.
Darkgnome bu bilgisayar olduğundan "grids off" seçeneğini tıklayıp kareleri anında yok edebilirsin. (sallıyorum ama gayet mantıklı sallıyorum)
D&D normalde bir minyatür oyunudur, ve 5 ft stepler, AoO, burst, blast, cone, radius, 10x10, speed:60ft, difficult terrain, vs, vs, vs gibi zilyon tane oyun mekaniğine tesir eden tanım yüzünden kareli haritalar (ya da altıgen) olmak zorunda. Tabii karelerin çizgilerini çok kaba yaparak manzarayı bozmak zorunda değiller.
Ha ben bu bilgisayarı alır mıyım; durumum elverse de almam çünkü ben de monitöre dokunup parmak izi bırakanlara karşı bir saplantılı gıcıklık var. Bu masa da külliyen bir monitör ve yağlı parmaklar masanın üzerinde! İğrenç! Ben artık devamlı cam-sil fısfısıyla elimde bez, durmadan ekranı temizlerim. Hiç uğraşamam doğrusu.
dwaxer: Gözle görülür kareler yerine olabilecek alternatifler ile ilgili olan mesajımda sanırım tüm saydıklarının nasıl çözülebileceğini ve kareli görüntüden bizi nasıl kurtarabileceğini yazdığım gözünden kaçmış. Uzun ve anlaşılması zor olma ihtimalinin yüksek olması da kayda değer bir ihtimal çerçevesinde.
D&D değilde D&D 4E hatta belki 3E desek daha güzel olacak. Dediğim gibi ben eski kafalıyım ve aslında taktiksel canavar kesmece olması gereken oyunun en taktik dışı ama hayal gücü merkezli zamanında oyun oynamaya başladım. (Aslında o D&D değil AD&D de denilebilir benim bu çıkışıma. Kendi kendimle tartışmaya başladım ki bu uykumun geldiğini gösteriyor.)
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka