İsmim Vedat Aslan.1991 dogumluyum.İzmir/Narlıdere'de yasıyorum.Müzik ve cizimle kendimi bildigimden beri ilgilenirim,calarım,cizerim...Okuldan atıldıgım icin acıkdan okumak zorunda kaldım ki hala okuyorum acıktan.Neyseki aklım basıma geldi calısmaya, cabalamaya basladım.Ufak tefek bagımlılıklarımın dısında iyi bi insanımdır

Uzun zamandır masaüstü oynayamadıgım icin (her fırsatı degerlendirmeye calıstım ama bir türlü bi kadro toparlayamadım söyle uzun zevkli bi oyun atabilmek adına) icimde bir dünya FRP birikti

Artık sitedeyim uzun zamanlar boyunca sık sık görüsürüz artık arkadaslar...
Not:Söyle bir ortak hikaye düzenlense de eskilerdeki gibi yazsak düsünsek yeni bir maceraya atılsak.Neyse benim sansım yaver gider belki söyle bir ortak hikaye düsünceleri yayılır diyara
Aradan geçen uzun zaman sonra Edit: Ne detaylı bilgi vermişsin öyle be wes_dex. Ama en büyük detayı unutmuşsun, oyunlar

. Ben konsol oyunları hastasıyımdır. 3D olayı pek beni sarmaz. 2D rpg oynarım... 3D rpg de oynarımda 2Dlerin yerini tutmaz.
Ayrıca bu mesajımdan site sakinleri etkilenmiş olacak ki, bir tane bile ortak hikaye dönmezken iki tane oluştu

yok yok herkese haberi salmıştım... Hikaye... Hikaye... Hikaye... Oyun... Oyun...Oyun... diyerekten :evillaugh: