Gerçi üstüme düşmez ama ..
-
blindguardian
- Kullanıcı

- Posts: 45
- Joined: Fri Mar 23, 2007 10:00 am
- Location: Lorien
Gerçi üstüme düşmez ama ..
arkadaslar forumlar bilgi paylasım platformlarıdır.Konulara bakıyorum 2008-2007 den kalmalar var . Bilginiz olan konuyu geçmeyin, dusuncelerinizi yazın. Bakın ne güzel bi forumumuz var bizim gibi hayalperest insanların bulusabildiği. Forum canlansın biraz .
-
blindguardian
- Kullanıcı

- Posts: 45
- Joined: Fri Mar 23, 2007 10:00 am
- Location: Lorien
-
blindguardian
- Kullanıcı

- Posts: 45
- Joined: Fri Mar 23, 2007 10:00 am
- Location: Lorien
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
lightflarer
- Kullanıcı

- Posts: 639
- Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am
düzgünce düşünce belirtildiği sürece yazılsın ama birinci sınıf çocuklarının türkçe kitaplarındaki sorulara yaptığı gibi "evet, haklısın, çok doğru" deyip bırakmak forumda kirlilik yaratır," içeriğimizi görmek veya vip üyelik için100 mesaj atmanız lazım" diyen forumların sayfalarından farkımız kalmaz. Nedeni belirtilmeli bence, nitelik kadar nicelikte önemli yani, evet deyip bırakırsak basitleşiriz, herkesin yeterince eğitim ve konuşma donanımı var sonuçta bu sitede, düşünceleri yazmak önemli yani.
Siteye girişim çoktur, mutlaka bakıyorum ama bir süre sonra hep aynı konular üzerinde yoğunlaşıyor topluluk.Bende konu seçiyorum açıkçası beğenmediğim konuları okumuyorum hal böyle olunca yazacak konu kalmıyor.Forum zaten cansız.3-5 konu ile durumu götürmeye çalışıyorlar.Halbuki ben hatırlıyorum eskiden ne güzel konular vardı, bakmaktan zevk duyduğum, cevap yazmaktan sıkılmadığım.şimdi yelpaze biraz daraldı diye düşünüyorum, bundan kaynaklanıyor olsa gerek.
Ultima bırakılmaz, ara verilir 
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact: