Link avcısı

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Post Reply
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Link avcısı

Post by Darktimes »

Sanki kulağıma çalınmış sözler gibi geliyor "Abi bir program var adı ..... linkleri oraya atıyorsun rapidshare bile olsa saniyesini bekliyor ve sıra sıra indiriyor hepsini".Arkadaşlarımdan biri böyle birşeyden bahsetmiş olmalı.Pekiyi, şimdi gelelim asıl konuya, acep bu programın ne olduğunu nerden temin edebileceğimi bilen var mı ? Sınırsız internet iken sömürülecek şeyler var :)
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Eğer Firefox kullanıyorsanız "DownloadHelper" diye çok güzel bir addon var. O çok işe yarıyor. Ha, olmadı diyelim, daha iyisi var: CryptLoad. Başka varsa da bilemiyorum artık :)
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

"DownloadHelper" dan pek birşey anlamasam da Cryptload hoşuma gitti.Adı da bir enteresanmış hani "Crypt" yatır anlamına gelmiyor muydu? :plotting:
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Daha çok mahzen, ölülerin gömüldüğü kilise bodrumu falan gibi bir anlamı var ama kilise bodrumuna da önemli kişiler gömüleceğinden... Sanırım evet.

DownloadHelper, rapidshare sayfası açtığında sayfaları otomatik geçiyor (mesela free'ye basacaksın falan). Sonra da rapidshare süresini bekliyor, ardından otomatik indiriyor bilgisayarın başında olup da indir'e basmasan bile indiriyor bazen, ama ne olur ne olmaz başında olmak en iyisi. CryptLoad'da böyle bir sorun yok. Linkleri dizdikten sonra rapidshare bekleme süresini bekliyor, sonra indiriyor otomatik olarak.
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Evet yine free butonuna tıklamak bile ölüm bence, crypt en iyisi ama yazılışı zor :) Warcraftta birimlerin can, zırh, saldırı puanlarını yükseltmek için yapılan ingilizce olarak "upgrade building" olarak bilinen Undead ırkının binasıydı.
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

ama rapidshare'de artık en eskisi gibi değil ki, free'ye basıldığında hep o 160 sn bekleyin olmuyor, bazen de free slotu şu an doldu, daha sonra tekrar deneyiniz de oluyor yani artık bu programların o kadar da işe yarayacağını sanmıyorum... :)
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

catboy wrote:ama rapidshare'de artık en eskisi gibi değil ki, free'ye basıldığında hep o 160 sn bekleyin olmuyor, bazen de free slotu şu an doldu, daha sonra tekrar deneyiniz de oluyor yani artık bu programların o kadar da işe yarayacağını sanmıyorum... :)
Aa, evet, bak ben bunu tamemen unutmuşum. Ama yanılmıyorsam diğer siteleri de destekliyor olması lazım programın.
WeS_DeX
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 736
Joined: Wed Jan 03, 2007 10:00 am
Location: Grand Line

Post by WeS_DeX »

Eskiden Happy Hours falan oluyordu Rapidshare'da, çatır çatır indiriyorduk o vakitlerde, ve bana günde 5-6 kere denk geliyordu sürekli download sürecine giriyordum saatlerce. Çok güzeldi fakat sanıyorum artık bu olay kalktı. ve hatta üstüne üstük evet; Free slotu şu anda free kullanıcılara kapalı sonra tekrar deneyiniz muhabbeti yapmaya başladı rapidshare.

Sinir bozucu olaylar bunlar =/

Cryptload bende kullanmıştım bir zamanlar ama sonra hata vermeye başlayınca silmiştim. Free rapidshare kullanıcılarına, tanrı uzunca sabır bahşetsin :wink:
Just because you were born a noble, you can act like God? - Griffith (the White Hawk)
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Zamanımız çok ya, acelemiz yok, ağırdan ağırdan çekeriz :) Evet program rapidshare'den başka siteleri de kapsıyor.
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

