı en büyük reklam karakteridir. Nedense 2. filme kadar çok aktif olmayan Yoda'yla dalga geçen seyircilerin 2. filmde Yoda'yla Kont Dooku'nun kapışmasını izlerken Yoda'nın hareketlerinde donup kalması şu ana kadar izlediğim filmlerde ki en komik seyirci tepkisiydi bence :D . Çok iyi hatırlıyorum sinemadaki herkes Yoda çıktığında pis pis sırıtırken, gülerken kapışma bittikten sonra "Vay anasını arkadaş neymiş bu herif ya?" diye kaldığı an çok komiktir :D
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Yoda bilgeliğiyle öne çıksada dövüşürken super gorunuyor cidden :D
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Gerçekten de yodanın dövüş sahneleri (İmparatorla kapışırkenki hariç tutlabilir) insanı dumur edebilecek. VAy anasını şuna bak dedirtebilecek sahneler. Aslında 3. filmdeki kapışma da öyle ama Kaçmak zorunda kalması imaratorun gerçekten ne kadar güçlü olduğunu gösterebiliyor. Yıllarca yoda ve mace win du dan bile kendi gücünü saklayabiliyor. VE sinema tarihinin en başarılı entrikalarından birini çeviriyor.

Biraz ters oldu dimi burda yodayı konuşacaktık :D

En büyük hizmeti bence yoda yetiştirdiği insanlarla vermiştir. Benim mavori karakterim Quigon Jin kendisinin öğrencisidir. Zaten star wars serisinin en bilindik karakteri (tamam darth vaderla kapışabilir) luke da onun öğrencisi.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Ya biraz küçük boylu olduğu için dövüşürken insanı kendine haran bırakıyor.... :D
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Vallahi benim en etkilendiğim sahneleri dövüşü değildi. Zaten ilk üç, yani zaman sırasında göre değil de yayınlanma sırasında göre ilk üç filmde hiç dövüşmüyordu Yoda sanırım.... Son filmlerden de sanırım sadece en en sonuncuda dövüşüyor...
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Serinin 2. filminde de dövüşüyor. İşte yukarıda bahsi geçen count dok yoda savaşı. Zaten ilk kez yodayı orada iş başında görüyorduk. Ama yodanın kılıç dövüşünde iyi olduğunu daha o saheneye geleden bi replikden de çıkartabiliyoruz.

Code: Select all

ObiWan.... yapsaydın kılıç dövüşünde usta yodaya rakip olurdun.
Anakin: Zaten öyle olduğumu sanıyordum.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

Efla wrote:Gerçekten de yodanın dövüş sahneleri (İmparatorla kapışırkenki hariç tutlabilir) insanı dumur edebilecek. VAy anasını şuna bak dedirtebilecek sahneler. Aslında 3. filmdeki kapışma da öyle ama Kaçmak zorunda kalması imaratorun gerçekten ne kadar güçlü olduğunu gösterebiliyor. Yıllarca yoda ve mace win du dan bile kendi gücünü saklayabiliyor. VE sinema tarihinin en başarılı entrikalarından birini çeviriyor.

Biraz ters oldu dimi burda yodayı konuşacaktık :D

En büyük hizmeti bence yoda yetiştirdiği insanlarla vermiştir. Benim mavori karakterim Quigon Jin kendisinin öğrencisidir. Zaten star wars serisinin en bilindik karakteri (tamam darth vaderla kapışabilir) luke da onun öğrencisi.
bende aynısını düşünüyorum, Ocean's Thirteen filmindeki planlar, Joker'in (hem ilk film hem de dark knight) planları güzel ve insana vay anasını dedittiriyor ama Palpatine'nin ki... yani CIA, KGB falan bile akıl etmesi zor.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

İşte bir yoda hayranı daha :D
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

arkadaş yoda'dan değil palpatine'den bahsediyor ve palpatine, yoda'ya haddini bildirebilen tek star wars karakteri olarak tarihe geçmiştir :D
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

catboy wrote:arkadaş yoda'dan değil palpatine'den bahsediyor ve palpatine, yoda'ya haddini bildirebilen tek star wars karakteri olarak tarihe geçmiştir :D
Pardon ya ben yorumunu okmadım :D

Code: Select all

Ã?şendim.... :D pardon....
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

var daha bi kaç tane ama Palpatine açık açık savaşa girip sadece kendi becerisiyle sapa sağlam çıkan tek kişi sanırsam. Gerçi kitapta öyle olmamasına rağmen, filmde Yoda'dan kaçmaya çalışmıştır ki orjinal senaryo George Lucas'ın yazdığı film senaryosudur. Gerçi senaryoda da Palpatine bile bile ince hesaplarına kadar Mace Windu karşısında zayıf düşüyor ama Mace Windu'nun Yoda'yı yenebileceğini düşünmekteyim. Anakin veya Luke Skywalker bir derece ama Galen Marek'in Yoda'yı ağlatabileceğini düşündüğümüde söylemeden geçemeyeceğim.

Code: Select all

Unutanlar için Galen Marek'in Darth Vader'ı yenmesinin ardında Palpatine'nin karşısına çıkınca Palpatine'nin (oyununda öyle olmuyor fakat) kısa bir düellodan sonra pes edip kendisini öldürmesinin onun kaderi olduğunu ve ondan çok daha güçlü olduğunu kabul ediyor. 
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Oo, Palpatine denince bir iki şey eklemek isterim... Palpatine'in sadece karanlık taraftaki becerilerine değil, asıl o incecik hazırlanmış kusursuz planlarıyla görülen üstün zekasına hayranım. Müthiş bir adam, tüm evreni yönetebilme becerisi olan tek adam. Eski üçlemede biraz arka karakter olsa da yeni üçlemeyi asıl çeviren adam bence Palpatine'dir. Üç film boyunca onun karıştırdığı haltları izliyoruz.

Mace'in Yoda'yı yenebileceğini sanmıyorum. Yoda'yı yense yense Palpatine yenebilir. Bir de karanlık taraftaki kişi daha güçlü oluyor, karanlık taraf güce güç katıyor. Aydınlık tarafın felsefesi aslında savaşmak değil. Ayrıca yeni üçlemenin üçüncü filminde Palpatine-Yoda kapışmasında görüyoruz, Yoda köşe bucak kaçıyor. Belirtmeden geçemeyeceğim, Palpatine'in o Jokerimsi sadistik dövüş stili hoşuma gitti :D
Yoda'yı da hafife almayalım, yüzyılların(!) birikimi var adamda :)

Bir de sizce bu başlık altında spoiler gerekli mi? Sıradan bir filmin sonunu yazmıyoruz ki, Yıldız Savaşları evreni üzerine konuşuyoruz. Bilgi alışverişi yapıyoruz yani. Bilmediğimiz şeyleri birbirimize söyleyeceğiz tabii ki.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Yoda'nın çevikliği üzerine başka bir karakteryok, köşe bucak kaçacak olması zaten vücudunun dayanıksız olması, oradaki halleri artık yaşlı halleri, efor sarfedebilmek için ayrıyetten force bile harcıyor olabilir.
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Yoda'nın normal hareketleri bildiğim kadarıyla o asasıyla yürüyen yaşlı yaratığınki gibi. Fakat Force kullanımı konusundaki ustalığını dövüşte de gösteriyor. Sadece nesneleri hareket ettirmek için kullanmıyor dövüşürken bu kadar çevik olmasını sağlaan da sanırım force.

Bir yerden sonra muhabbetin kim kimi yenere dönmesi kaçınılmaz oluyor sanırım. =) Kim yener bilemem ama Mace Windu'nun palpatine karşı yoda'dan daha başarılı olduğu bir gerçek. Eğer Müdahale olmasaydı kazanıyordu. Hatırlatırım.

Konu yıldız savaşları gibi çok bilindik bir konu olunca spoiler uyarısına pek gerek kalmıyor. Büyüüük bir çoğunluk zaten izlemiş durumda. Zaten izlemeyip de bir şeyler merak edenler de sanırım başlığa bakmazlar. Yıldız savaşlarının ne olduğunu merak edip başlıkları takip edeceklerini sanmam ne olduğunu az buçuk herkes bilir. (Bilmeli ya da :p )
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Post Reply