Resident Evil 5
Resident Evil 5
İnanılmaz !! Gerçekçi olmuş. Tek kelimeyle harika. Tanıtım videolarını ve demosunu inceledim bayıldım ya.
-
lightflarer
- Kullanıcı

- Posts: 639
- Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am
Resident Evil 5 harika olmuş dedim. Ama unuttuğum bişey var yanımıza yardımcı olsun diye verdikleri karakter bomba bomba ben diyim.
:D Hani ben diyim Adriana Lima sen de micheal rodrigez
O kadar güzel bi oyun olmuş yani.
Bi boss 'un elinde balta var mesela bi sallıyo duvarlardan fln sıvalar dökülüyo. Ã?atlıyo fln. O kadar detay. Ama hiçbir Delay time yok. Yüklenmesini bekleme gibi bişi yok yani. Efsane!..
Tek kötü yanı ateş ederken durmak gerekiyor. yürürken ateş edemiyosun ama buda olaya daha bi gerilim katıyo.
Bi boss 'un elinde balta var mesela bi sallıyo duvarlardan fln sıvalar dökülüyo. Ã?atlıyo fln. O kadar detay. Ama hiçbir Delay time yok. Yüklenmesini bekleme gibi bişi yok yani. Efsane!..
Tek kötü yanı ateş ederken durmak gerekiyor. yürürken ateş edemiyosun ama buda olaya daha bi gerilim katıyo.
-
lightflarer
- Kullanıcı

- Posts: 639
- Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am
PS ve 360 a geliyo bundan bi yıl içinde de PC için çıkacağını duydum. Ã?ünkü GTA4 gibi olsun istemiyorlarmış en azından ben açıklamalardan bunu anladım. Biliyosunuz GTA4 tam bi performans canavarı. SLI li sistemlerde bile kasıyo oyun. sadece kasası 5Milyar olan bi sistemde test etmişler. Görüntü bildiğin donuyo kalıyo. Ã?yle bi hayal kırıklığı olsun istemiyolar anladığım kadarıyla.
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
GTA4 feci bir şey... Gerçi benim bir arkadaşın bilgisayarı iyi kaldırıyordu, hatta bitirdi arkadaş oyunu. Bilgisayarı, GTA4ü kaldırdıysa her oyunu kaldırır demek 
Eveeet, izledim birkaç vidyo ben de. Vay anasını diyebiliyorum... Başka oyunda var mı bilmiyorum ama kapıların vurduğun bölgelerinin kırılıp bir delik açılması hoşuma gitti. Genelde kırılacaksa komple kırılır.
Bilgisayara çıkıp çıkmaması biraz bulanık galiba. Ama çıkarsa alıp oynayamayacağımı kesin biliyorum
Eveeet, izledim birkaç vidyo ben de. Vay anasını diyebiliyorum... Başka oyunda var mı bilmiyorum ama kapıların vurduğun bölgelerinin kırılıp bir delik açılması hoşuma gitti. Genelde kırılacaksa komple kırılır.
Bilgisayara çıkıp çıkmaması biraz bulanık galiba. Ama çıkarsa alıp oynayamayacağımı kesin biliyorum
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
-
lightflarer
- Kullanıcı

- Posts: 639
- Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am
bu arada bitirdim re5'i bir arkadaşımla birlikte ps3'te cidden süper bir oyun, yakın zaman da böylesini oynamamıştım. Gerçi esas düşman "biraz" fazla güçlü ve son bölüm resmen cehennem azabı ama yine de inanılmaz keyifli bir oyun. ama tek kişilik oynanınca çok zevkli değil, iki kişi oynayınca asıl tadı çıkıyor.
Code: Select all
roketi üzerine attıktan sonra adam roketi havada tutunca silahla elindeki roketi vurmanız lazım Ortaokul yıllarımda yalvar yakar bi playstation aldırdığım da ozaman tanışmıştım RE serileriyle, gerek kendim gerek arkadaşlarımla oyunu bitirmek için iyi kafa patlatır gece gündüz uyumazdık bitirmek için
Herzaman beni geren ve heyecanlandıran bir seri olmuştur jill ve carlosun ayrı bir yeri vardır gönlümde belkide ilk oynattığım karakterler onlar olduğu için
ben en son 4.yü oynadım ama ilk 3 bana daha ayrı bi tat vermişti belki ozamanlar yeni yeni öğrendiğim içindir ama şimdi RE5 felan bana daha yabancı geliyor eminim görüntüler sesler daha güzledir ama ilk 3 ün havası daha farklıydı sanki
Herzaman beni geren ve heyecanlandıran bir seri olmuştur jill ve carlosun ayrı bir yeri vardır gönlümde belkide ilk oynattığım karakterler onlar olduğu için
Bir şehir,kalesini asla kaybetmez;
eğer onu taçlandıran duvarlar tuğladan
değil de insandan ise..
eğer onu taçlandıran duvarlar tuğladan
değil de insandan ise..
-
lightflarer
- Kullanıcı

- Posts: 639
- Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am
tabii 3'e göre daha hızlı ve daha vahşi kesinlikleLysana wrote:Ortaokul yıllarımda yalvar yakar bi playstation aldırdığım da ozaman tanışmıştım RE serileriyle, gerek kendim gerek arkadaşlarımla oyunu bitirmek için iyi kafa patlatır gece gündüz uyumazdık bitirmek için![]()
Herzaman beni geren ve heyecanlandıran bir seri olmuştur jill ve carlosun ayrı bir yeri vardır gönlümde belkide ilk oynattığım karakterler onlar olduğu içinben en son 4.yü oynadım ama ilk 3 bana daha ayrı bi tat vermişti belki ozamanlar yeni yeni öğrendiğim içindir ama şimdi RE5 felan bana daha yabancı geliyor eminim görüntüler sesler daha güzledir ama ilk 3 ün havası daha farklıydı sanki
-
Lord_Feanor
- Kullanıcı

- Posts: 628
- Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
- Location: Miklagaard
kamera açıları ve pc de mouse kontrolü tomb raider kadar sinir bozucu olsa da alışınca çok zevkli bir oyun. chris bana direk karl urban ın doom daki halini hatırlattı, sheva için söylenecek birşey yok zaten
grafikler süper, senaryo iyi işlenmiş, ara videolar kendini izlettiriyor.. kısacası güzel oyun alın oynayın

grafikler süper, senaryo iyi işlenmiş, ara videolar kendini izlettiriyor.. kısacası güzel oyun alın oynayın
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
-
Lord_Feanor
- Kullanıcı

- Posts: 628
- Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
- Location: Miklagaard