j-downloader denen bir bir program bu işlemi yapabiliyor. Megaupload, rapidshare, firefox, megashares... hepsinde de sadece linkleri kopyalıyorsun ve bu program kendi listesine de kopyalıyor. Ardından tüm linkleri deniyor ve ölü olup olmadıklarını anlıyor. Ölü değillerse tümünü kabul ederek indirme ilşlemine başlıyorsun. Daha doğrusu geri sayımı ve parola girme işlemini programın kendisi yapıyor. Sana ise sadece akşama inmiş olan filmi izlemek düşüyor... şimdiye kadar gördüğüm en güzel indirme programı kesinlikle. Bazen cözürtse dahi 6 parçalık rapidshare linklerini sabah kopyalayıp akşam filmi izlemek ayrı bir keyif.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Darkgnome wrote:j-downloader denen bir bir program bu işlemi yapabiliyor. Megaupload, rapidshare, firefox, megashares... hepsinde de sadece linkleri kopyalıyorsun ve bu program kendi listesine de kopyalıyor. Ardından tüm linkleri deniyor ve ölü olup olmadıklarını anlıyor. Ölü değillerse tümünü kabul ederek indirme ilşlemine başlıyorsun. Daha doğrusu geri sayımı ve parola girme işlemini programın kendisi yapıyor. Sana ise sadece akşama inmiş olan filmi izlemek düşüyor... şimdiye kadar gördüğüm en güzel indirme programı kesinlikle. Bazen cözürtse dahi 6 parçalık rapidshare linklerini sabah kopyalayıp akşam filmi izlemek ayrı bir keyif.
Yoksa rapidshare'de günlük limiti aştınız gibisinden bir mesaj vermiyor mu j-downloader ? Ã?yleyse harbiden harika hemen denemeliyim, lakin değilse Cryptload da aynı işi görüyor.Yani linkleri yapıştırıyorsunuz o indiriyor sıra sıra.Ah şu rapidin dolma zamazingosu olmasa :roll:
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Bu rapidshare'in ben....... gerçekten de çok öfkeliyim şu anda, geçen yıl her ay premium üyeliği olan biriydim ama bu yıl para ayarlamadım rapidshare'e ve free kullan(a)mıyorum bir dizinin dört partından birini anca indirebildim sabahtan beri. Diğer partları indiremedim hep şansınıza küsün, şu anda free slotumuz dolu diyor. ya eski bir dizi 24, yok ne tvde yayınlanıyor ilk sezonu ne de kitapçılarda orijinali satılıyor. ben izlemek istiyorum ama, bana ne korsan hakkımı kullanmaktan başka çarem yok...
WeS_DeX
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 736
Joined: Wed Jan 03, 2007 10:00 am
Location: Grand Line

Post by WeS_DeX »

catboy wrote:Bu rapidshare'in ben....... gerçekten de çok öfkeliyim şu anda, geçen yıl her ay premium üyeliği olan biriydim ama bu yıl para ayarlamadım rapidshare'e ve free kullan(a)mıyorum bir dizinin dört partından birini anca indirebildim sabahtan beri. Diğer partları indiremedim hep şansınıza küsün, şu anda free slotumuz dolu diyor. ya eski bir dizi 24, yok ne tvde yayınlanıyor ilk sezonu ne de kitapçılarda orijinali satılıyor. ben izlemek istiyorum ama, bana ne korsan hakkımı kullanmaktan başka çarem yok...
Bu ülke de bir çok konuda korsan kullanım yapmak zorunda kalıyoruz zaten. Korsanın bu kadar yaygın olmasının bir nedeni de bence bu. İstediğimiz şey yok ise ve her istediğimi yurt dışından sipariş edemeyeceğimize göre..

Takma kafana Catboy, bende 29 partlık the sims i indirebilmek için 3 hafta uğraştım. Sürekli beleş kullanıcılara laf sokup duruyor rapidshare =/ sonra bizler bile korsana bulaşıyoruz. Ne yapalım, bence korsan konusunda sorun yok :D hem rapidshare sayesinde korsana da dur demek zorunda kalıyoruz :evillaugh:
Just because you were born a noble, you can act like God? - Griffith (the White Hawk)
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Aslında iyi araştırılsa rapidshare'a alternatif ve ücretsiz olan upload siteleri vardır.Ama işte işin bayağı bir takipçisi olmak gerekiyor.Bekletmeden çatır çutur dosya çekebildiğiniz bir yer.Aslında google'a önersek mi böyle birşey yapsınlar, mail'in kapasitesini sürekli arttıracaklarına.
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Post Reply