Evet yazı falan da olabilir, hoş durabilecek herşeye ben hazırım.Tabi Possessed'e de iş düşüyor bu konuda.Ama t-shirtü yaptırmak isteyenler ile ortak karara varalım: Ejderha eskizi kesin olsun!
Aslında 10 kişi için beklemekten de sıkıldım.Beklemekten bu konu bu kadar askıya alınmadı mı zaten ? İşin kötüsü herkesin yaptırmasının çok daha hoş olması, hem maddi anlamda hem de birlikte bir aktivite yapılacak olası durumda birbirimizi daha rahat bulabilme, tanıyabilme konusunda.
Tabi bir adım daha ilerleyebilmek için Possessed'in bu konuya bakması lazım.Olması bile ben onun eskizi ile frpworld logosuna razıyım.Tabi biraz daha ön kısmı doldurma adına hoş birşeyler yapılabilir.Takma adın gereksiz olduğunu düşünüyorum hem özel olmasından fazla uğraş gerektirir hem de bence bir örnek oluşu daha hoş.Aynı görüşüm avatar baskısında da geçerli.

