Gerçi üstüme düşmez ama ..

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Post Reply
blindguardian
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 45
Joined: Fri Mar 23, 2007 10:00 am
Location: Lorien

Gerçi üstüme düşmez ama ..

Post by blindguardian »

arkadaslar forumlar bilgi paylasım platformlarıdır.Konulara bakıyorum 2008-2007 den kalmalar var . Bilginiz olan konuyu geçmeyin, dusuncelerinizi yazın. Bakın ne güzel bi forumumuz var bizim gibi hayalperest insanların bulusabildiği. Forum canlansın biraz .
blindguardian
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 45
Joined: Fri Mar 23, 2007 10:00 am
Location: Lorien

Post by blindguardian »

bide okuyanlar 'a' bile olsa bi yorum yazsınlar . Tabi kıllığına 'a' yazanlar olur kastım o değil. Haklısın yada haksızsın desinler oda yeter.
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Her konuya bir şey yazınca gereksiz kalabalık olur diye yazmıyorum ben. Sonra insan aradığını bulamıyor.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
blindguardian
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 45
Joined: Fri Mar 23, 2007 10:00 am
Location: Lorien

Post by blindguardian »

hocam herkonuya değil zaten düşüncen olan konulara , mesela bu konuya boyle bi dusuncen varmıs ki yazmıssın =)
maksat muhabbet çoğalsın
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Zaten forumda yazan yazıyor kardeşde site bu ara biraz sönük herkes tatil iş felan derken siteyle yazın pek ilgilenen çıkmıyor açıkçası..
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

düzgünce düşünce belirtildiği sürece yazılsın ama birinci sınıf çocuklarının türkçe kitaplarındaki sorulara yaptığı gibi "evet, haklısın, çok doğru" deyip bırakmak forumda kirlilik yaratır," içeriğimizi görmek veya vip üyelik için100 mesaj atmanız lazım" diyen forumların sayfalarından farkımız kalmaz. Nedeni belirtilmeli bence, nitelik kadar nicelikte önemli yani, evet deyip bırakırsak basitleşiriz, herkesin yeterince eğitim ve konuşma donanımı var sonuçta bu sitede, düşünceleri yazmak önemli yani.
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Siteye girişim çoktur, mutlaka bakıyorum ama bir süre sonra hep aynı konular üzerinde yoğunlaşıyor topluluk.Bende konu seçiyorum açıkçası beğenmediğim konuları okumuyorum hal böyle olunca yazacak konu kalmıyor.Forum zaten cansız.3-5 konu ile durumu götürmeye çalışıyorlar.Halbuki ben hatırlıyorum eskiden ne güzel konular vardı, bakmaktan zevk duyduğum, cevap yazmaktan sıkılmadığım.şimdi yelpaze biraz daraldı diye düşünüyorum, bundan kaynaklanıyor olsa gerek.
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

yelpazeyi açacaklar yine bizleriz arkadaşlar hadi bi el atalım siteye yehuvv :D
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Yelpazeyi biz açacağız tabi ama bu da foruma giren üye sayısının çokluğundan kaynaklanıyor.Eskiden daha fazla insan vardı ortalıkta dolaşan.şimdi bir hayli azaldı.Diyorsunuz ya bir başlıkta özlüyoruz diye, harbiden özlüyoruz.
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Post Reply