Link avcısı
Link avcısı
Sanki kulağıma çalınmış sözler gibi geliyor "Abi bir program var adı ..... linkleri oraya atıyorsun rapidshare bile olsa saniyesini bekliyor ve sıra sıra indiriyor hepsini".Arkadaşlarımdan biri böyle birşeyden bahsetmiş olmalı.Pekiyi, şimdi gelelim asıl konuya, acep bu programın ne olduğunu nerden temin edebileceğimi bilen var mı ? Sınırsız internet iken sömürülecek şeyler var 
Ultima bırakılmaz, ara verilir 
Daha çok mahzen, ölülerin gömüldüğü kilise bodrumu falan gibi bir anlamı var ama kilise bodrumuna da önemli kişiler gömüleceğinden... Sanırım evet.
DownloadHelper, rapidshare sayfası açtığında sayfaları otomatik geçiyor (mesela free'ye basacaksın falan). Sonra da rapidshare süresini bekliyor, ardından otomatik indiriyor bilgisayarın başında olup da indir'e basmasan bile indiriyor bazen, ama ne olur ne olmaz başında olmak en iyisi. CryptLoad'da böyle bir sorun yok. Linkleri dizdikten sonra rapidshare bekleme süresini bekliyor, sonra indiriyor otomatik olarak.
DownloadHelper, rapidshare sayfası açtığında sayfaları otomatik geçiyor (mesela free'ye basacaksın falan). Sonra da rapidshare süresini bekliyor, ardından otomatik indiriyor bilgisayarın başında olup da indir'e basmasan bile indiriyor bazen, ama ne olur ne olmaz başında olmak en iyisi. CryptLoad'da böyle bir sorun yok. Linkleri dizdikten sonra rapidshare bekleme süresini bekliyor, sonra indiriyor otomatik olarak.
Aa, evet, bak ben bunu tamemen unutmuşum. Ama yanılmıyorsam diğer siteleri de destekliyor olması lazım programın.catboy wrote:ama rapidshare'de artık en eskisi gibi değil ki, free'ye basıldığında hep o 160 sn bekleyin olmuyor, bazen de free slotu şu an doldu, daha sonra tekrar deneyiniz de oluyor yani artık bu programların o kadar da işe yarayacağını sanmıyorum...
Eskiden Happy Hours falan oluyordu Rapidshare'da, çatır çatır indiriyorduk o vakitlerde, ve bana günde 5-6 kere denk geliyordu sürekli download sürecine giriyordum saatlerce. Çok güzeldi fakat sanıyorum artık bu olay kalktı. ve hatta üstüne üstük evet; Free slotu şu anda free kullanıcılara kapalı sonra tekrar deneyiniz muhabbeti yapmaya başladı rapidshare.
Sinir bozucu olaylar bunlar =/
Cryptload bende kullanmıştım bir zamanlar ama sonra hata vermeye başlayınca silmiştim. Free rapidshare kullanıcılarına, tanrı uzunca sabır bahşetsin
Sinir bozucu olaylar bunlar =/
Cryptload bende kullanmıştım bir zamanlar ama sonra hata vermeye başlayınca silmiştim. Free rapidshare kullanıcılarına, tanrı uzunca sabır bahşetsin
Just because you were born a noble, you can act like God? - Griffith (the White Hawk)
j-downloader denen bir bir program bu işlemi yapabiliyor. Megaupload, rapidshare, firefox, megashares... hepsinde de sadece linkleri kopyalıyorsun ve bu program kendi listesine de kopyalıyor. Ardından tüm linkleri deniyor ve ölü olup olmadıklarını anlıyor. Ölü değillerse tümünü kabul ederek indirme ilşlemine başlıyorsun. Daha doğrusu geri sayımı ve parola girme işlemini programın kendisi yapıyor. Sana ise sadece akşama inmiş olan filmi izlemek düşüyor... şimdiye kadar gördüğüm en güzel indirme programı kesinlikle. Bazen cözürtse dahi 6 parçalık rapidshare linklerini sabah kopyalayıp akşam filmi izlemek ayrı bir keyif.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
Yoksa rapidshare'de günlük limiti aştınız gibisinden bir mesaj vermiyor mu j-downloader ? Ã?yleyse harbiden harika hemen denemeliyim, lakin değilse Cryptload da aynı işi görüyor.Yani linkleri yapıştırıyorsunuz o indiriyor sıra sıra.Ah şu rapidin dolma zamazingosu olmasaDarkgnome wrote:j-downloader denen bir bir program bu işlemi yapabiliyor. Megaupload, rapidshare, firefox, megashares... hepsinde de sadece linkleri kopyalıyorsun ve bu program kendi listesine de kopyalıyor. Ardından tüm linkleri deniyor ve ölü olup olmadıklarını anlıyor. Ölü değillerse tümünü kabul ederek indirme ilşlemine başlıyorsun. Daha doğrusu geri sayımı ve parola girme işlemini programın kendisi yapıyor. Sana ise sadece akşama inmiş olan filmi izlemek düşüyor... şimdiye kadar gördüğüm en güzel indirme programı kesinlikle. Bazen cözürtse dahi 6 parçalık rapidshare linklerini sabah kopyalayıp akşam filmi izlemek ayrı bir keyif.
Ultima bırakılmaz, ara verilir 
Bu rapidshare'in ben....... gerçekten de çok öfkeliyim şu anda, geçen yıl her ay premium üyeliği olan biriydim ama bu yıl para ayarlamadım rapidshare'e ve free kullan(a)mıyorum bir dizinin dört partından birini anca indirebildim sabahtan beri. Diğer partları indiremedim hep şansınıza küsün, şu anda free slotumuz dolu diyor. ya eski bir dizi 24, yok ne tvde yayınlanıyor ilk sezonu ne de kitapçılarda orijinali satılıyor. ben izlemek istiyorum ama, bana ne korsan hakkımı kullanmaktan başka çarem yok...
Bu ülke de bir çok konuda korsan kullanım yapmak zorunda kalıyoruz zaten. Korsanın bu kadar yaygın olmasının bir nedeni de bence bu. İstediğimiz şey yok ise ve her istediğimi yurt dışından sipariş edemeyeceğimize göre..catboy wrote:Bu rapidshare'in ben....... gerçekten de çok öfkeliyim şu anda, geçen yıl her ay premium üyeliği olan biriydim ama bu yıl para ayarlamadım rapidshare'e ve free kullan(a)mıyorum bir dizinin dört partından birini anca indirebildim sabahtan beri. Diğer partları indiremedim hep şansınıza küsün, şu anda free slotumuz dolu diyor. ya eski bir dizi 24, yok ne tvde yayınlanıyor ilk sezonu ne de kitapçılarda orijinali satılıyor. ben izlemek istiyorum ama, bana ne korsan hakkımı kullanmaktan başka çarem yok...
Takma kafana Catboy, bende 29 partlık the sims i indirebilmek için 3 hafta uğraştım. Sürekli beleş kullanıcılara laf sokup duruyor rapidshare =/ sonra bizler bile korsana bulaşıyoruz. Ne yapalım, bence korsan konusunda sorun yok
Just because you were born a noble, you can act like God? - Griffith (the White Hawk)
Aslında iyi araştırılsa rapidshare'a alternatif ve ücretsiz olan upload siteleri vardır.Ama işte işin bayağı bir takipçisi olmak gerekiyor.Bekletmeden çatır çutur dosya çekebildiğiniz bir yer.Aslında google'a önersek mi böyle birşey yapsınlar, mail'in kapasitesini sürekli arttıracaklarına.
Ultima bırakılmaz, ara verilir 

