Tanışalım mı?

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Sanırım hepimizin ortak özelliği Prince of Persia ve Assassin's Creed gibi tırmanmalı koşmalı atlamalı zıplamalı vurmalı kırmalı tamamen özgür olduğumuz oyunları sevmemiz :D Mesela Mirror's Edge vardı o oyunu da çok severim.

Ama Prince of Persia küçüklüğümün oyunudur da aynı zamanda, çok severdim :)

Bir de Assassin's Creed 2 PC için 2010 yılının ilk çeyreğine ertelendiğinden canımdan bir parça can gitmişti resmen :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Edmond wrote:Sanırım hepimizin ortak özelliği Prince of Persia ve Assassin's Creed gibi tırmanmalı koşmalı atlamalı zıplamalı vurmalı kırmalı tamamen özgür olduğumuz oyunları sevmemiz :D Mesela Mirror's Edge vardı o oyunu da çok severim.

Ama Prince of Persia küçüklüğümün oyunudur da aynı zamanda, çok severdim :)

Bir de Assassin's Creed 2 PC için 2010 yılının ilk çeyreğine ertelendiğinden canımdan bir parça can gitmişti resmen :D
Konuyu saptırmasana evladım :mrgreen:

Prince of Persia mı ahhh ahhhh ne güzel vakitlerim geçti ordan oraya atlayıp engellerden kurtulmaya çalışırken
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Aegron Linwelin wrote:
Darkgnome wrote:Dwaxer: Senin tanıtımını heyecanla bekliyorum. Benden büyük çıkarsan göbek atacağım, küçük çıkarsan duvara kafa atacağım.
Hadi iyisin duvara kafa atmayacaksın... Dwaxer babamla yaşıt :mrgreen: 42 yaşında olması lazım
Ben de nasıl hem bu kadar yaratıcı hem de olgun olabiliyor diye düşünüyordum. İkisini bir kişide bulmak gerçekten de zordur ama dwaxer yeterince tecrübe puanı kazanmış biriymiş demekki. Ayrıca wisdom +1, intelligence +1 olmuş. :D

NOT: Bence buradaki herkesin ortak noktası Conan'ı sevmesi :D
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by Lydronk »

PoP sevemem, Assasin's Creed de fena değil, ama yani, favorim Oblivion her zaman. (aa, dur açayım da oynayayım)

Conan'a gelince, barbar olanı diyorsak Robert Jordan'la alakalı olduğu için kıyaklı bir tek. Ha convention olansa hiç bulunmadım, bilemem :P

Bence buradaki herkesin ortak noktası nefes alması olabilir. Gerçi Alenthas fermantasyon yapıyormuş, öyle duydum. (duymadım, ama kesin öyledir :P )
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

fermantasyon mu ben ayrıştırıcılıkla kendine gerekli havayı ve besini elde ediyor sanıyordum fungus hesabı... :D
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Siz geçin dalganızı :P
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by Lydronk »

Yoksa gerçek düşündüğümüzden daha da mı acı? :D
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Haha iyi geyik dönmüş :D Hiç geyiğinizi dağıtıp kendimi tanıtmayayım, "konu-dışı" devam arkadaşlar :)

Not: Conan ilerlesin, pek hoşlaşmam ondan. Ayrıca aramızda baya bot olduğuna göre (ki şu anda biri onlayn :D) hepimiz solunum yapmıyoruz :-P
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Possessed wrote:Haha iyi geyik dönmüş :D Hiç geyiğinizi dağıtıp kendimi tanıtmayayım, "konu-dışı" devam arkadaşlar :)

Not: Conan ilerlesin, pek hoşlaşmam ondan. Ayrıca aramızda baya bot olduğuna göre (ki şu anda biri onlayn :D) hepimiz solunum yapmıyoruz :-P
Laf mı soktun bana mı öyle geldi?!?!?!

Anlat! (Gora'daki agresif diyen elemanlar gibi hissettim kendimi, sen de "anlat!" deyişimi öyle tasvir et kafanda :D )

(Bir de evet, ben de Conan'ı hiç okumadım, izlemedim.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Sinan Onur ALTINUÃ?
1986 doğumluyum (yaş değişken bi veri)
Bir sene uzatmalı olarak öğrenciyim. Bölümü belki az yukaıdan tahmin etmiş olan vardır Bilgisaya mühendisliği.
Hacettepe'de okuyorum Hacettepe'de kalıyorum aynı zamanda.

Son zamanlada malesef masaüstü oyun oynıyamıyorum.

Müzikle uğraşırım. Flüt çalarım (blok flüt değil hayır)

Aslında profil sayfaları düzgün doldurduysanız baya sağlıyor bu tarz bilgileri:
http://www.frpworld.com/modules.php?nam ... ile&u=1397

Yarışmacı akadaşlara başarıla dileim =)
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Efla wrote:Aslında profil sayfaları düzgün doldurduysanız baya sağlıyor bu tarz bilgileri:
http://www.frpworld.com/modules.php?nam ... ile&u=1397

Yarışmacı akadaşlara başarıla dileim =)
Agır laf bu işte :)
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Aegron Linwelin wrote:
Efla wrote:Aslında profil sayfaları düzgün doldurduysanız baya sağlıyor bu tarz bilgileri:
http://www.frpworld.com/modules.php?nam ... ile&u=1397

Yarışmacı akadaşlara başarıla dileim =)
Agır laf bu işte :)
Estafrullah ağır laf etme amacım yoktu =)
Hatırlatma diyelim
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

ya zaten sitede kullandığım lakabım benim hakkımda iki önemli bilgiyi sizlere veriyor, gerisi detaya girmek olur. Kedileri severim, en sevdiğim hayvancıklar hatta bir de erkek olduğumu bilin ki özellikle silkroad gibi online oyunlarda sıkıntı yaşanabiliyor. Yani benim hakkımda başka bir şeyler bilmenize ne gerek var ki... :D
bari şu sitede biraz gizemli takılmama izin verin... :D
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

catboy wrote:ya zaten sitede kullandığım lakabım benim hakkımda iki önemli bilgiyi sizlere veriyor, gerisi detaya girmek olur. Kedileri severim, en sevdiğim hayvancıklar hatta bir de erkek olduğumu bilin ki özellikle silkroad gibi online oyunlarda sıkıntı yaşanabiliyor. Yani benim hakkımda başka bir şeyler bilmenize ne gerek var ki... :D
bari şu sitede biraz gizemli takılmama izin verin... :D
Nasıl sorun yaşanıyor ki, bildiğin "boy" direk? Yoksa kadın karakterlerle mi oynuyosun :P
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

ya blood elfin dişisi varken hala tauren erkekle oynadığıma inanamıyorum ya... :D ama cidden grup bulma hususunda dişiler daha avantajlı olabiliyor bazen... :-P
Post Reply