Bursada bir ara iddealı bir şekilde frp oynayan arkadaşlar vardı hatta izmir grubunu geçtik diye kopmuşlardı sessiz sedasız kaldınız artık nerdesiniz benide alın ya
Evet bursa tayfası hadi bakalım kolları sıvayında artık oynayalım ya. Yazın haftada 1 yada 2 kere toplanarak oynayabileceğimiz bir oyun yapalım. Bizim tayfa katılır herhalde baska kimseleride bekliyoruz hadi bakalım...