Resident Evil 5

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Post Reply
Starfell
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 693
Joined: Thu Apr 17, 2008 10:00 am
Location: Istanbul

Resident Evil 5

Post by Starfell »

İnanılmaz !! Gerçekçi olmuş. Tek kelimeyle harika. Tanıtım videolarını ve demosunu inceledim bayıldım ya.
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

oha beşmi çıkıyo? yeter be delik deşik ettik zombileri, zombi kalmadı ya... outbreak güzeldi ama :D online bir şekilde zombi katlediyoduk
Starfell
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 693
Joined: Thu Apr 17, 2008 10:00 am
Location: Istanbul

Post by Starfell »

Resident Evil 5 harika olmuş dedim. Ama unuttuğum bişey var yanımıza yardımcı olsun diye verdikleri karakter bomba bomba ben diyim. :D:D Hani ben diyim Adriana Lima sen de micheal rodrigez :D O kadar güzel bi oyun olmuş yani.

Bi boss 'un elinde balta var mesela bi sallıyo duvarlardan fln sıvalar dökülüyo. Ã?atlıyo fln. O kadar detay. Ama hiçbir Delay time yok. Yüklenmesini bekleme gibi bişi yok yani. Efsane!..

Tek kötü yanı ateş ederken durmak gerekiyor. yürürken ateş edemiyosun ama buda olaya daha bi gerilim katıyo. :)
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Vay merak ettim şimdi, RE'yi severim.
Ama yanlış hatırlamıyorsam PlayStation 3'e çıkacaktı..
Videolarına boş bir vaktimde ben de göz atayım!
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

360'a ve pc'ye çıkıcakmıymış peki?
Starfell
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 693
Joined: Thu Apr 17, 2008 10:00 am
Location: Istanbul

Post by Starfell »

PS ve 360 a geliyo bundan bi yıl içinde de PC için çıkacağını duydum. Ã?ünkü GTA4 gibi olsun istemiyorlarmış en azından ben açıklamalardan bunu anladım. Biliyosunuz GTA4 tam bi performans canavarı. SLI li sistemlerde bile kasıyo oyun. sadece kasası 5Milyar olan bi sistemde test etmişler. Görüntü bildiğin donuyo kalıyo. Ã?yle bi hayal kırıklığı olsun istemiyolar anladığım kadarıyla.
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

GTA4 feci bir şey... Gerçi benim bir arkadaşın bilgisayarı iyi kaldırıyordu, hatta bitirdi arkadaş oyunu. Bilgisayarı, GTA4ü kaldırdıysa her oyunu kaldırır demek :D

Eveeet, izledim birkaç vidyo ben de. Vay anasını diyebiliyorum... Başka oyunda var mı bilmiyorum ama kapıların vurduğun bölgelerinin kırılıp bir delik açılması hoşuma gitti. Genelde kırılacaksa komple kırılır.

Bilgisayara çıkıp çıkmaması biraz bulanık galiba. Ama çıkarsa alıp oynayamayacağımı kesin biliyorum :D
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

bu arada bitirdim re5'i bir arkadaşımla birlikte ps3'te cidden süper bir oyun, yakın zaman da böylesini oynamamıştım. Gerçi esas düşman "biraz" fazla güçlü ve son bölüm resmen cehennem azabı ama

Code: Select all

 roketi üzerine attıktan sonra adam roketi havada tutunca silahla elindeki roketi vurmanız lazım 
yine de inanılmaz keyifli bir oyun. ama tek kişilik oynanınca çok zevkli değil, iki kişi oynayınca asıl tadı çıkıyor.
Lysana
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 716
Joined: Fri May 28, 2004 10:00 am
Location: Arborea

Post by Lysana »

Ortaokul yıllarımda yalvar yakar bi playstation aldırdığım da ozaman tanışmıştım RE serileriyle, gerek kendim gerek arkadaşlarımla oyunu bitirmek için iyi kafa patlatır gece gündüz uyumazdık bitirmek için :roll:

Herzaman beni geren ve heyecanlandıran bir seri olmuştur jill ve carlosun ayrı bir yeri vardır gönlümde belkide ilk oynattığım karakterler onlar olduğu için :) ben en son 4.yü oynadım ama ilk 3 bana daha ayrı bi tat vermişti belki ozamanlar yeni yeni öğrendiğim içindir ama şimdi RE5 felan bana daha yabancı geliyor eminim görüntüler sesler daha güzledir ama ilk 3 ün havası daha farklıydı sanki
Bir şehir,kalesini asla kaybetmez;
eğer onu taçlandıran duvarlar tuğladan
değil de insandan ise..
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

Lysana wrote:Ortaokul yıllarımda yalvar yakar bi playstation aldırdığım da ozaman tanışmıştım RE serileriyle, gerek kendim gerek arkadaşlarımla oyunu bitirmek için iyi kafa patlatır gece gündüz uyumazdık bitirmek için :roll:

Herzaman beni geren ve heyecanlandıran bir seri olmuştur jill ve carlosun ayrı bir yeri vardır gönlümde belkide ilk oynattığım karakterler onlar olduğu için :) ben en son 4.yü oynadım ama ilk 3 bana daha ayrı bi tat vermişti belki ozamanlar yeni yeni öğrendiğim içindir ama şimdi RE5 felan bana daha yabancı geliyor eminim görüntüler sesler daha güzledir ama ilk 3 ün havası daha farklıydı sanki
tabii 3'e göre daha hızlı ve daha vahşi kesinlikle
Lord_Feanor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 628
Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
Location: Miklagaard

Post by Lord_Feanor »

kamera açıları ve pc de mouse kontrolü tomb raider kadar sinir bozucu olsa da alışınca çok zevkli bir oyun. chris bana direk karl urban ın doom daki halini hatırlattı, sheva için söylenecek birşey yok zaten :D

grafikler süper, senaryo iyi işlenmiş, ara videolar kendini izlettiriyor.. kısacası güzel oyun alın oynayın :clap: :clap:
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Lord_Feanor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 628
Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
Location: Miklagaard

Post by Lord_Feanor »

yalnız palayı kullanmak resmen işkence haberiniz olsun :D
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Post Reply