Ne oldu Bursa?

“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
Post Reply
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Ne oldu Bursa?

Post by Aegron Linwelin »

Bursada bir ara iddealı bir şekilde frp oynayan arkadaşlar vardı hatta izmir grubunu geçtik diye kopmuşlardı sessiz sedasız kaldınız artık nerdesiniz benide alın ya :D
middle-earth
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 73
Joined: Sun Jan 20, 2008 10:00 am
Location: Bursa

Post by middle-earth »

Yalan oldu o :D
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Evet bursa tayfası hadi bakalım kolları sıvayında artık oynayalım ya. Yazın haftada 1 yada 2 kere toplanarak oynayabileceğimiz bir oyun yapalım. Bizim tayfa katılır herhalde baska kimseleride bekliyoruz hadi bakalım...
middle-earth
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 73
Joined: Sun Jan 20, 2008 10:00 am
Location: Bursa

Post by middle-earth »

Click's de ben de bu hafta tatile gidiyoruz kuzum. :D

2 hafta kadar daha bekleyeceksin :D
User avatar
mathius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 241
Joined: Mon Jun 05, 2006 10:00 am

Post by mathius »

noluyor yahu...
Post Reply